pasil kirjoitti:Veikkaan nimim. schollia.
Huomattavan useisiin erikoisautoihin nousukkailla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia, vaikka sitä rahaa olisikin.
pasil kirjoitti:Veikkaan nimim. schollia.
pasil kirjoitti:Veikkaan nimim. schollia. Onhan täällä muitakin luomakunnan kruunuja toki.
Juu, tiedossa on ettei nuo edeltävät mallit oikein pysyneet läjässä... Ja mihin nyt maasto-ominaisuuksia tarvitaan => vapaa-ajan riennot, vetohommat etc. ;-)Schwalbe kirjoitti:Duunikaveri ajeli ennen Freelanderilla. Oli sitä mieltä, että on muuten mukava peli, mutta kun tahtoo olla koko ajan jostain päästä rikki ja korjaukset tosi kalliita. Ei suositellut.
Mihin muuten tarvitset "oikeaa" maastoautoa?
Salama15 kirjoitti:Ja mihin nyt maasto-ominaisuuksia tarvitaan => vapaa-ajan riennot, vetohommat etc. ;-)
Schwalbe kirjoitti:Mihin muuten tarvitset "oikeaa" maastoautoa?
scholl kirjoitti:niin mihin tarvitset sitä tietoa, mihin joku toinen kirjoittaja käyttää autoaan?
Tästä samaa mieltä, Defender on erittäin hieno peli. Sen maasto-ominaisuuksista minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta on se ainakin sen näköinen että ei ihan mihin tahansa jää jumiin.tombraider kirjoitti:Defenderhän on ainoa maastoauto, piste.
Schwalbe kirjoitti:Vapaa-ajan riennot ja vetohommat onnistuu millä tahansa nelivetoisella, riittävän tehokkaalla autolla.
Schwalbe kirjoitti:Vastauksesi oli malliesimerkki siitä, miksi tämä keskustelupalsta tuntuu päivä päivältä vastenmielisemmältä.
tombraider kirjoitti:Range Rover Sport: Mielestäni tätä peliä ei ole tehty maastoon vaikka hyvin pärjääkin siellä. Liian täydellinen kantojen ylitykseen, mutta maantiellä aivan saatanan makee peli. Varsinkin V8 s/c. Vrooooooomm, ne äänet!
Taisi olla tuo ihan tavallinen Range Rover mitä oli jossain viripajalla vähän piristetty. Tuommoinen Sportti on kyllä aikas menevän näköinen peli ja varsinkin remmiahdetulla V8:lla saattaa poistuakin kohtalaisen rivakasti. Silti ottaisin ennemmin normi Rangen kuin tuon Sportin.Turder kirjoitti:Eikös tällä mallilla Clarkson revitellyt varttimaililla karkuun märällä nurmella kun toisella oli alla joku normi gti-peli asvaltilla?
Trenchtown kirjoitti:Jostakin joskus (hieno lähde, eh?) luin maastoautovertailun, jossa oli mukana puolenkymmentä eri merkkiä. Tuosta muistan vain sen, että siitä mistä Lantikoilla ja Hummereilla ei enää menty, mentiin Lada Nivalla vielä komeast yli. Siltikään laatokka ei olisi ensimmäinen valintani.
msg kirjoitti:Jos vain taskusta löytyy C-kortti ja maastossa pitäisi päästä eteenpäin ja vauhdilla ei ole väliä, niin kannattaisi varmaan hankkia SA-INT:ltä ostamaan GAZ-66 maastokuorma-auto. Menee melkein minne vaan ja tavaratkin saa mainiosti lavalle.
Ainoa ongelma lienee se, saisiko tuota neuvostoteollisuuden antia rekisteröityä siviilikäyttöön. Puolustusvoimien mallit oli ainakin aikoinaan luokiteltu sotatekniseksi materiaaliksi.
UAZin cabriolet ja van -mallit on ihan lällyjä eikä niillä pääse sinne, minne GAZ-66 kiipeää. GAZin viehättävä vaihdekepin sijoittelu on myös yksi syy valita tämä neuvostoliittolainen huipputekele.Troy kirjoitti:Tai sitten ihan vaan UAZ. Niitä on tälläkin hetkellä myynnissä tuolla nettiautossa.
msg kirjoitti:UAZin cabriolet ja van -mallit on ihan lällyjä eikä niillä pääse sinne, minne GAZ-66 kiipeää. GAZin viehättävä vaihdekepin sijoittelu on myös yksi syy valita tämä neuvostoliittolainen huipputekele.
Lisäksi 4.25 litraisen vapaasti hengittävän moottorin alhainen oktaanivaatimus viehättää myös taloudellista kuljettajaa...
Troy kirjoitti:Tämä on totta, mutta UAZ on vähän helpommin saatavilla ja toisaalta pesee maasto-ominaisuuksissa nämä nykyajan maasturit sata-nolla.
Renkaiden tasapainotusta kehiin.greatLeo kirjoitti:Pirssi kulkee muuten kuin unelma, mutta yli satasen nopeuksissa alkaa tärisyttämään. Auto siis tärisee kevyesti, tämän
Eli miksi Corolla tärrää?
Kawalski kirjoitti:Renkaiden tasapainotusta kehiin.