Ihan suoraan noin ei voi sanoa.
<KLIP>
Eli se voi olla maahantuojan lisäksi autotehdas, joka pelaa hinnoilla.
Kyllä, varmasti cif-hinnat vaihtelivat merkittävästi, mutta pelkkään mutuun luottaen väittäisin, että oli Volvolle tärkeämpää pitää hyvää myyntiä yllä naapurivaltiossa, jossa Volvon markkinaosuus oli merkittävä. Kun taas esimerkiksi Audin on varmaan ihan turhaa pitää halpoja hintoja Suomeen, jossa Audin markkinaosuus on marginaalinen ja Saksan talouden kannalta muutenkin Suomen kanssa ei ole niin paljon tekemistä.
Saksa on tärkeä Suomelle vientimaana, mutta ei Suomi Saksalle. Lisäksi Volvolla on erittäin paljon alihankintaa Suomessa, mutta Audilla ei niinkään.
Mutta nämä asiat ovat vain arvailuja, kun tuon ajan cif-hinnat olivat maan suurin salaisuus.