Eniten sinne taitavat kirjoittaa ihmiset, joiden mielestä kyseisestä henkilöstä puhutaan liikaa. Eli ihan sinun toverisi.Vapaan puolella on ketju jollekkin ruotsalaiselle 16-vuotiaalle puunhalaajalle. Ja se on kerännyt kirjoituksia.
Joo, sen niminen bändi ilmeisesti lopetti, pari päivää sitten oli joka lööpissä. Yhtään biisiä niiltä en ehtinyt kuulla, ja nyt jo pillit pussiin. Tai siis ehkä oon radiosta kuullut jossain julkisessa tilassa, mutta en ole tiennyt että se on se.Sunrise Avenuen suosio. Koskaan en ole ymmärtänyt. Onko se poppia vai onko se rokkia? Poprokkia kenties? Noh, liian kevyttä ja mitäänsanomatonta joka tapauksessa.
En voisi olla enempää samaa mieltä. ...ttu mitä paskaa. Nää on just tätä skeidaa jota Pirre 46v. ja Ellu, nuorekas 51v. , menee kattomaan tyttöporukalla perjantaina töitten jälkeen. Sitten ollaan niiin saatanan sivistynyttä ja maailmankansalaista seuraavat 6kk. Yhtä paskaa ne on teatterimuodossa myös.
Ihan siitä että jos lainattu teksti sisältää linkin niin se linkki ei ole todennäköisesti siihen lainattuun tekstiin. Se on ihan perus World Wide Web toiminnallisuutta ja minulle ei avaudu miten kukaan netin käyttäjä ei tuota ymmärtäisi... Siirsin tämän jankaauksesi tänne kierrätyskeskukseen kun se ei liity mitenkään hallitukseen tai edes sinne päin.Miksi minun pitää päätellä se niin, että se ei olekaan tuosta artikkelista otettu viittaus vaan ihan jostain muusta artikkelista?
Ihan siitä että jos lainattu teksti sisältää linkin niin se linkki ei ole todennäköisesti siihen lainattuun tekstiin. Se on ihan perus World Wide Web toiminnallisuutta ja minulle ei avaudu miten kukaan netin käyttäjä ei tuota ymmärtäisi... Siirsin tämän jankaauksesi tänne kierrätyskeskukseen kun se ei liity mitenkään hallitukseen tai edes sinne päin.
Minäpä näin tuon lapsena ensi kertaa hienossa elokuvatetterissa, "laajakankaalta", hyvällä äänen- ja kuvanlaadulla. Jäi hyvät muistot. Jostain videotykiltä tai telkkarin pikkuruudusta tuskin mikään erikoinen.Joo mä jouduin ala-asteella kattomaan Sound of Musicin ties kuinka monta kertaa. Olin musiikkiluokalla, ja opettajan mielestä se nyt oli sitten niin saatanan hienoa. Vihasin joka sekuntia, eikä ole tullut musikaaleja sen jälkeen katseltua yhtäkään. Kauheet traumat saatana.
Paska on paskaa vaikka suurennuslasilla silmäilis.Minäpä näin tuon lapsena ensi kertaa hienossa elokuvatetterissa, "laajakankaalta", hyvällä äänen- ja kuvanlaadulla. Jäi hyvät muistot. Jostain videotykiltä tai telkkarin pikkuruudusta tuskin mikään erikoinen.
Niin, oliko Sound of Music se, mistä joku totesi, että ainoa leffa, missä toivoo, että natsit voittaisi. :)Paska on paskaa vaikka suurennuslasilla silmäilis.
Minäpä näin tuon lapsena ensi kertaa hienossa elokuvatetterissa, "laajakankaalta", hyvällä äänen- ja kuvanlaadulla. Jäi hyvät muistot. Jostain videotykiltä tai telkkarin pikkuruudusta tuskin mikään erikoinen.
Kyllä. Olet hieno ihminen. Mutta miten viina voi muuttaa ihanan ihmisen? Siis miten viina tekee siitä aivan vainoharhaisen. Ei avaudu.Omasta puolestani ensimmäinen viinayö kului samalla tavalla kuin sitä edeltäneet kaljakännitkin: pelkkää harmitonta hoipertelua ja pienistäkin asioista innostumista. Lienen ihan oikeasti hippi taikka pehmo, kun en ajattele toisten hakkaamista edes jallun voimalla. Ystäville ei avautunut viime iltana haluni olla osallistumatta juomapeliin mahdollisen humaltumisen vuoksi. Johtuu siitä, että onnistuin sisäistämään jotain tärkeää, kun ei tee enää mieli elää sunnuntaipäiviä täydessä kaamosolossa.
En nyt puhu väkivaltaisesta, mutta vainoharhaisesta. Oon tänäkin iltana nussinut koko pohjosen läpi, vaikka kävin vaan spaddulla aina. Hullua. Nopee pitää olla.Varmaankin repii vahvana aineena aivosolut varsinaiseen kaaokseen: tappeja irti sieltä täältä ja osa syöpyy höyryksi kirkkaan veden voimalla. Ei mikään ihmekään, jos tuossa älynystyröiden joukkotuhossa muuttuu luonteeltaan väkivaltaiseksi. Tämä on oma keittiöpsykologin teoriani. Uskon olevani edes aavistuksen verran oikeilla jäljillä.
Miksi hitossa sitä pitää aina ylianalysoida jokaikinen elämän kannalta merkittävä päätös etukäteen ja pyöritellä päässä sellaset 99 erilaista mahdollista skenaariota. Olisi kätevää, jos mielelle olisi olemassa joku mute-nappi jota voisi tarpeen tullen painaa tällaisessa tilanteessa kun järjen äänikin koittaa sanoa että lakkaa hyvä mies miettimästä ja TEE MITÄ SUN ON TEHTÄVÄ!
On toi oma pääkoppa vaan paskaa seuraa aika ajoin. Toisaalta ei ihminen omasta perusluonteestaan oikein eroonkaan pääse. Mun pahin perisynti nyt vaan on analysoida ja kelata asioita päässäni liikaa.
Jep. Musiikkielokuvat kuten The Commitments, Doors ym ovat hyviä mutta musikaalit ei.Musikaalit. Ainakaan elokuvamuodossa.
Onhan se ehkä tietynlainen taitolaji, vaikka teflonpannut ovatkin hyvä apu. Ilmankos kalliiden hotellien aamiaistiloissa on usein ammattikokki munia valmistamassa, keitettynä, paistettuna, kokkelina tai miten nyt asiakas ne tahtoo.Miten kananmunien paistaminen on niin vaikeaa. Kun ei osaa niin... Tein meille pyttipannua ja paistoin siihen pari kananmunaa. Ensinnäkin pannu oli liian kylmä ja muna alkoikin levitä eikä koaguloitunut heti. Kun sitä yritti hallita niin kananmunasta tuli ihme möykky. Kääntäessä toinen kananmuna hajosi ja toinen meni kaksinkerroin. No tällä kertaa en paistanut niitä kuitenkaan käännön jälkeen liikaa.
Miten kananmunien paistaminen on niin vaikeaa. Kun ei osaa niin... Tein meille pyttipannua ja paistoin siihen pari kananmunaa. Ensinnäkin pannu oli liian kylmä ja muna alkoikin levitä eikä koaguloitunut heti. Kun sitä yritti hallita niin kananmunasta tuli ihme möykky. Kääntäessä toinen kananmuna hajosi ja toinen meni kaksinkerroin. No tällä kertaa en paistanut niitä kuitenkaan käännön jälkeen liikaa.
Pitääkin laittaa pyttipannu ruokalistalle. Ei ole tullut tehtyä pitkään aikaan. Itse lisään munan suoraan perunoiden, makkaroiden ja sipulin sekaan. Sotkeutuu sinne sekaan mukavasti ja paistuu tarpeeksi hyvin.Miten kananmunien paistaminen on niin vaikeaa. Kun ei osaa niin... Tein meille pyttipannua ja paistoin siihen pari kananmunaa. Ensinnäkin pannu oli liian kylmä ja muna alkoikin levitä eikä koaguloitunut heti. Kun sitä yritti hallita niin kananmunasta tuli ihme möykky. Kääntäessä toinen kananmuna hajosi ja toinen meni kaksinkerroin. No tällä kertaa en paistanut niitä kuitenkaan käännön jälkeen liikaa.