Saaga E-mersun kanssa ottaa näköjään jatkoa. Oon siis keväästä asti yrittänyt päästä siitä eroon, mutta aina tulee jotain. Olin pistänyt sen kesällä myyntiin ja ottanut hyvät kuvat sitä varten. Ehkä viikkoa myöhemmin yksi kaveri oli sitten muutaman päivän kylässä ja lainasin hänelle autoa kauppareissua varten. Puoli tuntia myöhemmin tuli viesti, että ”oliko tossa takana lommoa aiemmin?” No ei vittu ollut. Oli peruuttanut hitaasti mutta varmasti tolpan betonijalkaan. Vakuutusyhtiöllä kesti 2kk ottaa asia käsittelyyn, joten auto oli seisonnassa. Sitten tuli muuta elämää, ja viimein vajaa kuukausi sitten käytin sen Veholla näytillä. Korjausajan sai kuitenkin vasta viime viikolle. Tarkistuksen yhteydessä kaiffari kysyi, että ”ootko huomannut, että seisontajarrun vaijeri on poikki?” No vittu en ollut. Enhän mä ole sitä koskaan edes käyttänyt, vaan luottanut siihen, että kampiakseli kyllä pitää auton paikallaan. Tällä viikolla hain auton korjattuna pois ja ajattelin laittaa uudestaan myyntiin, koska kyllähän sen vaijerin vaihtaa sitten nopeasti vaikka pihallakin. Kotimatkalla odotti uusi yllätys: Auxiliary battery malfunction. Eli ilmeisesti kontin puolella oleva pikkuakku on ottanut korjaamolla itseensä jostain. Tai sitten ajoitus on muuten vain ihan täydellinen.
Kyllähän mä tuollaista puoli miljoonaa ajettua ostaessani mietin, että mikä kaikki sieltä voisi hiljalleen mennä vaihtoon. Mutta en koskaan miettinyt, että se kaikki voisi mennä vaihtoon. Lisäksi tuo fender bender kruunasi koko paskan. Seuraavaksi etsin jonkun manaajan numeron, että saadaan ne demonit karkotettua autosta. Reilun vuoden aikana se on ollut kuitenkin jo lähes kaksi kuukautta ajossa. Alkaa vetää sanattomaksi.