Mieluummin tuo vaihtoehto 1. Eli muuttaa tolppa "jatkuvalle sähkölle". Tällöin ei tartte kikkailla mitään muuta kuin ohittaa kello. Tuon kolme tuntia auto on helpostikkin ja hyvin usein parkissa, jolloin muuta ongelmaa ei siis ole. Se, että miksi se on 10A sulakkeen takana, on outoa, koska yleensä pitäisi kaikki ulkopistorasiat yms olla 16A takana. Onko tulppasulakkeet? Jos on, niin kannattaa huvikseen vilkaista että onko siellä jopa 16A pohja paikallaan ja "joku joskus" vaihtanut sulakkeen kymppiin kun 16A on palanut/hajonnut. Jos pohja on punainen, on se 10A sulakkeelle ja jos se on harmaa on se 16A.
Edit:
Tuo lataushomma ei muuten ole ihan noin yksinkertainen. Se ei varmasti kuormita sitä tolppaa 2,3kW teholla. Mistä se auto tietää mikä sulake siellä tolpassa on? Eli, jos on 6,2kWh, pitää tietää myös jännite, jolloin tietää sen amppeerimäärän jne. Eli, ei voi suoraan laskea että jos verkosta saisi 2,3kW niin että sillä lataisi tunnissa 2,3kWh akun.