ELÄKELÄINEN
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Keski- Uudenmaan muoviseurat
Autonvaihto on aina hauskaa puuhaa. Tällä kertaa on tullut omissa hommissa vähän myyntiäkin, joten sain vapaat kädet ottaa mitä haluan. Parin viikon pähkäilyn jälkeen en osaa kuitenkaan päätyä muuhun kuin taas Octaviaan.
Millään en löydä parempaa verotusarvo/laatu - suhdetta. Vielä kun ottaa L&K:n , niin on vaikea ymmärtää miten mitään muuta autoa saadaan kaupaksi.
Varsinkin kun face-liftin jälkeen hinnat vielä laskivat.
Tämä ei ole mainos,vaan neuvoja kaipaan. Tahtoisin vaihtelua, mutta en järkevää vaihtoehtoa löytänyt.I deoita?
Vähän pienemmästä rengasmelusta en viitsi maksaa(esim. Passat,A4). Huoltovälin on oltava 30 000 km , muuten saa olla koko ajan huoltoa varaamassa. Siihen jäivät Subarut ja C5. Pösö ja Rellu on koettu, liikaa vikoja.
Premium-autoja en oikein näe hintansa väärteiksi, etenkin Skodan L&K - tasoon verrattuna.
Toisaalta tilanne on tylsä, kun pitäisi taas 3 vuotta sitten osapuilleen samanlaisella mennä.
Millään en löydä parempaa verotusarvo/laatu - suhdetta. Vielä kun ottaa L&K:n , niin on vaikea ymmärtää miten mitään muuta autoa saadaan kaupaksi.
Varsinkin kun face-liftin jälkeen hinnat vielä laskivat.
Tämä ei ole mainos,vaan neuvoja kaipaan. Tahtoisin vaihtelua, mutta en järkevää vaihtoehtoa löytänyt.I deoita?
Vähän pienemmästä rengasmelusta en viitsi maksaa(esim. Passat,A4). Huoltovälin on oltava 30 000 km , muuten saa olla koko ajan huoltoa varaamassa. Siihen jäivät Subarut ja C5. Pösö ja Rellu on koettu, liikaa vikoja.
Premium-autoja en oikein näe hintansa väärteiksi, etenkin Skodan L&K - tasoon verrattuna.
Toisaalta tilanne on tylsä, kun pitäisi taas 3 vuotta sitten osapuilleen samanlaisella mennä.