scholl kirjoitti:
Aivan. Ja Pena oli tällä kertaa ihan pihalla.
Perhana. En ehtinyt eräiden valmistelujen takia tsiigaan koko urheiluruutua, ja meidän Pentti menee antamaan tuollaisen lausunnon!
Olen puolustanut "Takafledaa" monissa yhteyksissä, mm. täällä, mutta nyt olisi Pentti pohdittava valittua julkisuuslinjaa. Siis nimenomaan Helsingin IFK:n, ei Lappeenrannan mahdollisten neuvostosiipien intressissä (hyvä liikeidea tosiaan olisi Lappeenrannassa hakea sarjapaikkaa Venäjältä, rahanpesun kannalta ainakin, jos ei muuten). Lajin, ei jonkin "Suomalaisen klubin sikarikerhon"-kaltaisen asioista täysin pihalla olevan herrakerhomaisen muinaisreliikin intressissä.
Urheiluruudussa esitetyn kaltaiset puheet eivät ole kuin omiaan vahingoittamaan koko lajia, sen kaikentasoisia seuroja ja IFK:takin.
Eivät ne Sairaset (yksi esimerkki vain mainitakseni) tai muutkaan joko liiketaloudelliselta tahi muulta pohjalta ponnistavat sponsorit pitkään tälläistä menoa katsele, jossa perimmältään on kysymys muusta kuin urheilusta sekä kasvuun ja sitä kautta molemminpuoliseen hyötyyn tähtäävästä toiminnasta.
Stagnaatio ei myy. Positiivista julkisuuskuvaa on luotava lausunnoillaan aktiivisesti, jotta ei jossain vaiheessa tarvitse retroaktiivisesti käydä tehtyjä linjaratkaisuja oikomaan.
Muutoin voitaisiin todeta, että argumentit 40 työpaikasta ovat mielenkiintoisia. Eikö lajiin synny juuri nuo samat työpaikat, kun uusi joukkue nousisi liigaan? Minäkin haluan sellaisen sopimuksen, että MINUN yritykseni/työpaikkani on ikuinen. Minä. Minä. Minä. Me in English. Saanko tehdä myös vain 6 tuntia työtä, viikossa? Saanhan.
Vai onko kyseessä pelkästään Kummolan ärsyttäminen? heh...