Ohmi kirjoitti:Autona on tällä hetkellä -05 vuoden BMW 120dA, jolla on ajettu vajaa 9000 kilometriä, eikä sille ole juurikaan käyttöä. Miten auton suoramyynti tai mahdollisesti vaihto halvempaan kannattaisi tehdä. Itse asiassa tällä hetkellä riittäisi mopokin, kun niilläkin voi jo nykyään ajaa kakspäällä ja vaimokkeella on auto(volkkari), jolla voi käydä kaupassa lumituiskussa.
Onko kenelläkään hyviä neuvoja, miten autosta saisi parhaamman hinnan?
- Itse olen ostanut ja myynyt jokusen auton tätä kautta: http://www.nettiauto.com , Sitä kautta olen saanut ainakin itse autot helpoimmin kaupaksi, keltaisen pörssin kautta ei tullut soittoakaan, kun taas tuota kautta tuli useampia vaihtotarjouksia sekä lopulta suora käteisostaja. Tosin miinuksena tuolla ovat kaikenmoiset vaihtoruoskien tarjoajat. Lisäksi tuota kautta kun autoa myy, niin kuva/kuvat ovat kaikkein tärkeimmässä asemassa, kunnon kuvat, niin saat helposti merkittävästi paremman hinnan autosta.
Tosin tuo sinun autosi on niin uusi, että sitä kannattanee koittaa myydä myös suoraan autoliikkeelle tai vaikka keltaisen pörssin kautta.
Ja muista pistää hintapyyntö jonkin verran (ei liikaa) yläkanttiin, jotta voit sitten ostajan tullessa tingata sopivasti.