Kawalski kirjoitti:Renkaiden tasapainotusta kehiin.
greatLeo kirjoitti:Pienellä etsimisellä en löytänyt yleistä autoketjua, joten sellainen avattakoon, tai tämä viesti oikeaan ketjuun siirrettäköön.
greatLeo kirjoitti:Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
tombraider kirjoitti:No mulla on alkanut Focus hävittämään jäähdytinnestettä.
tombraider kirjoitti:No mulla on alkanut Focus hävittämään jäähdytinnestettä. Kuitenkin koneen lämpö ei ole noussut kuin siihen tavanomaiseen. Kenno voi olla säröllä tai sitten joku putkenpäistä päästää kiristimen välistä ainetta pihalle. Olen yrittänyt asiaa tarkkaille, mutta kertaakaan en ole vuotopaikkaa löytänyt. Muuten nuo pikakiristeimet ovat ehkäpä huonoin keksintö nenäkarvatrimmerin ohella. Kunnon vanhanaikainen ruuvattava lenkkikiristin(?) on ainut oikea kiristin.
Huono puoli on se, että takuu on mennyt 10 kuukautta sitten umpeen. (Saatanan Fordin kahden vuoden takuut) Eihän kennon nyt pitäisi mennä rikki vajaassa 3 vuodessa?
V-man kirjoitti:Mielestäni tämän keskustelun voi siirtää sen kevät ja autokuume ketjun alle ja sen otsikkoa sitten vaikka muuttaa yleisesti autoiluketjuksi. Teettää vaan turhaa työtä tulevaisuudessa, jos etsii jotain tiettyä kirjoitusta ja pitää kahlata monta ketjua läpi. Sama ongelma on jo "hyvät naurut netistä" ja "mille naurat nyt" ketjujen kanssa.
pasil kirjoitti:Jäähdytysnestevuoto esim. liitoksien ympäristöstä jättää yleensä jäljet jotka on helppo huomata. Lämmityslaitteen kennon vuotaminen taas on monesti aistittavissa glykolin tuoksuna sisätiloissa. Jos pakoputkesta taas pölähtää reilusti harmaata kaasua rykästäessä ja käyntikin on huonontunut niin onpi aika kanspaffijumpan.
Jos pösöstä meni koppa kieroksi törmäyksessä, niin mitä luultavimmin lunastetaan. Saa sen robotilla suoraksi, mutta aika harvoin vakuutusyhtiö siihen haluaa lähteä, on ilmeisesti aika tyyristä toimintaa. Jos taas kori jäi suoraksi, niin silloin se varmaankin korjataan. Riippuu rempan loppuhinnasta, maalauksen laajuuden tarpeesta ja monesta muusta pikkujutusta. Jos maalataan ja väri on vähänkin haalistunut, niin sitten vaan vänkäämään koko auton maalaamisesta vakuutuksen piikkiin.¤Kane¤ kirjoitti:Emäntä oli tuossa työmatkalla pysähtynyt liikennevaloihin,niin eiköhän joku tumpannut jotain viittäkymppiä perseeseen.
Joko on kilometrejä taulussa melkoisesti tai sitten olisit myynyt auton kohtalaisen halvalla. Kyllä noista normaalisti yli kymppiä huudetaan. Kahto vaikka tästä.¤Kane¤ kirjoitti:Tää pösö on kait jonkun 8000e arvonen
Jos käsitin oikein, että ne kallistuksenvakaajan kumit pitää vaihtaa, niin ei se kauhean iso homma ole. Osat jotain parikymppiä, ja varmaan laskuttavat tunnin työstä. Ei pitäisi ainakaan kauempaa mennä. Vähän autosta riippuen tietysti.hannes_ko kirjoitti:Mikä siis on homman nimi, ei kuulosta isolta remontilta.
¤Kane¤ kirjoitti:Emäntä oli tuossa työmatkalla pysähtynyt liikennevaloihin,niin eiköhän joku tumpannut jotain viittäkymppiä perseeseen. Tää golffi työntyi jonkunmatkaa perän alle ja vei puskurin tietty mennessään,ja työnsi perää jonkunverran sisälle niin että luukku ei mee enää kiinni. Kun kontin aukas niin vararenkaan kotelo oli noussut n.20cm ylös. Nämä siis pikaisella silmäyksellä.
Pakari oli myös solmussa.
Auto on pösö 406hdi vm2001. Tähän varmaan selvyys tulee muutamassa päivässä mutta kun vaivaa senverran,
että kyselempä että onko kellään kokemuksia vastaavasta.? Korjataanko tuommoinen vai meneekö lunastukseen.
Jos auto päätyy korjauseen niin mitä kannattaa silmäillä kun auto saapuu remontista.
edit:Tää pösö on kait jonkun 8000e arvonen niin kuinkahan kalliita remontteja tuon hintasiin autoihin tehdään ennenkuin menee lunastukseen
¤Kane¤ kirjoitti:Emäntä oli tuossa työmatkalla pysähtynyt liikennevaloihin,niin eiköhän joku tumpannut jotain viittäkymppiä perseeseen. Tää golffi työntyi jonkunmatkaa perän alle ja vei puskurin tietty mennessään,ja työnsi perää jonkunverran sisälle niin että luukku ei mee enää kiinni. Kun kontin aukas niin vararenkaan kotelo oli noussut n.20cm ylös. Nämä siis pikaisella silmäyksellä.
Pakari oli myös solmussa.
Auto on pösö 406hdi vm2001. Tähän varmaan selvyys tulee muutamassa päivässä mutta kun vaivaa senverran,
että kyselempä että onko kellään kokemuksia vastaavasta.? Korjataanko tuommoinen vai meneekö lunastukseen.
Jos auto päätyy korjauseen niin mitä kannattaa silmäillä kun auto saapuu remontista.
edit:Tää pösö on kait jonkun 8000e arvonen niin kuinkahan kalliita remontteja tuon hintasiin autoihin tehdään ennenkuin menee lunastukseen