Kyösti kirjoitti:Ton jälkeen varmaan kannattaa pestä jollain vähän stydimmällä pesuaineella, jotta irtoaa liimat?
Kiitos neuvosta.
scholl kirjoitti:Missä hintaluokassa sellaiset autot pyörivät, jotka näyttävät vain ulkopuolelta vanhoilta? Siis vaikkapa joku 60-luvun Mustang, jossa on täysin uusi tekniikka ja sisustus.
EDIT: Tai sitten pitää odottaa pari vuotta uutta Dodge Challengeria
Tuo linkki menee uuteen Mustangiin. Ei vanhaan.HemmoP kirjoitti:http://www.modernracer.com/fordmustanggt2005.html
n $25000 eli ainakin 65000€
Saksassa näyttää käytetyt alkavan n30k€:sta , plus verot tietty päälle eli yli 50k€.
scholl kirjoitti:Tuo linkki menee uuteen Mustangiin. Ei vanhaan.
scholl kirjoitti:Missä hintaluokassa sellaiset autot pyörivät, jotka näyttävät vain ulkopuolelta vanhoilta? Siis vaikkapa joku 60-luvun Mustang, jossa on täysin uusi tekniikka ja sisustus.
EDIT: Tai sitten pitää odottaa pari vuotta uutta Dodge Challengeria
Turder kirjoitti:Uusin Mustang ja tuleva Challenger ovat selkeästi tunnistettavissa vanhojen "esikuvien" perusteella.
Tommy kirjoitti:Honda Civic, vielä.
Nyt kävin jopa Veholla asti tuota ihailemassa ja kuume senkun nousee.
Automyyjä sanoi että tämän vuoden Civicit on myyty jo, tehdas kuulemma ei ehdi valmistaa tarpeeksi. Liekö sitten myyntipuhetta (ehkä sulle sittenkin yksi kappale löytyy) tai sitten noita tosiaan on mennyt kaupaksi.
Tossahan on melkein täydellisen näköinen auto, sisältä ja ulkoota.
AaaPee kirjoitti:Juuri kun äsken kävin katselemassa myös uutta Civicciä ja naureskelin et jopas osaa olla erikoisen näköinen kulkupeli. Varsinkin perä ja sisusta oli kyllä jotain sellaista mikä ei sit vähääkään kolahtanut. Ainakaan minuun. Erikoinen tapaus kaikenkaikkiaan.
scholl kirjoitti:EDIT: Jos vanha-vanha auto pitäisi olla niin silloin tekisi tietysti mieli samanlaista avo-Cudaa, millä Don Johnson ajeli Nash Bridgesissä. Miehekkäät soundit ja ihan hyvännäköinen vehje
Tommy kirjoitti:Honda Civic, vielä.
Tommy kirjoitti:Automyyjä sanoi että tämän vuoden Civicit on myyty jo, tehdas kuulemma ei ehdi valmistaa tarpeeksi. Liekö sitten myyntipuhetta (ehkä sulle sittenkin yksi kappale löytyy) tai sitten noita tosiaan on mennyt kaupaksi.
sampio kirjoitti:Muutama vuosi sitten jengi oksensi uuden Meganen nähdessään, nykyään se kuuluu normaaliin katukuvaan. Jonkun on näytettävä suuntaa, ei Civic jää ainoaksi ufoksi, ei varmasti. Makuasiat ovat toki makuasioita, itseäni miellytti enemmän uusi sedan Civic kuin tämä kiistelty viisiovinen.
Tommy kirjoitti:Automyyjä sanoi että tämän vuoden Civicit on myyty jo, tehdas kuulemma ei ehdi valmistaa tarpeeksi. Liekö sitten myyntipuhetta (ehkä sulle sittenkin yksi kappale löytyy) tai sitten noita tosiaan on mennyt kaupaksi.
Veijari kirjoitti:Aika vähän noita isommalla koneella olevia a-nelkkuja on saatavilla, 1.8T konella niitä sitten onkin valittavana enemmän kuin tarpeeksi. Valitettavan vähän niitä kuitenkin löytyy automaatti laatikolla, kiitos Audin suolaisten lisävarustehintojen. Kuitenkin tuo isompi 2.4:n vääntävämpi kone miellyttäisi enemmän.
Waky kirjoitti:Turbon etuna on myös pienempi kulutus.
.
.
.
Niin ja tuo turbohan antaa lastutuksella tehoja hiukan alle 200hp :)
sininen kirjoitti:Ja kun kerran sellaisen ostin, niin minulle on tietenkin turha tulla perustelemaan, että miksi se on niin harvinaisen ruma tai muuten vaan huono.
ipa rules kirjoitti:Lastutus itsessään ei välttämättä nosta kulutusta,mutta toisaalta sitten lastutetulle autolle tulee ennettua kenkää, joten kulutus nousee sen takia. Itse en takuun alaista autoa kuitenkaan lastuttaisi.