Eikös tämä Nils OLETTANUT nukkuneensa vasemmalla vai oikealla kyljellä ei siis muistanut ja kaikki muukin ainakin minun ymmärryksen mukaan on olettamusta mitä hän on kertonut. Eikä hänen itse ole tarvinnut sieltä teltasta ominavuin ulos tulla jos joku herra x on ollut aikeissa haudata/uittaa uhrinsa mutta joku sattui paikalle ja lähti karkuun tai kaveri on mennyt kuselle/paskalle/whatever ja tullut paikalle kun X on ollut teltalla ja käynyt päälle ja saanut ruhjeita kasvoihin ja kovan iskon päähän vastustajakin on saattanut saada vammoja ja poistunut paikalta.
Sitten toiseen että eihän Nilssin välttämättä tarvitse edes tietää tehneensä kyseisiä veritekoja jos nyt alumperin on tehnytkään koska varmaan jokanen meistä on saanut blackoutteja kovan kittaamisen jälkeen, tai se muisti on oikeasti mennyt kun on lyönyt/lyöty päähän kovaa. Toi vammojen liiottelu nyt on aina normaalia, kyllähän nykyäänkin media tekee kärpäsestä härkästä ja helposti itsekkin värittää tapaturmia/onnettomuuksia esim. jalka poikki vaikka oikeesti olis vaan joku pieni murtuma nilkassa.
Itse uskon tarinan herra X:n (tarjoilia) olevan syylinen.
Sitten toiseen että eihän Nilssin välttämättä tarvitse edes tietää tehneensä kyseisiä veritekoja jos nyt alumperin on tehnytkään koska varmaan jokanen meistä on saanut blackoutteja kovan kittaamisen jälkeen, tai se muisti on oikeasti mennyt kun on lyönyt/lyöty päähän kovaa. Toi vammojen liiottelu nyt on aina normaalia, kyllähän nykyäänkin media tekee kärpäsestä härkästä ja helposti itsekkin värittää tapaturmia/onnettomuuksia esim. jalka poikki vaikka oikeesti olis vaan joku pieni murtuma nilkassa.
Itse uskon tarinan herra X:n (tarjoilia) olevan syylinen.