Kaikissa lehdissä tuo taitaa mennä niin että tekevät sarjan erilaisia testejä ja lopulta Volkkari voittaa.
Niin tai joku toinen niksmanni... Makukysymyksiä on kuitenkin valtaosa asioista joita arvostellaan!
Kaikissa lehdissä tuo taitaa mennä niin että tekevät sarjan erilaisia testejä ja lopulta Volkkari voittaa.
Tuohan riippuu ihan mihin on tottunut. Isäukon Forrester menee noin 6,5l keskikulutuksella, mikä on mielestäni varsin kelpo lukema tuon kokoiselle autolle.
Nyt kun vaihteeksi puhutaan autolehdistä, niin mitä lehteä (näistä suomalaisista) Jatkislaiset suosittelevat eniten eli minkä lehden testit ja vertailut ovat eniten kohdillaan? Ja tarkoitan siis uusiin autoihin keskittynyttä julkaisua.
Nyt kun vaihteeksi puhutaan autolehdistä, niin mitä lehteä (näistä suomalaisista) Jatkislaiset suosittelevat eniten eli minkä lehden testit ja vertailut ovat eniten kohdillaan? Ja tarkoitan siis uusiin autoihin keskittynyttä julkaisua.
Isäukkosi taitaa ajaa suurimmaksi osaksi maantieajoa? Itse jos vaihtaisin oman autoni Subaruun, pomppaisivat arvot aika rankasti. Nykyisessä autossa Co2: 148 ja keskikulutus: 5.7 (kesällä) ja 6.5 (talvella). Aika paljon kustannukset nousisivat näillä bensahinnoilla.
Subaru on valittu luotettavimmaksi autoksi: http://www.taloussanomat.fi/autot/2012/02/28/honda-putosi-autojen-laatuvertailun-ykkospallilta/201224180/304.
Olisi auton osto tapetilla, ja mm. nämä NettiAuton kohteet ovat listalla.
Kenelläkään kokemuksia vastaavista laitteista, ongelmia, kehuja ? Ruostuuko Focus alle ja vai pettääkö siitä ensin vetoakselit ?
Olisi auton osto tapetilla, ja mm. nämä NettiAuton kohteet ovat listalla.
Kenelläkään kokemuksia vastaavista laitteista, ongelmia, kehuja ? Ruostuuko Focus alle ja vai pettääkö siitä ensin vetoakselit ?
Miksiköhän muuten tuo Seat Exeo on suora kopio edellisen sukupolven Audi A:sta? Eihän se uutta ole, että VAG kierrättää samoja osia malleissaan, mutta tuollaiseen tarkoitushakuiseen kloonaamiseen en ole ennen törmännyt. Yritetäänkö siinä saada Seat hyötymään Audin brändistä vai saada uudet Audit näyttämään modernimmilta?
Ihan päteviä laitteita nuo ovat kaikki tuossa hintaluokassa. Eikö kannattaisi etsiä vielä joku ilmastoitu vaihtoehto. Niitä kuitenkin löytyy jo tuohon hintaluokkaan ja myös noista merkeistä.Olisi auton osto tapetilla, ja mm. nämä NettiAuton kohteet ovat listalla.
Kenelläkään kokemuksia vastaavista laitteista, ongelmia, kehuja ?
Ihan päteviä laitteita nuo ovat kaikki tuossa hintaluokassa. Eikö kannattaisi etsiä vielä joku ilmastoitu vaihtoehto. Niitä kuitenkin löytyy jo tuohon hintaluokkaan ja myös noista merkeistä.
Olisi auton osto tapetilla, ja mm. nämä NettiAuton kohteet ovat listalla.
Kenelläkään kokemuksia vastaavista laitteista, ongelmia, kehuja ? Ruostuuko Focus alle ja vai pettääkö siitä ensin vetoakselit ?
Focuksen ruosteet menee Fordin piikkiin mitä siinä on ovien ja takaluukun listoissa. Lisäksi kannattaa katsoa tuon takakontin kromilistan reunat onko ruoste kerinnyt sinne. Vetarit menee järjestäen vaihtoon siinä 150-200tkm välissä ja kustantaa sen n.800e.
Miksiköhän muuten tuo Seat Exeo on suora kopio edellisen sukupolven Audi A:sta? Eihän se uutta ole, että VAG kierrättää samoja osia malleissaan, mutta tuollaiseen tarkoitushakuiseen kloonaamiseen en ole ennen törmännyt. Yritetäänkö siinä saada Seat hyötymään Audin brändistä vai saada uudet Audit näyttämään modernimmilta?
Niin tuollaisessa 99-mallisessa Focuksessa ei enää taida mennä Fordin piikkiin ruosteet, eivätkä välttämättä ole aiemminkaan menneet ihan mukinoitta, jos auton huoltokirjassa on yksikin "väärä" merkintä. Vetarien 150-200 tkm kesto kuulostaa kyllä jo raskaalta liioittelulta, kun noita on mennyt käsittääkseni hyvinkin paljon jo selvästi alle 100 tkm ajetuissa. Toki niihin taidettiin tehdä jotain lisätiivistyksiä aikoinaan...
Itsellä meni molemmissa 99-mallin Focuksissa Fordin piikkiin. Jälkimmäisessä ei ollut edes kaikkia huoltoja tehty merkkiliikkeessä. Fordilla vika on ollut tuotantolinjassa tuolloin, jolloin ei ole merkitystä huoltokirjalla. Kuluttaja-asiamiehellä on asiaan selkeä kanta, jota Ford myös kiltisti ainakin omalla kohdalla noudatti.
Olen tainnut joskus aiemminkin täällä mainita, ettei asia kaikilla sujunut ihan noin kivuttomasti. Tiedän yhden varman tapauksen, jossa puutteellinen huoltokirja aiheutti sen, ettei Ford maksanut koko hommaa, vaan osa meni asiakkaan omaan piikkiin. Tämän lisäksi tuo "korjaus" ei edes poistanut ongelmaa, vaan ruosteet puskivat uudelleen läpi alle vuodessa. Niin ja tarkoitin tuossa aiemmassa viestissäni sitä, että 99-malliseen autoon kyseisen korjauksen tekeminen tässä vaiheessa lienee kyllä auttamatta liian myöhäistä.
Ei ole tuossa Ghiassa ilmastointia, mutta ei juuri haitanne.