Onko tekstissäni muita virheitä?
Minun mielestäni tuon pilkun paikalla pitäisi olla puolipiste. Alkuperäiskommentissa siis.
Onko tekstissäni muita virheitä?
Kesä lähestyy ja yksi mielenkiinnon kohde on Hyundai Coupe.
Menee helposti spekseihin 2002-2007 mallin laitteilla ja 2 litran koneella.
Onko jollain kokemuksia kyseisestä pirssistä?
Ei ole avoauto, ei. Kävin koeajamassa Helsingissä kahtakin Coupea ja sellaista en ole hankkimassa.ei mutta ei kai coupessa aukea katto.
Megane 2.0 confort coupe cabriolet oli mulla joskus vuokra-autona Cannesissa. Se oli ihan pätevänoloinen auto, mutten tiedä mikä on kestävyys, luotettavuus tms., mutta uutena ne maksoi joku 40 tonnia, katsoin silloin huvikseni kun tulin sieltä reissusta ja käytettynä niitä saa nyt halvalla eli just jotain 13 tonnia pyynnit autotalli.comissa. Varmaan tinkiä voi. Se kahden litran moottori oli riittävän kokoinen ainakin Ranskassa ajamiseen
Nyt olisi suhteellisen lyhyellä aikavälillä hakusessa uusi, näppärän kokoinen auto. Apuja ja vinkkejä kaipailisin sekä mielessä tällä hetkellä olevista että muista vastaavan kokoluokan autoista.
Alfa Romeo Giulietta, Honda Civic 5d, Mazda 3 sekä Audi A3 ovat olleet viime aikoina suurimman mielenkiinnon kohteina.
Audi ja Alffa taas ovat hienomman näköisiä ja ehkä parempia myös ajaa? Kestävyys on näillä molemmilla merkeillä ollut yleisesti ottaen huonoa, joten korjaamoreissuihin saa varautua.
Jos on monimutkaisia juttuja autossa niin tottakai joku voi joskus hajota verrattuna johonkin peruspappatunturi Toyotaan, missä vaikein tekninen ratkaisu on kuljettajan lippiksen suunta.
Vittu mitä touhua, että joku ehdottaa jotain riisikuppia tai koiransyöjien korealaisia hojohojokirppuja Alfan kanssa samassa viestissä. Pakko lyödä kohta itseäni vasaralla päähän, sen verran sekaisin jengi on.
Olen aikaisemmin tässä ketjussa todennut, että alffa todennäköisesti on täysin ongelmaton ensimmäiselle omistajalleen. Arvonsa se tosin säilyttää melko huonosti. Se on ostajasta kiinni preferoiko hän luotettavuutta, tyyliä, ajettavuutta vai jotain muuta.
Jos minun pitäisi ostaa auto ja ensimmäinen kriteeri olisi tekninen luotettavuus, niin varmaan ostaisin suht vähän ajetun, pari-kolme vuotta vanhan E-sarjan mersun nelipyttyisellä dieselkoneella ja automaattivaihteisena. Noita on liikenteessä helvetisti niin taksissa kuin muutenkin, ja mersussakin on se tietty fiilis, joka kyllä toimii.
Tämä on tietysti aika erikoista Saksalaiselta valmistajalta.
Ja mitä tulee näihin koiransyöjien Korelaisiin mitä nyt sitten ikinä ovatkin, niin ne nyt sattuvat olemaan selvästi laadukkaampia kuin Alffat (ja volkkarin tekemät paskat=audi) sikäli kun laatu mitataan kestävyydessä. Eiväthän nämä nyt tietysti yhtä kestäviä ole kuin aidot japanilaiset, mutta hinta/laatusuhde on kohdallaan.
Olen aikaisemmin tässä ketjussa todennut, että alffa todennäköisesti on täysin ongelmaton ensimmäiselle omistajalleen. Arvonsa se tosin säilyttää melko huonosti. Se on ostajasta kiinni preferoiko hän luotettavuutta, tyyliä, ajettavuutta vai jotain muuta.
Mersussa on kyllä aina tietty fiilis, mutta kymmenisen vuotta sitten tapahtunutta laadun notkahdustahan se ei ole ottanut kiinni. Tämä on tietysti aika erikoista Saksalaiselta valmistajalta. Pahin murheenkryynihän on ollut juuri E-sarja, joten sitä nyt ainakin välttäisin, jos ei sitten varaudu pitämään autoa pajalla määrittelmättömien sähkövikojen takia.
Uusi Giulietta on mielestäni loistava auto. Hieno design, hyvät moottorit etc. Noista vaihtoehdoista ehdottomasti paras.
Vittu mitä touhua, että joku ehdottaa jotain riisikuppia tai koiransyöjien korealaisia hojohojokirppuja Alfan kanssa samassa viestissä. Pakko lyödä kohta itseäni vasaralla päähän, sen verran sekaisin jengi on.
Se on vähän sama, pukeutuuko ulkoillessaan Erätukusta ostettuun tuulipukuun vai Peakin tai Arc'teryxin Gore-kledjuihin. Toki monilla on tärkeintä, että sulautuu harmaaseen massaan, jolloin toki Erätukusta ostettu sininen tuulipuku (ja vaimolle samanlainen punaisena) + Kia on täydellinen yhdistelmä.
Mikä on aito japanilainen, ja mikä on epäaito-japanilainen? On kyllä aika pohjalla, jos joutuu ostamaan feikin riisikupin. Ja milläköhän helvetin perusteella jotkut korealaiset paskat ovat laadukkaampia kuin Audit?
Schollin kanssa samoilla linjoilla. Jos JHOL Giuliettaan riittää kukkaro, niin se on noista oikeastaan selvä valinta. Ulkonäkö on lähes tyrmäävä tuon kokoiseksi autoksi ja tehoja löytyy erityisesti 1,4 multiairista, jossa 170 hevosvoimaa. Valittiin jopa jossain vertailussa maailman parhaaksi moottoriksi? Takanakin mahtuu pieni aikuinen istumaan ja tavaratila on kasvanut 147 ajoista Alfassa kohtalaisesti. Ja mikä tärkeintä, kun kerrotte tutuille uuden auton hankkimisesta niin saatte oikeasti kehuja, ettekä mitään joo onhan toi kiva... kommentteja. Ei tarvitse siis häpeillä.
Hyvinpä sisällytit samaan lauseeseen kai- ja fakta-sanat. Kannattaisi kuitenkin tutustua niihin faktoihin ennen kuin lähtee tälläistä soopaa väittämään.Kyllä kai faktojen mukaan uusia audeja hylätään huomattavasti enemmän kuin Korealaisia.
Eli jotain kokemuksia ja mielipiteitä kyseisistä ja vastaavista autoista kaivattaisiin kipeästi!
2000-luvun alkupuoliskon C180/200 Sportcoupe on myös tullut listalle. Onko jotain tiettyjä juttuja joita kannattaa tarkistaa, tekniikkaltaanhan tuo on kolmiovinen W203.
Mikä on aito japanilainen, ja mikä on epäaito-japanilainen? On kyllä aika pohjalla, jos joutuu ostamaan feikin riisikupin. Ja milläköhän helvetin perusteella jotkut korealaiset paskat ovat laadukkaampia kuin Audit? Jotka eivät muuten tule Wolfsburgista vaan Ingolstadtista. Mutta toki proleilla, joilla ei ole Audiin varaa, on tärkeintä tuputtaa jotain itse keksimäänsä VAG-propagandaa.
Vaihdettiin autoja jokin aika sitten yöksi, ja kyllä 254tkm ajettu 2009-mallinen E-sarjan mese vaikutti kilometreihinsä nähden todella siistiltä ja asialliselta, mukaanlukien vaihdelaatikon toiminta. Lisäksi tuolla saa huomattavasti munakkaampaa kyytiä kuin upouudella Corollalla. Autojen hintatasohan taitaa olla jo niin päin, että uusi Corolla on kalliimpi.