Ymmarran kylla kantasi siina mielessa esim. jos olisin itse hankkimassa jotain urheiluautoa, niin kuuluuhan sen olla manuaalilaatikolla varustettu. Perustankin nakemykseni automaatin paremmuudesta siihen etta yleisimmin kuitenkin tavallisilla perheautoilla tulee ajettua.
Kapon mainitsemien asioiden lisäksi yksi syy voisi olla ihan sekin, että jotkut kaipaavat vähän sporttihenkeä perheautoistaankin. Itse haluan vaihtaa itse ja tuntea/tietää koko ajan perseen alla missä mennään.
Joku arvostaa ajamisen helppoutta kun ei tarvitse muuta kuin säädellä nopeutta ja käännellä ohjauspyörää, joku toinen taas tykkää siitä että saa edellämaintun lisäksi käytellä ajoneuvonsa voimansiirtoa aivan miten ja missä kulloinkin haluaa.
Kaikille normaali-ihmisille tämmöiset mieltymyksellisissä asioissa olevat erot ovat ihan arkipäivää, mutta jotkut meistä ovat sen verran epävarmoja itsestään, että he tuntevat toisinaaan tarvetta kertoa meille muillekin maan matosille kuinka heidän oma perversionsa on se ainoa ja oikea perversio.