On kyllä muikea summa kettingistä, tai tuo varmaan sisältää sitten jo kampiakselin päivitystä ym. Ihan vertailun ja brassailun vuoksi ostin omaan autooni vm2009 olevan tehdasuuden 260hv moottorin pihaan tuotuna hintaan 1900€, ja vaihtotyö siihen tonni päälle.
Ei sisällä kampiakselia. Syy korkeaan kustannukseen löytyy heikosta suunnittelusta, jonka seurauksena moottorin joutuu purkamaan, jos ei nyt sentään kokonaan osiin pöydälle, niin ainakin melko perusteellisesti. Eli tolkuttoman työteliäs homma, jonka takia moni on päätynyt jopa lähettämään moottorinsa Saksaan korjattavaksi. Siellä jotkin tietyt asiaan vihkiytyneet pajat tarjoavat moottorin päivittämistä uusilla osilla jopa huokeaan hintaan, mikäli se ei ole vielä ehtinyt hajoamaan. Ja tuohon työteliäisyyteen tehdas reagoi tehdessään koneesta uudemman version. Samalla joitain heikkoja kohtia vahvistettiin, muttei tietenkään riittävästi, koska ongelmia jäi jonkin verran noihin uudempiinkin versioihin.