Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Pari ilmoitusta laittanut Nettiautoon puolen vuoden sisällä ja molempiin vastannut heti vuorokauden sisällä klassinen nigerialaiskirjehuijari. Onko muilla sieltä vastaavia kokemuksia, olisi mielenkiintoista kuulla onko tarinat samat.
Uskomattomia ne ainakin on.
Puoli vuotta sitten mua lähestyi joku daami yhdysvaltain armeijasta, osoite oli johonkin tukikohtaan ja oli todella top secret touhua, mutta oli ilmeisen kiinnostunut mun bemarista.
Nyt tuorein tapaus. jokin muslimilta kuulostava nimi jätti yhteydenottopyynnön, noh menin siihen sähköpostiin vastaamaan tyyliin "haluatko autosta lisätietoja?", vastaus oli A4 mittainen ja alkoi "tervehdys rakas", harvoja autokauppoja olen tehnyt näin ystävällisen miehen kanssa.:)
Kyseessä syyrialainen lääkäri jolla massia 9.7milj euroa säästössä, lupasi mulle 15% siitä ja rahan siirrot onnistuu puinaisen ristin kautta kuulemma ihan ongelmitta, Vähän kyllä houkuttelisi kun jätkä tuntuu olevan pahassa pulassakin vielä, vaimo ja lapsi kuollut, veli mennyt ISIS-leiriin jne. Kovan onnen jätkä tämä sympaattinen syyrialaislääkäri.
_
Aika yllättävää asioiden priorisointia ryhtyä autokaupoille tuossa tilanteessa. Luulisi olevan muitakin juttuja mielessä.