Itsellä vastaavassa koneessa 301hp ja 440nm ja DSG ohjemloitu myös. En näe lastua ongelmana, päinvastoin iloinen asiahan se on, ilman lastuakin auto saadaan kengittämällä huonoon kuntoon ja lastun kanssa on enemmän tehoa matalilla kierroksilla joten ajo on voinut olla paljon jouhevampaakin eikä rasita autoa niin paljoa. Itsellä laski lastutuksen jälkeen bensan kulutus arkiajossa noin 0.5 litraa.
Jos hakemalla haetaan mitä lastu voisi tuolla rasittaa niin lastu voi tuoda ison yht'äkkisen tehopiikin turbolle, mutta VAGin IHI IS20 turbo on kyllä aika kestävää laatua ja vakiona monet 2.0 turbot mun mielestä alitehoisia joten varaa on nostaa tehoja. Niin ja on noita turboja vaihdettu vakioihinkin alle 100tkm ajettuihin.
Itsellä GTI Golffi ja taisin juuri tehdä päätöksen että jatkan autolla vielä muutaman vuoden, on se vaan niin maukas ajettava. Eli ei 3 vuotta riitä vaan lisää vuosia saatava, markkinoilla ei oikein mitään mielenkiintoista itselleni ole jollei maksa kohtuutonta summaa väliin. Kävin S3 ajamassa ja en oikein tykännyt, ei tuo lisäarvoa itselleni hintaansa nähden.
Samalla kävin kyselemässä Golffin nykyarvon, oli tippunut vain 3 tonnia 3 vuoden takaisesta ostohinnasta, ei paha.