Miten toimintasi rättipäiden suhteen poikkeaa aikaan ennen boikottia?Routainen Sydän kirjoitti:Boikotoin rättipäitä. Vittu mitä sairasta sakkia.
Miten toimintasi rättipäiden suhteen poikkeaa aikaan ennen boikottia?Routainen Sydän kirjoitti:Boikotoin rättipäitä. Vittu mitä sairasta sakkia.
Luultavasti ei mitenkään näkyvästi silloinkaan. Jos nyt näkyy rättipäitä lähistöllä, boikotti iskee ja kierrän ko. ihmiset kaukaa. Ennen en kiertänyt, vaan olin jopa sosiaalinen ja ystävällinen, jos heillä kysyttävää/asiaa oli.Ossi kirjoitti:Miten toimintasi rättipäiden suhteen poikkeaa aikaan ennen boikottia?
Näitä muslemeita/arabeita/rättipäitä, jotka laittaa siviilejä kekoon esimerkkinä nyt viimeisimmät; Lontoon pommi-iskut.Rontti kirjoitti:Olen joskus kuullut puhuttavan rättipäivistä, mutta mitäs nämä rättipäät ovat, että tietää boikotoida?
Routainen Sydän kirjoitti:Luultavasti ei mitenkään näkyvästi silloinkaan. Jos nyt näkyy rättipäitä lähistöllä, boikotti iskee ja kierrän ko. ihmiset kaukaa. Ennen en kiertänyt, vaan olin jopa sosiaalinen ja ystävällinen, jos heillä kysyttävää/asiaa oli.
Niin, katselin tuossa juuri yleisurheilua ja siellä ainakin Arsi Harjulla oli rätti päässä. Sitä rättipäätä siis ainakin pitää boikotoida.The Original Jags kirjoitti:Pitääkö rättipäällä olla rätti päässä? Siis onko rättipää ihminen, jonka päässä on rätti? Boikotoitko automaattisesti kaikkia ihmisiä, joiden päässä huomaat rätin?
Routainen Sydän kirjoitti:Näitä muslemeita/arabeita/rättipäitä, jotka laittaa siviilejä kekoon esimerkkinä nyt viimeisimmät; Lontoon pommi-iskut.
No perkele, sitten minä boikotoin jääkarhuja! Ne vasta petoja on.Routainen Sydän kirjoitti:Mikä helvetti minua kieltää sanomasta nimenomaan arabeita rättipäiksi? Enkä tarkoita tällä ketään muita kuin arabeja. Ja mikä minua estää boikotoimasta heitä? Boikotoikaa Te mitä haluatte. Minä teen samoin...
The Original Jags kirjoitti:Pitääkö rättipäällä olla rätti päässä? Siis onko rättipään edellytys se, että sillä on rätti päässä? Boikotoitko automaattisesti kaikkia ihmisiä, joiden päässä huomaat rätin? Entä jos ihminen ottaa rätin pois päästään, muuttuuko hän ihmiseksi, jota et enää boikotoi?
The Original Jags kirjoitti:Minä boikotoisin mieluummin amerikkalaisia. Ovathan he kymmenen kertaa suurempia murhaajia kuin nämä sinun rättipääsi.
The Original Jags kirjoitti:Mitä yhteistä on Kuuballa ja Venäjällä?
Routainen Sydän kirjoitti:Mikä helvetti minua kieltää sanomasta nimenomaan arabeita rättipäiksi? Enkä tarkoita tällä ketään muita kuin arabeja. Ja mikä minua estää boikotoimasta heitä? Boikotoikaa Te mitä haluatte. Minä teen samoin...
BitterX kirjoitti:-
Ei mitään. Kuuba on nimittäin hieno maa.
The Original Jags kirjoitti:No silloinhan yhteistä todellakin löytyy, sillä myös Venäjä on hieno maa.
The Original Jags kirjoitti:Mutta eikös Teboil ole puhtaasti venäläinen firma? Hankkinevat myös öljynsä silloin Venäjältä?
Palvelu oli tosiaan ihan perushyvää ja siksi hieman hämmästyinkin tuota kokemustasi. Mutta niinhän se on, että ei se päivä aina niiden virkailijoiden risukasaankaan paista, ja syntipukiksi sopii silloin vaikka se seuraava asiakas joka tällä kertaa olit sinä. Silloin on ihan ok äänestää jaloillaan ja hakea palvelu muualta. Niin minäkin teen joissain tapauksissa ja niin sen pitääkin olla.U2 kirjoitti:Hieno kuulla jos asiassa on tapahtunut kehitystä. Silti en kyllä tule ko. paikan palveluita enää ikinä käyttämään. They have missed the window.
1Timer kirjoitti:Boikotoin mm U2n musaa. Radiokanava vaihtuu het' kun se kiekuminen alkaa.
Anssi Kelan ja Maija Vilkkumaan musaa. Aiheuttaa minulla saman toimenpiteen kuin 1Timerilla U2:n suhteen.1Timer kirjoitti:Boikotoin mm U2n musaa. Radiokanava vaihtuu het' kun se kiekuminen alkaa.
Nikke kirjoitti:- Radio Novaa. Ei vain pysty kuuntelemaan. Ei millään.