Nyt jollekkin autoniilolle paha: Missä sijaitsee Mazda 6:sen (-04) bensapumpun rele ja mistä sellaisen saisi ostettua?
Eiköhän se siellä sulakeboksissa ole muiden releiden seurassa. Auton manuaalista luulisi löytyvän kuva sulakeboksista.
Voiko tuo rele tarkoittaa myös minisulaketta?
Homma on sellainen kun auto usean tunnin seisonnan jälkeen starttaa hyvin mutta käynnistyy vasta 5-6 avaimen väännön jälkeen. Lyhyenkin ajon jälkeen käynnistyy ekalla. Niin vinkkinä on tullut että bensapumpun rele voisi olla rikki, mutta kunnei sellaista varaosaa ole muutaman varaosaliikkeen mukaan kuin bensapumpun rele. Siis Mazdaan. Ja jonkun minisulakkeen löysin sulakeboxista joka oli fuel pump, mutta sekin oli ehjä.
Saatana kun pitäisi lähteä perheen kanssa laivalle ja auto lepäilee pari päivää satamassa niin jonnin verran vituttaa jossei se enää hörähdä kun tullaan rantaan.
Päästä jännityksestä ja kerro merkki.
Jos varaosien saatavuus on kriteeri, niin classic chevy (55-57) tai varhaisen mustangin pystyy rakentamaan kokonaan uudestaan. Kaikki osat löytyy jälkituotantona.
Paskaa tsägää, vai voi tuulilasissa olla valmistusvirhe? Kuukauden vanha auto ja mittarissa 3000km. Tuulilasissa neljä isompaa kiven iskeymää, joista yksi on lähtenyt kunnolla säröilemään. Kannattako mennä edes liikkeesä käymään ja kysyä uuden auton takuuta vai käännänkö katseen suoraan vakuutusyhtiötä kohden?
Viime vuoden katsastuksessa tuli huomautus etusivuikkunoiden tummennuksista. Seuraava katsastus kolkuttelee parin kuukauden päässä. Onko ne vaan revittävä irti, vai onko mitään keinoa kiertää tätä älyttömyyttä?
Oli huomautus: korjattava 1 kk:n kuluessa. Mutta ei siis hylkäys. Aina kyllä jännäkakka noiden tummennuksien kanssa.Jos ei ole hylkäykseen johtava huomautus (kuten ei ilmeisesti ole), niin antaa mennä vaan uudestaan katsastukseen.
Nimim. rekisterikilven valo palaneena viiden katsastuskerran ajan.
Oli huomautus: korjattava 1 kk:n kuluessa. Mutta ei siis hylkäys. Aina kyllä jännäkakka noiden tummennuksien kanssa.
Ok, kiitoksia infosta. Kokeillaan kepillä jäätä :)En nyt ainakaan etukäteen kiskoisi. Riippuu katsastajan vittumaisuudesta kui käy.
Voi olla että hylkää tällä kertaa, kun et viimeksi totellut. Jos siis veemäinen katsuri sattuu. Todennäköisesti kuitenkin antaa vaan uuden huomautuksen. Tosin poliisikin saattaa tienpäällä tuohon tarttua, jos on annettu huomautus eikä ole uskottu.En nyt ainakaan etukäteen kiskoisi. Riippuu katsastajan vittumaisuudesta kui käy.
Jep, parashan ne olisi repiä irti, mutta kun niihin on tottunut, näyttää auto helvetin tyhmännäköiseltä ilman niitä. Ei ole onneksi vielä poliisitkaan niihin puuttuneet. Revitään sitten irti kun käsketään.Voi olla että hylkää tällä kertaa, kun et viimeksi totellut. Jos siis veemäinen katsuri sattuu. Todennäköisesti kuitenkin antaa vaan uuden huomautuksen. Tosin poliisikin saattaa tienpäällä tuohon tarttua, jos on annettu huomautus eikä ole uskottu.
Tuo kannattaa kiertää kaukaa. Automaattivaihteinen ilman turboa, mulla on valitettavasti kokemusta tuollaisesta Saabista. Uskomattoman laiska kiihtymään, ja bensaa kuluu helvetisti.@Siim72 Vedät riihikuivat tiskiin, ja poistut Saabin onnellisena omistajana. Tuolla on komea taittaa matkaa Kehäteillä: Saab 900 SE 2.0i 5d A J. katsastettu, seur. 26.6.2016 Hienokuntoinen! Viistoperä 1997 - Vaihtoauto - Nettiauto
Jep, parashan ne olisi repiä irti, mutta kun niihin on tottunut, näyttää auto helvetin tyhmännäköiseltä ilman niitä. Ei ole onneksi vielä poliisitkaan niihin puuttuneet. Revitään sitten irti kun käsketään.
Rullaat sivuikkunat alas katsastukseen mennessä ja ongelma katoaa sillä sekunnilla. Sivuikkunoita ei tarvitse olla tai lasinnostimien ei tarvitse toimia että auto menisi katsastuksesta läpi.