Olen samaa mieltä, että erittäin perseestä olisi, jos jengi hinkkaisi 115 km/h vasemmalla kaistalla. Olen myös siitä samaa mieltä, että sujuvuus ja sitä kautta turvallisuus on tietenkin tavoiteltavaa - en todellakaan lähde ohittamaan rekkaa tahallaan 125 mittarissa, jos näen, että selvästi nopeampaa autoa lähestyy vasenta kaistaa. Jos tötöilen ja vaihdan eteen epähuomioissani, yritän yleensä ehtiä alta pois vähän rivakammin eli nilkka oikenee ja kaasu-Octavia tekee parhaansa. Sitten taas jos köröttelen vakkari 125 km/h kohdalla ja vaihdan vasemmalle hitaampia ohittaakseni, ja joku ritariässä selkeästi mun jälkeeni päättää tulla persuuksiini kiinni, ajelen samaa nopeutta letkan ohitse.
Ajattelen niin, että minun velvollisuuteni ei ole mukautua siihen yksittäiseen suhariin, vaan hänen muuhun liikenteeseen. En tee sitä mulkkuna, vaan mun mielestäni minä en hyppää muiden eteen eikä muut hyppää mun niskaani. Näin niin kuin pääpiirteissään. Ja kerron loppuun salaisuuden - ajan joskus itsekin 130-140 km/h, tosin erittäin harvoin nykyään enää. Sen olen kuitenkin sisäistänyt, että jos joku ohittaa rekkaa 120km/h, minä olen se, joka mukautuu.