Sähköpuoli on pelittänyt ilman pienintäkään ongelmaa (47tkm mittarissa). Auto toimii muuten nelivetoisena myös täyssähkömoodissa, koska sähkömoottori on vaihdelaatikossa, ainakin omasta mielestä iso iso plussa Suomen oloissa. Volvossa taitaa olla pääasiassa takapyörillä ja etutassuista työntää sitten polttomoottori?
Pienehkö 3,7Kw latausteho maksimissaan, ainakin itselle riittänyt tosin (plussana tässä varmaan akun kestävyys, kun ei ladata isolla teholla). Jotain 3-4 tuntia taitaa mennä nollista täyteen, riippuen lämpötilastakin. Akkutakuu 6v / 100 000km ilmeisesti. Isommista rempoista ei ole valitettavasti tietoa tämän mallin/mottorin (B48) suhteen.
Range vaihdellut talven n. 25km kesän 55-60km:iin. Maantiellä kyllä painoisekseen autoksi uskomattoman pihi laitos, lonkalta kesällä 5,5 - 6 litraa kassujalasta riippuen. Ja nuo lukemat ajettu Sport modella jossa sähkö on pelissä vain kiihdytyksissä. Menisi siis varmaan vähemmälläkin.