Bodomjärven kolmoismurhat

  • 207 683
  • 1 306
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti reds1897
Mistä näitä oikein sikiää!!! Minkä takia "todistaja" tuli vasta nyt julkisuuteen!!!

PS: siellä ei edes ollut leirintäaluetta siihen aikaan.

Onhan se ilmeistä, ettei kaikkea voi muistaa. Minäkin muistan vasta nyt, kun mainitsit tuosta leirintäalueesta. Sinä et näköjään muista vieläkään. Toisaalta en ihmettele yhtään, sillä siinä määrin otimme "muistia poistavaa lääkitystä".

Mehän olimme, minä ja sinä siellä telttailemassa niiden kahden ulkomaisen näyttelijättären kanssa. Minä en silloin osannut kovin hyvin englantia, mutta sinä kerroit, että se minun tytsyni oli nimeltään nuori Saara. Sillä sinun tytsylläsi oli joku puolalaiselta kuulostava nimi, olisikohan ollut Orlowski.

Joka tapauksessa siihen meidän telttamme läheisyyteen ilmaantui toinen porukka, jolloin sinä totesit: "Mikä vitun leirintäalue tämä on?"

Etkö vieläkään muista?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Osittain muistan, osittain en. Hyvin paljon on jäänyt hämärän peittoon. Sain siellä mestoilla kovan iskun päähäni, kun sammuin aivan yllättäen ja kaaduin vasemmalle kyljelleni. Sinne leirimme läheisyyteen eksyi myös paikallinen liimabongari, joka hirveissä liimahöyryissä teki totaalisen vääriä havaintoja.

Oiva Virmaslahti (nimen kuulin vasta myöhemmin) havaitsi haukan katseellaan, että me kaksi viatonta luontokappaletta lahdattiin se toinen seurue!!! Tämän jäkeen olimme mukamas vieneet raadoista tuleet lihat Lidl: iin ja niistä saaduilla rahoilla olimme ostaneet molemmille skootterit. Perustimme sen jälkeen (hänen todistuksensa mukaan) oman kerhonkin. MC Heppi Finland oli tämän kerhon nimi.

Tällä hetkellä minut on piiritetty tänne duuniin. Karhukopla on tuolla ulkona rakettien ja pakettien kanssa. Mitä minun pitäisi tehdä? Olen syytön! Piru periköön Oiva Virmaslahden ja hänen liimansa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minusta tässä jutussa kaikki ei osu kohdalleen, en usko että ihminen joka tappaa kolme pystyy niin suunnitelmalliseen tekoon. Makailee ruumiden kanssa piilottelee tavaroita (kengät) ym, . Mielenkiintoista mikä tulee olemaan lopputulos, tunnustaako Nils jutun vai ei.

Toisenkautta uskon että on aivan sama tappaako kolme vai yhden ihmisen, kun on yhden jopa tappanut niin seuraavat ovat varmasti jo helpompi hoidella.

Sitten vielä näkökulma sotiemme veteraaneista jotka ovat päästelleet päiviltä enemmänkin pipopäätä ja ovat eläneet muina miehinä ja arvostettuina kansalaisina pitkään. No tottakai se on eriasia, mutta ihmisen tappaminen on kuitenkin aina ihmisen tappaminen. Elikkä siihen uskon että Nils olisi aivan hyvin elellä mitään suuria tunnontuskia vaikka olisi sen tehnytkin.

Katsotaan miten asiat menevät, mikäli Nils ei tunnusta tai näytöt ole todella vahvat jää mysteeriö elämään pitkäksi aikaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti veinikretski
Sitten vielä näkökulma sotiemme veteraaneista jotka ovat päästelleet päiviltä enemmänkin pipopäätä ja ovat eläneet muina miehinä ja arvostettuina kansalaisina pitkään. No tottakai se on eriasia, mutta ihmisen tappaminen on kuitenkin aina ihmisen tappaminen.

Minäkään en usko Nissen olevan murhaaja . Sitäkin ihmettelen, miksi uudettodistajat ottivat nyt vasta yhteyttä julkisuuteen, eikö 45v sitten tullut mieleen kertoa, mitä niemessä tapahtui, julkisuuden hakua, sanon ma.

Sitten tälle Turk... eiku Tallinnalaiselle. Ei sotaveteraanit tietääkseni ole ihmisiä tappanut, ryssiä vaan:)

"En mie tiiä milt tuntuu ihmisii ampuu, mieko oon ampunt vaan vihollissii" Antti Rokka.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti veinikretski
Toisenkautta uskon että on aivan sama tappaako kolme vai yhden ihmisen, kun on yhden jopa tappanut niin seuraavat ovat varmasti jo helpompi hoidella.

Vaikka varsinaisen aiheen ohi meneekin niin muutamia sarjamurhaajien haastatteluja ja heistä kertoneita dokumentteja katsoneena voin todeta, että ainakin osalla sarjamurhaajista kynnys ihmisen tappamiseen on vähentynyt huomattavasti ensimmäisen uhrin jälkeen.

Ensimmäistä pidetään vielä jossain määrin ihmisenä, tappaminen on outoa ja erikoista - sitä on saatettu kokeilla aiemmin tappamalla eläimiä mutta ihmisen tappaminen on kuitenkin valtaosalle aivan toinen juttu. Ensimmäinen uhri on siis vaikein, sitten seuraava on jo helpompi ja lopulta tappamisesta tulee huume joka vetää suoranaisesti mukaansa.

Tiettä tähän kehityskäyrään vaikuttaa millainen on persoonatyypiltään, onko suoraneinen psykopaatti tai muulla tavoin persoonahäiriöinen, eli aina ei voi kuitenkaan sanoa, että ensimmäinen on vaikein ja sitä seuraavat sitten helpompia. Edellinen pätee vain nähin jotka tappavat useita ihmisiä ja usein vielä sarjassa, suurin osa tappajista ei tapa kuin kerran ja sekin koettelee riittämiin heidän psyykettään.

vlad.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Re: Re: Re: Re: Re: Oma veikkaus

Viestin lähetti E
Puutuit edelleen siihen, missä ei ole kenekään verta, kun taas oma visioni pohjautuu siihen, että jossain paikassa onkin jotain verta, jota siellä ei pitäisi olla.

Sen verran haluaisin vielä sekoittaa soppaa, että DNA:n saamiseen riittää esimerkiksi ihmisen hius. Eli ei tarvitse olla sitä verta, kun vain on sellainen merkki ihmisestä, mistä DNA:n saa.

Hiuksia ihmiseltä tippuu melkoista tahtia, vaikka sitä ei itse huomaakaan. Siksi onkin erikoista, jos todisteista ei olla löydetty ulkopuolisen DNA:ta. Silloin merkit alkavat kääntymään entistä enemmän Gustafssonin syyllisyyteen.
 

Morgoth

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Oma veikkaus

Viestin lähetti E
Jäljelle jääkin siis julkisuuteen tulleista tiedoista kengät, mikäli mitään muuta ei ole tutkittavaksi lähetetty.

Jos muistan oikein ja tiedot lehdistä pitävät paikkaansa, niin eikö ISn mukaan Helena Ranta (se "hammaslääkäri" joka on reisannut ympäri maailmaa tunnistamassa joukkumurhien uhreja) olisi tutkinut näiden kolmen kuolleiden jäännöksiä, kun ne kaivettiin haudoista 2003.

Lisäksi muistan jotenkin hämärästi, että teltan ulkopuolella olisi ollut jonkun hampaita sekä toisen tytön hiuksia. En tiedä miten nuo liittyvät mihinkin, mutta tapahtumien kulkua tuskin pystyy päättelemään niiden tietojen perusteella mitä ei-poliisit asiasta tietävät...
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti reds1897
Yläpesä: nyt minun on pakko puuttua tuohonkin. Me emme tiedä, onko Nilsillä ollut sittenkin joku luottomies/nainen, jolle hän on näistä murhista puhunut. Entä jos tämä luottohenkilö on sittenkin murtunut ja mennyt poliisin luo. Olisiko tässä yksi syy, joka takia tämä keissi avattiin uudelleen?

On toki mahdollista, vaikka uskoisinkin että tällainen tieto olisi vuotanut jo. Arvailuteorioissa on epäilty myös asiasta tietäneen perheenjäsenen murtumista. Mutta näihin ei siis ole mitään vahvistusta.

Siffa: ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta uskon silti että kyseinen Martikainenkin olisi murtunut jossain vaiheessa. Myös se, että hän antoi heti periksi kun poliisi otti hänet toistamiseen kuulusteltavaksi, osoitti että jotain oli jo käynnistynyt mielessä. Jossittelemalla ei tietenkään ikinä voi todistaa mitään. Onhan luonnollisesti ihan mahdollista että tälläkin hetkellä Suomessa elää ja hengittää vapaata ilmaa ihmisen tappanut henkilö, joka ei ole psykopaatti. Eipä sitä voi olemattomaksikaan todistaa.

Kyllä luulen, että jos Gustafsson todella on murhaaja joka vielä nyt tunnustaisi tekonsa, niin kriminaalipsykologiaan saa kirjoittaa pitkän luvun uusiksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Yläpesä
Olennaista on silti se, että persoonallisuudenhäiriöt ovat pitkäkestoisia - tekisi mieli sanoa pysyviä - jotka ovat erittäin resistenttejä (vastustuskykyisiä) jopa hoidoille. Ohimeneviä "psykopatiakohtauksia" ei ole.

Mitä minä nyt olen ollut tässä persoonallisuushäiriöinen (diagnosoitu siis) vajaat pari vuotta niin olen tosiaankin oppinut sen, että

-persoonallisuushäiriöt ovat hyvin pitkäkestoisia.

-persoonallisuushäiriöistä voi hyvän ja asiantuntevan pitkäkestoisen hoidon seurauksena parantua.

-paranemisprosentti on kuitenkin pienehkö.

Oma kokemukseni* siis tukee sitä, että persoonallisuushäiriöt ovat pitkäkestoisia sairauksia ja niistä toipuminen vie aikaa, eikä se aina edes onnistu parhaallakaan hoidolla.

vlad.

*: eikä kyse ole yksin minusta vaan mitä olen haastatellut ja haastellut muiden persoonallisuushäiriöisten kanssa, kaikilla heillä on pitkään jatkunut hoito takana, tai ennustettu pitkään kestävä hoito edessä.
 
Älkää edes kysykö luinko kaikki 310 viestiä ennenkuin kirjoitin tämän...

Siis missä se murha-ase on? Kuin joku tajuton voi viedä sen niin kauas, ettei poliisi löydä? Järvenpohjassahan se ei ole, vai? Eikös se käyty aikalailla tarkasti läpi?

Toi on mun mielestä semmonen kysymys mihin on PAKKO saada vastaus ennenkuin voidaan syyttää Gustafssonia.
 

buoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti En välttämättä
Siis missä se murha-ase on?

No jos tekijä on joku ulkopuolinen, vei hän sen mennessään.


Jos tekijä on NG, niin eihän miehellä ole kehossaan kuin yksi paikka...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti En välttämättä
Älkää edes kysykö luinko kaikki 310 viestiä ennenkuin kirjoitin tämän...

Siis missä se murha-ase on? Kuin joku tajuton voi viedä sen niin kauas, ettei poliisi löydä? Järvenpohjassahan se ei ole, vai? Eikös se käyty aikalailla tarkasti läpi?

Toi on mun mielestä semmonen kysymys mihin on PAKKO saada vastaus ennenkuin voidaan syyttää Gustafssonia.

1. Järveä tutkittiin pitkään, mutta ei ole mahdottomuus, vaikka se ase olisi siltikin siellä.

2. Gustafsson on mahdollisesti esittänyt tajutonta ja piilottanut sitä ennen aseen todella taidokkaasti

3. Joku ulkopuolinen on vienyt aseen mennessään
 
Viestin lähetti Sistis
1. Järveä tutkittiin pitkään, mutta ei ole mahdottomuus, vaikka se ase olisi siltikin siellä.

2. Gustafsson on mahdollisesti esittänyt tajutonta ja piilottanut sitä ennen aseen todella taidokkaasti

3. Joku ulkopuolinen on vienyt aseen mennessään

Mä uskon tuohon kolmanteen.

Olis muuten varmaan aika helvetin rikas mies jos myis sen oikeudenkäynnin jälkeen =)

...tai antais sen perintönä jollekin "Ja sitte Mikolle on testamentattu Bodom-järven murha-ase"...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti En välttämättä
Mä uskon tuohon kolmanteen.

Tuo on hyvin mahdollista. Toisaalta tuo ulkopuolinen tekijä ei välttämättä ole murhaaja.

Hän on vaan joku - mahdollisesti laitapuolen kulkija - joka osuu paikalle, luulee kaikkien kuolleen ja varastaa tavaraa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minä taas uskon, että vielä tänäkesänä tilittää, joku iltapulussa seuraavaan tyyliin. "Niin näinhän minä murhayönä, kun toinen nuorukaisista lähti leiristä veristä puukkoa kantaen ja palasi vasta parintunnin kuluttua, ilman puukkoa. Aiemmin en ole pitänyt näkemääni tutkimustenkannalta tärkeänä, enkä ole asiaa edes muistanut, mutta kun muitakin pikkuasioita on otettu esille päätin kertoa tietoni, tietenkin vain iltapululle".
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Olkku
Minä taas uskon, että vielä tänäkesänä tilittää, joku iltapulussa seuraavaan tyyliin. "Niin näinhän minä murhayönä, kun toinen nuorukaisista lähti leiristä veristä puukkoa kantaen ja palasi vasta parintunnin kuluttua, ilman puukkoa. Aiemmin en ole pitänyt näkemääni tutkimustenkannalta tärkeänä, enkä ole asiaa edes muistanut, mutta kun muitakin pikkuasioita on otettu esille päätin kertoa tietoni, tietenkin vain iltapululle".
...yksinoikeudella ?

Näitä tapauksia tulee muuten aivan varmasti esille ja paljon. Yksi jos toinenkin kylähullu varmaan haluaa julkisuuteen ja kun vielä setelit vilkkuvat silmissä, niin erilaisia tarinoita on odotettavissa. Näin realistina jotenkin tuntuu, että kukaan "ulkopuolinen" ei tässä vaiheessa oikeasti voi tuoda asiaan mitään uutta. Nils tietää, muut ei. Ratkaisu kuullaan vasta jos/kun Nils haluaa jossakin vaiheessa asiasta kertoa.
 
Viestin lähetti bozik
...yksinoikeudella ?

Näitä tapauksia tulee muuten aivan varmasti esille ja paljon. Yksi jos toinenkin kylähullu varmaan haluaa julkisuuteen ja kun vielä setelit vilkkuvat silmissä, niin erilaisia tarinoita on odotettavissa. Näin realistina jotenkin tuntuu, että kukaan "ulkopuolinen" ei tässä vaiheessa oikeasti voi tuoda asiaan mitään uutta. Nils tietää, muut ei. Ratkaisu kuullaan vasta jos/kun Nils haluaa jossakin vaiheessa asiasta kertoa.

Ja Nils kertoo jotain uutta vain ja ainoastaan jos hänet todetaan syylliseksi. Saa olla tyhmempi kuin minä jos kertoo medialle heti kun on todettu syyttömäksi oikeudenkäynnin jälkeen että "Joo siis onhan mulla se puukko kotona".
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti reds1897
Mitä minun pitäisi tehdä? Olen syytön! Piru periköön Oiva Virmaslahden ja hänen liimansa!!!

Kiistä kaikki ja syytä Lidliä. Mitäänhän et ole tehnyt. Herra Virmaslahti vaikuttaa epäilyttävältä henkilöltä.

Muistatko muuten, kun Sepi kävi vonkaamassa tulta meiltä. Kertoi vielä, että voitaisiin käydä heidän teltallaan testaamassa tyttöjä. Sinä sitten sammuit, enkä minä viitsinyt lähteä, koska olin itsekin hyvin lähellä sammumista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Uskoisin ratkaisun olevan maalaisjärjellä ja ihmisen käyttäytymisellä haettavissa, mitä itse tekisit jos olisit tappanut kolme ihmistä , jäisitkö paikalle makailemaan ja piilottelemaan kengiä ym,. Minä en jäisi lähtisin niin kaus kuin mahdollista, ja todella nopeasti. Minä en usko että Nils olisi pystynyt niin kylmänrauhallisiin ratkaisuihin, dna ym, tukevat kyllä teoriaa ja todisteet voivat olla ja varmasti ovatkin luotettavat, Ihmismieli kuitenkin sotii voimakkaasti vastaan näitä todisteita.

Ainoa asia joka mielestäni voisi olla selitys olisi jonkilainen Nilsin shokkitila tai jonkilainen täysin sekaisin meno että hän olisi jäänyt kyseiseen paikkaan murhattuaan kaverinsa. Mikäli Nils on tehnyt kyseiset teot, hän tulee ne tunnustamaan oikeudenkäynnin aikana. Vaikea taas on tunnustaa asioita joita ei ole tehnyt, siksi pitäisi mielestäni saada muutakin kuin dna todistukset.

Toinen leiriryhmä ja sieltä mahdolliset todistajat ovat myöskin aika arvelluttavia, enpä tiedä..........
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei muuta hyvää tässä casessa ole, niin luvassa on takuulla puheenaihetta pitkälle syksyyn. Ei oikeastaan puutu kuin joku dramaattinen Nilsin avautuminen, joka sitten todetaan hermorauniona tehtynä jne.

Onneksi murha ei vanhene koskaan. Jäisi muutoin tämäkin show näkemättä.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti En välttämättä
Siis missä se murha-ase on? Kuin joku tajuton voi viedä sen niin kauas, ettei poliisi löydä? Järvenpohjassahan se ei ole, vai? Eikös se käyty aikalailla tarkasti läpi?

Loogisesti mahdollisia

- Järvenpohjassa riittävän syvässä kohdassa mudassa, viety uimalla.
- Alueelta löytyvissä vanhoissa ontoissa puissa (ensin kiivetty korkealle, josta löytyvään onkalonreikään tungettu ja pudotettu sisään). Tai säilötty näin puuhun korkealle ja haettu myöhemmin pois. Gustafsson oli käynyt alueella pari kertaa aiemmin ja on tällöin voinut panna tällaisia merkille ilman etttä olisi silti suunnitellut tulevia tapahtumia.
- Viety moottoripyörällä jonnekin kauemmas sivummalle yön aikana.

Murhaan sekaantumattoman laitapuolen näpistelijäkulkijan mukaanottaminen.... mahdollista muttei todennäköistä.
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedä nyt näistä kaikista vanhoista ja uusista jutuista ja lähteistä, mutta innostuttuani googlettamaan törmäsin tähän ja kiinnitin huomioni seuraavaan:

Jälkeenpäin lehdistölle on kuitenkin annettu lausuntoja, että Gustafsson pystyi hypnoosissa ollessaan antamaan niin tarkkoja tuntomerkkejä murhamiehestä, että tutkijat olivat suorastaan yllättyneitä. Kokeen jälkeen määräsi professori Gustafssonin vielä ollessa hypnoosissa unohtamaan kaiken. Ilmeisesti näin meneteltiin kaiken sen kauheuden vuoksi mitä hän hypnoosissa oli nähnyt ja mikä olisi jäänyt vaivaamaan hänen mieltään loppuiäkseen.

Jos Gustafsson on määrätty unohtamaan kaikki, niin se selittäisi, miksei hän tänä päivänäkään oikeasti muistaisi mitään. Tosin kyllähän nyt tuosta huolimatta Nils itse tietää, onko hän syyllinen vai ei.

Itse en tiedä, uskonko enemmän Nilsin syyllisyyteen vai syyttömyyteen. Tuntuu käsittämättömältä ajatella, että jonkun ihmisen psyyke voisi kestää kolmen murhan aiheuttaman riippakiven monta kymmentä vuotta, mutta eiköhän tuohonkin keinot tarvittaessa jollain tavoin keksi. Joku uskottu henkilö (jonka tosin olettaisin jo murtuneen kertomaan asiasta jollekin, joka taas olisi murtunut kertomaan jollekin...) on voinut toimia tukena, ja toisaalta myös Nils itse on voinut tehdä asiasta "kevyemmän". Kun tekoa riittävästi perustelee ja järkeilee, voi jo alkaa itsekin olettaa, ettei ole ainakaan moraalisesti katsottuna syyllinen. Tuostakin huolimatta kolme murhaa (tai tappoa) ovat kuitenkin aika isoja, mielestäni melkein liiankin suuria kannettavia ihmiselle... Mutta eipä syytteitäkään ihan epävarmasta todistusaineistosta nostettaisi.

Tiedä nyt sitten, mitä tässä pitäisi uskoa. Salapoliisivaistot tässä tosin kyllä heräävät, ja mielenkiinnolla seuraan uutisointia asian tiimoilta.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei ollut Nils!

Ei ole mahdollista että Gustafsson olisi murhat tehnyt. Jaa miksei? No koska hän on ns. rantaruottalainen. Ne kun saa viinaa niin niitä alkaa laulattamaan. Ei ne kerkiä juomalaulujen välissä veritekoja suunnittelemaan, saati sitten toteuttamaan. Olisi täysin kyseisen rodun yleisen käyttäytymismallin vastaista.

Ei vaan, syylinen kuin mikä. Jonkinlainen sokki/psykoosi on pyyhkinyt tapahtumat mielestä ja varmaankin itse uskoo omaan syyttömyyteensä. Vaikea uskoa että syyttäjä saisi tuomion murhista läpi. Syyllisyys kun tulee todistaa, ei riitä että ihmetellään "kuka muu se sitten olisi ollut?":
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Itse uskon, että epäilty pystyy hyvinkin elämään tuollainen teko tunnollaan, koska hän mieltää itsensäkin uhriksi. Enkä tarkoita tällä sitä, että hän olisi ulkopuolisen murhaajan kohteeksi joutunut uhri.

Tarkoitan tällä sitä, että koko muu seurue oli asettunut Nilsiä vastaan. Syynä tähän oli Irmelin raju pahoinpitely, jossa irtosi hampaita ja hiuksia. Pahoinpitelyn syynä oli mustasukkaisuus. Ehkä Sepillä ja Irmelillä oli jotain kähinää keskenään, tai sitten molemmat tytöt olivat enemmän kiinnostuneita Sepistä. Olihan kyseessä palkintojakin voittanut painija.

Tytöt, joille viina nousee tavallista nopeammin hattuun, alkavat kiusoitella Nilsiä tästä asiasta. Nils ottaa kaiken tämän vastaan huumorilla, sillä nyt puhutaan hänen parhaasta kaveristaan. Kaikki osallistuvat tähän leikkisään vittuiluun, joka on hauskaa hetken aikaa. Humalatilan noustessa, asian laita kuitenkin muuttuu. Kuvioihin astuu mukaan mustasukkaisuus.

Kaikki asiat tuntuvat tapahtuvan Sepin ympärillä. Irmelikin on selvästi enemmän kiinostunut Nilsin kaverista kuin hänestä. Vittuuntuneena Nils ottaa yhä isompia huikkia flindasta. "Vituttaa tuollaiset saatanan horot, jotka ovat kiinnostuneita jostain vitun painijasta enemmän kuin musta", Nils ajattelee synkkänä. Lopulta Nils ei enää kestä, vaan alkaa vittuilla Sepille.

Siitä seuraakin sitten raju tappelu, sillä Sepi ei kännipäissään moista vittuilua kuuntele, varsinkin, kun Nils haukkui tytöt todella pahasti. Tappelussa Nils saa siipeensä Sepiltä. Tämän jälkeen tilanne rauhoittuu hetkeksi. Nils ja Irmeli menevät telttaan. Teltassa Irmeli kuuntelee kärsivällisesti, kun Nils purkaa pahaa oloaan. Nils kertaa Irmelille illan tapahtumia, suuttuen uudestaan.

Nils raivoaa Irmelille, koska tämä oli enemmän kiinostunut Sepistä kuin hänestä. Nils tarttuu Irmelin hiuksiin ja vetäisee toisella kädellään häntä päin näköä. Irmeliltä irtoaa hiuksia ja hampaita. Nyt Nils ajetaan koko leiristä pois. Sepi ja toinen tyttö menevät rauhoittelemaan Irmeliä, joka on järkytyksestä sekaisin.

Tällä välin Nils pöllii seurueen kamat, ottaa viinapullon ja lähtee prätkällään pois koko mestasta. Myöhemmin yöllä Nils kuitenkin palaa entistä raivokkaampana. Muut seurueen jäsenet ovat jo nukkumassa. Nils sammuttaa prätkänsä ennen leiriin tuloa. Teltan edestä löytyy Sepin puukko ja lopun tiedämmekin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti reds1897
Nils raivoaa Irmelille, koska tämä oli enemmän kiinostunut Sepistä kuin hänestä. Nils tarttuu Irmelin hiuksiin ja vetäisee toisella kädellään häntä päin näköä. Irmeliltä irtoaa hiuksia ja hampaita. Nyt Nils ajetaan koko leiristä pois. Sepi ja toinen tyttö menevät rauhoittelemaan Irmeliä, joka on järkytyksestä sekaisin.

Muuten hyvä teoria, mutta tartunpa tähän.

Jos tuollaista tapahtuisi, että oikein hampaita irtoaisi, olisivat nuoret lähteneet varmasti hakemaan apua. Ihmisasumusta oli kuitenkin aika lähellä.

Hampaat lienee irronneet vasta tuossa hyökkäysvaiheessa. Todennäköisempää mielestäni olisi, että riitaa on ollut, mutta väkivaltaa ei vielä tuossa vaiheessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös