Pitäisi saksalaisesta nettikaupasta tarkistaa mitä maksaa maskisuoja 2011 passattiin. Mitkä sellainen hökötys on saksaksi? Enkä tiedä englaniksikaan, senkin tieto helpottaisi.
http://www.polarautovaruste.com/shop/product_details.php?p=2860#.VFjTyPmsXwg
tuon näköisistä kikkareista kyse
Onkos tuo 2½ volkkari V6 ja taitaa olla nokkahihnan vaihto aika hintava operaatio.
Järkevän ihmisen urheiluautounelma voisi olla C4 ta C5 Corvette. Asiallisten hinnat on 15-20 ja 25-30 k€ ja tarjottaa aika mukavasti, siitä pitää 20.000kpl per vuosi valmistustahti huolen.. Uudemmat ja hyvät vanhemmat maksaa enemmän...Nimimerkillä C4 coupe.
Olen oikeastaan täysin päinvastaista mieltä. C4 on ehtaa kasaria ja siksi kaunis. C5 taas on liian ysäriä, jotenkin liian mazda, suoraa jatkumoa vettenkin jatkuvalle rumentumiselle (uusimmista en osaa vielä sanoa, ehkä huipentui 90-luvulle).Periaatteessa näin. Omaan silmääni C4 vaan näyttää todella vanhalta ja nätisti sanottuna ei niin nätiltä.
C5-korissa on jo enemmän yritystä, oikeasti tosi nätti kiesi. Myös auto itsessään taisi pompata tuossa kohtaa aika eri luokkaan ja ihan tosiaan noita saa jo 25llä tonnilla. Siinä on rahaan nähden todella nätti/nopea/tyylikäs urheiluauto.
Olen oikeastaan täysin päinvastaista mieltä. C4 on ehtaa kasaria ja siksi kaunis. C5 taas on liian ysäriä, jotenkin liian mazda, suoraa jatkumoa vettenkin jatkuvalle rumentumiselle (uusimmista en osaa vielä sanoa, ehkä huipentui 90-luvulle).
Eikös noilla kilometreillä kannattaisi jo hankkia diesel-auto? Yhtäkkiä tulee mieleen Volvo V70, 2,4 Diesel, n. 10-vuotias tai vähän reilukin, sellainen parisataatuhatta ajettu. Menee tuohon mainitsemaasi hintaluokkaan hienosti, on hyvä ajaa motarilla ja muuallakin, mahtuu isompikin mies ja on nimenomaan järkiauto parhaasta päästä Suomen keleihin. Jos toki tyylikäskin. On se tietty aika iso, mutta on se luotettavakin. Puoli miljoonaa noilla ajaa helposti, enemmänkin.Ideat vähissä ja auto hakusessa...
Eli 70km/suunta työmatkalle autoa etsimässä. Matka pääosin motarilla. Kaipaisin vähän parempaa autoa kuin nykyinen ruoska. Vaatimukset: ihan pienin koppi ei käy pitkälle miehelle mutta pääosin matkaan yksin joten mitään tila-autoa en osta. Bensakone järkevällä kulutuksella. Imago on jo kunnossa joten merkillä tai ulkonäöllä väliä...hinta max 10 ke. Nissani oli ajatuksissa mutta ei löydy sopivaa. Note voisi olla hyvä mutta mahtaakohan kulutus pompsahtaa motarilla korkeutensa yms vuoksi? Tilaa siinä olis ehkä liikaakin mutta muuten vissiin hyvä peli?
Järkiautoa siis haetaan, voimaa tai siitä kuuluisaa tunnetta en kaipaa tällä kertaa. Rohkeasti ehdotuksia peliin, kiitos.
Eikös noilla kilometreillä kannattaisi jo hankkia diesel-auto? Yhtäkkiä tulee mieleen Volvo V70, 2,4 Diesel, n. 10-vuotias tai vähän reilukin, sellainen parisataatuhatta ajettu. Menee tuohon mainitsemaasi hintaluokkaan hienosti, on hyvä ajaa motarilla ja muuallakin, mahtuu isompikin mies ja on nimenomaan järkiauto parhaasta päästä Suomen keleihin. Jos toki tyylikäskin. On se tietty aika iso, mutta on se luotettavakin. Puoli miljoonaa noilla ajaa helposti, enemmänkin.
Tuossa on myyjäliike (siis kyseessä on liike? Muutoinhan myyjän vastuuta ei ole) koijannut niin monessa kohtaa, että kaupan purkaminenkin todennäköisesti on vaihtoehto.
Jos et itse halua purkaa kauppaa, niin hinnanalennus tai epäkohtien korjaus (uudet tai kuvausta vastaavat renkaat, suuntauksen maksu ym.) myyjän piikkiin.
Pitäisi olla aivan selvä case.
Jo on kusetusta ollut poikineen tossa kaupassa. Ehkä pikkujuttuja sinällään, mutta pistää varmasti vituttamaan.
Mainittiinko myynti-ilmossa auton tehoista mitään? Meinaan jos lastutuksen jäljiltä se 200 hepoa, mutta oliki ilmotuksessa jotakin muuta?
Kysytään vielä neuvoa tuohon minun caseen liittyen, jos liike tarjoaakin uusia rengas sarjoja, joista minun pitäisi maksaa esimerkiksi puolet, tuleeko minun hyväksyä se, vai voinkoa vaatia liikettä kustantamaan minulle asianmukaiset renkaat kokonaisuudessaan? Ja kannattaako minun itse käydä mittaamassa auton tehot jollain firmalla vai luotanko myyjään, jos hän lupaa selvittää asiaa?
Autohan ostetaan siinä kunnossa kun se on. Mutta jos ne renkaat ovat luvattu olevan hyvässä kunnossa eikä sitä ole niin minun mielestäni ihan kohtuullista, että se menee esimerkiksi 50/50, koska kuitenkaan renkaiden ei luvattu olevan uusia tai uudenveroisia.Niinpä. Vituttaahan se kun kesä ja talvirenkaat on 18" ja uudet sarjat täytyisi kumpaakin hommata niin se on karkeesti 2500e ja auton tehot oli tehtaan antamat eli tuo mainitsemani 200hv vakiona. Tuskin noilla tehoilla vielä 4 vaihteella moottoritiellä normaali kiihdytyksellä repii asfalttia..