Viestin lähetti Iceberg
Vähän hyppää ohi topicin, mutta eikös Halmeen Toni ole Lauttasaaresta? Jos ei suurmies, niin ainakin suuri mies :)
Viestin lähetti Vesuri
Joensuun Rantakylä. Täällä on turvallista olla, koska virkavalta on näkyvillä useaan otteeseen päivittäin. Seudulla asuu lähinnä opiskelijoita, narkkareita, densoja sekä nuoria yksinhuoltajaäitejä.
Tilastojen mukaan täältä lyötyi aikoinaan EU:n musta piste, kerrostalo, jonka työttömyysprosentti oli täysi sata.
Latolassa en asu, mutta en kyllä kaukanakaan. Mistään hinnasta en kyseiselle kadulle kyllä muuttaisi.Viestin lähetti Jokipoika
Satutko asumaa pahamaineisella Latolastrassella? Kyseisellä kadulla meininki on kuin Johannesburgin ghetoissa.
Siis Tony asuu nykyään Rööperissä. Ainakin kävi koulua nuorena sällinä Larussa.Viestin lähetti VH87
Tony taitaa olla Rööperistä kotoisin. En ihan varma ole mutta melko.
Niin ja tämäkin hyppää kyllä ohi topicin!
Kohtalotoveri. Mietin nimittäin ihan samaa tätä ketjua tavatessani, ja olen myös heitellyt tuota 'ei mistään kotoisin' -korttia. Itse koen olevani Hämeenlinnasta kotoisin, vaikken ole siellä 20 vuoteen asunutkaan. En ole siellä kuitenkaan syntynyt, saati aloittanut koulunkäyntiä, mikä tapahtui Vantaalla. Joensuussa kävin vain syntymässä, Turusta lähdin pois heti, kun se oli mahdollista. Perimätiedon mukaan olen asustellut jopa Espoossa vaahtosammuttimen kokoisena, muistikuvia ei ole. Jos mitataan ihan raa'asti kalenterilla, olen asunut suurimman osan elämästäni Turussa. Mutta ei se minusta vielä turkulaista tee, luojan kiitos. Väestörekisterin mukaan olen taas ollut valtaosan elämästäni hämeenlinnalainen, kun Turku ei aikanaan halunnut opiskelijoita hellään huomaansa, mikä taas passasi minulle mainiosti.Viestin lähetti Vaughan
Vähän asiaan liittyen haluaisin nostaa esiin ongelman, mikä liittyy siihen kuinka määritellään mistä ihminen on kotoisin? Jos itse reissussa ollessani sanon olevani Helsingistä, kaikki kysyvät "olet siis stadilainen?" Siihen korjaan, että olen kyllä syntynyt Tampereella. Jolloin sanotaan, että "olet siis Tamperelainen." No, kun sielläkään en ole asunut kuin alle puolet elämästäni, ja loput monessa eri paikassa, niin mistä sitten olen kotoisin? Usein sanon, etten ole mistään kotoisin...
Viestin lähetti Nikke
Siis Tony asuu nykyään Rööperissä. Ainakin kävi koulua nuorena sällinä Larussa.
Viestin lähetti Nikke
Siis Tony asuu nykyään Rööperissä. Ainakin kävi koulua nuorena sällinä Larussa.
Viestin lähetti ervatsalo
Allekirjoittaneen hienostokämpän paraatiovelle.
Em. vahvasti porvarihtava kämppä sijaitsee muuten Hämeenlinnan ydinkeskustassa, lähellä Alkoa.
Viestin lähetti lintu
En ole koskaan kuullut kenestäkään joka Töölössä on asunut ja pois haluaisi muuttaa. Kiva mesta.
Viestin lähetti Ossi
Joensuussa kävin vain syntymässä
Viestin lähetti Lucy
Lontoon Camdenissa olen viime syksysta asti asunut ja pois en muuta.
En ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä espoolaisten nuorten suurta intoa muuttaa Helsinkiin ensimmäiseen omaan kotiinsa.Viestin lähetti E
Todennäköisesti tuonne hieman Tapiolaa pidemmälle Espoon puolelle johonkin rivitaloon pitäisi täältä lähteä. Sydämeltäni olen kuitenkin edelleen espoolainen, sinne veri vie takaisin joku päivä.