Nynny olen, mutta en X5 tai Qashqai nynny. Subaru Outbackillä on nyt ajeltu joku aika (toinen menossa) ja omassa käytössä sanoisin, että nelivedolla on lisäarvoa jonkin verran talvisin, korotetulla maavaralla varmasti marginaalisemmin ehkä lähinnä parkkeerattaessa kadunvarteen kun on enemmän lunta. Muutama kerta on ollut tilanne että vieressä on normi neliveto ollut pohjasta kiinni ja itse on vielä päässyt pois (eli korkeampi maavara mahdollistaa kiinni jäämisen pahempaan paikkaan). Skimba- ja hiihtoreissuilla on joskus tullut ajettua Subarulla hankalampaan paikkaan kuin edellisellä Saabilla, mutta yhtälailla sillä pääsi rinteen viereen ja ladun alkuun. . Isoin hyöty korkeudesta on ehkä kuitenkin siinä kun istuu hieman korkeammalla niin näkee vastaavasti paremmin ja toisaalta ehkä autoon on samoin helpompi/mukavampi mennä kun istuimet korkeammalla.