Muistakaa sitten, että ostatte riittävän ison ja kalliin auton egollenne, muttei kuitenkaan niin isoa, että se häiritsisi niitä, jolla ei ole riittävää autoa omalle egolleen.
Ettei käy näin:
"Läpikotaisen raivon valtaan Turunväylällä joutunut Nissan-kuski moukaroi eilen raskaalla metallityökalulla farmarimallisen Mersun kauttaaltaan lyttyyn.
46-vuotiaan Nissan-kuskin totaalinen purkaus tapahtui eilen iltapäivällä Espoon Ikean kohdalla.
Espoon poliisin mukaan 46-vuotias mieskuski takoi Mercedes-Benz C 230 -mallisen farmarin kuunpintaa muistuttavaksi mössöksi 32-millisellä kiintolenkillä. Poikkeuksellisen raju liikenneraivotapaus sai alkunsa hieman ennen kello 14:ää. Jostain syystä Nissan-kuski hermostui Mersu-miehen ajotyyliin Turunväylällä. Poliisin mukaan Mersu-kuskin "ajotyyli ei miellyttänyt" Nissan-miestä.
Nissan-kuski alkoi seurata farmari-Mersua ohittaen saksalaisen johtotähden lopulta Ikean kohdalla. Rajun kiukun valtaan joutunut kuski kiilasi Mersun viimein tiensivuun. Autot eivät törmänneet missään vaiheessa toisiinsa.
Tämän jälkeen 46-vuotias Nissan-kuljettaja nousi ulos autostaan. Hän nappasi mukaansa jykevän kiintolenkin ja asteli Mersun luokse.
46-vuotias murjoi Mersun kauttaaltaan kuopille. Hän hakkasi harmaan arvoauton konepellin, katon, lokasuojat ja kyljet kauttaaltaan syville lommoille. Iskuja sateli kymmeniä."
- Iltasanomat, 31.3.2006
Ja mitä tulee tuplaputkiin, niin mielestäni vähintään kuusi sylinterisissä V-koneisissa autoissa saisi olla tuplaputket. Muissahan ne ovat täysin naurettavia. Tiedän kyllä, että uusissa V-koneissa putket yhdistyvät pakosarjojen jälkeen, mutta silti.
Jossain rivinelosessa tuplaputket menee samaan kategoriaan kuin skuuppikonepellillä, vaikka konepellissä ei ole edes reikää. Tai turbon vihellystä cd:ltä stereoista.
Ettei käy näin:
"Läpikotaisen raivon valtaan Turunväylällä joutunut Nissan-kuski moukaroi eilen raskaalla metallityökalulla farmarimallisen Mersun kauttaaltaan lyttyyn.
46-vuotiaan Nissan-kuskin totaalinen purkaus tapahtui eilen iltapäivällä Espoon Ikean kohdalla.
Espoon poliisin mukaan 46-vuotias mieskuski takoi Mercedes-Benz C 230 -mallisen farmarin kuunpintaa muistuttavaksi mössöksi 32-millisellä kiintolenkillä. Poikkeuksellisen raju liikenneraivotapaus sai alkunsa hieman ennen kello 14:ää. Jostain syystä Nissan-kuski hermostui Mersu-miehen ajotyyliin Turunväylällä. Poliisin mukaan Mersu-kuskin "ajotyyli ei miellyttänyt" Nissan-miestä.
Nissan-kuski alkoi seurata farmari-Mersua ohittaen saksalaisen johtotähden lopulta Ikean kohdalla. Rajun kiukun valtaan joutunut kuski kiilasi Mersun viimein tiensivuun. Autot eivät törmänneet missään vaiheessa toisiinsa.
Tämän jälkeen 46-vuotias Nissan-kuljettaja nousi ulos autostaan. Hän nappasi mukaansa jykevän kiintolenkin ja asteli Mersun luokse.
46-vuotias murjoi Mersun kauttaaltaan kuopille. Hän hakkasi harmaan arvoauton konepellin, katon, lokasuojat ja kyljet kauttaaltaan syville lommoille. Iskuja sateli kymmeniä."
- Iltasanomat, 31.3.2006
Ja mitä tulee tuplaputkiin, niin mielestäni vähintään kuusi sylinterisissä V-koneisissa autoissa saisi olla tuplaputket. Muissahan ne ovat täysin naurettavia. Tiedän kyllä, että uusissa V-koneissa putket yhdistyvät pakosarjojen jälkeen, mutta silti.
Jossain rivinelosessa tuplaputket menee samaan kategoriaan kuin skuuppikonepellillä, vaikka konepellissä ei ole edes reikää. Tai turbon vihellystä cd:ltä stereoista.