Veijari kirjoitti:Täysiä rikollisia ja pääasiassa maahan muuttajia, jotka tilaisuuden tullen ryöstävät ja raiskaavat pahaa aavistamattoman matkustajan, joka luulee selviävänsä kotiin edullisella hinnalla.
Rosoh kirjoitti:Kaikki arabit, Albaanit, Venäläiset
Routainen Sydän kirjoitti:Mikä helvetti minua kieltää sanomasta nimenomaan arabeita rättipäiksi?
Veijari kirjoitti:niin varmasti, jos viihtyy korruptoituneessa sikolätissä
vezku kirjoitti:LIDL: natsi-Siwa
scholl kirjoitti:No itse boikotoin ikuisesti Teboilia, Delta-autoa, Vanajanlinnaa ja vastaavia, jotka neuvostoliittolaiset saatanat varastivat täältä sodan jälkeen (saksalaisomistuksia yhtiöissä). Nyt N-Liitto hajonnut ja omistuksia ei ole palautettu alkuperäisille omistajilleen, vaan ryssät ne edelleen pitää hallussaan.
scholl kirjoitti:Todella naurettavaa, huumorintajutonta vässykkäporukkaa, jotka pitäisi kyllä jättää sinne aavikoille kameleiden kanssa seurustelemaan. Vastavetona tuen tanskalaisia ja valitsen nyt vaikkapa helmikuussa tanskalaisia tuotteita normaalia enemmän ja boikotoin rättipäitä.
Minä boikotoin tämän palstan rasisteja. Voiko 2000-luvun Suomessa elää ihmisiä, joiden maailmankuvat & yleistämiset perustuvat "juntti-Pekan" sanoihin, muutamaan lehtiartikkeliin ja lähibaarin juoruihin? Kyllä voi. Harmillista.