Juu kyllähän sieltä vastaukset tuli asiallisesti, eli jakohihna katkennut josta johtuen tilalle vaihdettu tehdaskunnostettu moottori ja samalla laitettu kytkin. Eli keulalla nyt siis ei uusi mutta uudenveroinen kone ja näinollen voi olla huoletta sen suhteen. Myönsi myös että olisi pitänyt maininta ilmoituksessa olla ja selvittelee miksi näin ei ollut toimittu. Äänimerkki laitetaan liikkeen toimesta kuntoon veloituksetta. Tästä oppi taas olemaan entistä tarkempi näissä asioissa ja tosiaan olisihan nuo pitänyt kaiketi tajuta katsoa koeajolla. Ei tästä kuitenkaan mitään kusetuksen makua jäänyt joten loppu hyvin kaikki hyvin.
Kuulostaa tutulta. Kun nykyisen auton kävin koeajamassa, niin hanskalokeron papereista ja kuiteista kävi hienosti ilmi (sähköpostivaihto maahantuojaliikkeen kanssa) että koneesta oli jakoketju hypännyt ja moottorivaurio -> moottorin vaihto 130tkm kohdalla. Tehdaskorjattu moottori tilalle. Mitään mainintaa näistä tietenkään ei ollut myynti-ilmoituksessa. Mutta eipä mitään, autossa olikin sitten tuoreempi moottori mitä aluksi luulin. Siitäkään ei ollut tietoa (myyjäliikkeellä, mutta Laakkosella näkyi huoltohistoriasta) että n 50tkm myöhemmin oli jakoketju vaihdettu taas kertaalleen ja oman omistamisen aikana se vaihdettiin vielä kerran n. 230tkm kohdalla.
Hyvähän tuommoinen koneen vaihto olisi merkitä ilmoitukseen. Tehdaskorjattu kone kuulostaa myyntivaltilta kuitenkin. Näissä vain ei tieto kulje käytetyn auton sisäänostajalta sen myynnistä vastaavalle.