vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Eli onko ne valmiiksi täytetty kahvinporoilla vai mites sinne sisälle saat sitä kahvia?
Onhan muumilla suu, muttei perseenreikää
Eli onko ne valmiiksi täytetty kahvinporoilla vai mites sinne sisälle saat sitä kahvia?
Todennäköisesti juuri sen takia että vanhemmat eivät katso vinoon.Lapset, jotka pitävät pyöräilykypärää jommalla kummalla puolella ohjaustankoa. Miksi sitä pyöräilykypärää pidetään mukana, jos sitä ei aiota laittaa päähän? Vai laittaako ne sitten vasta kotipihalla pyöräilykypärän päähänsä, jotta voivat uskotella vanhemmilleen pyöräilykypärän olleen päässä?
Vähän niinkuin turvavyötä käyttämättömien perustelu: "Heti laitan kiinni, jos näyttää tulevan vaarallinen tilanne."Lapset, jotka pitävät pyöräilykypärää jommalla kummalla puolella ohjaustankoa. Miksi sitä pyöräilykypärää pidetään mukana, jos sitä ei aiota laittaa päähän? Vai laittaako ne sitten vasta kotipihalla pyöräilykypärän päähänsä, jotta voivat uskotella vanhemmilleen pyöräilykypärän olleen päässä?
Ala-asteella kun aikoinaan olin, niin sillon tuli sellaset siniset ja pinkit styroxikset potat kaikille pakollisena, ainakin meidän koulussa. Ei niitä kovin moni pitänyt päässä.Lapset, jotka pitävät pyöräilykypärää jommalla kummalla puolella ohjaustankoa. Miksi sitä pyöräilykypärää pidetään mukana, jos sitä ei aiota laittaa päähän? Vai laittaako ne sitten vasta kotipihalla pyöräilykypärän päähänsä, jotta voivat uskotella vanhemmilleen pyöräilykypärän olleen päässä?
Vielä enemmän minua on motoristina ihmetyttänyt mopopoikien (ja -tyttöjen) tapa pitää integraalikypärää päässä siten, että se on vain takaraivon peittona eikä tietenkään hihnalla kiinnitettynä. Voin kertoa, ettei siitä ole kuin haittaa ajaessa ja etenkin onnettomuustilanteessa, kun se lähtee kuin ammus lentoon pään heilahtaessa.Lapset, jotka pitävät pyöräilykypärää jommalla kummalla puolella ohjaustankoa. Miksi sitä pyöräilykypärää pidetään mukana, jos sitä ei aiota laittaa päähän? Vai laittaako ne sitten vasta kotipihalla pyöräilykypärän päähänsä, jotta voivat uskotella vanhemmilleen pyöräilykypärän olleen päässä?
Toi on ihan uskottava juttu. Muistan myös laittaneeni pipon kiltisti päähän joskus tarhaan tai kouluun lähtiessä ja kulman taakse päästyäni nappasin sen heti pois ja sulloin reppuun. Vittu, miten lapsellista touhua, mutta lapsihan tuolloin olinkin.Lapset, jotka pitävät pyöräilykypärää jommalla kummalla puolella ohjaustankoa. Miksi sitä pyöräilykypärää pidetään mukana, jos sitä ei aiota laittaa päähän? Vai laittaako ne sitten vasta kotipihalla pyöräilykypärän päähänsä, jotta voivat uskotella vanhemmilleen pyöräilykypärän olleen päässä?
Samaa olen itsekin pähkäillyt. Kuinka monesti anteeksipyytäjä pyytää anteeksi sitä, että jää kiinni, eikä sitä, että on pahoillaan asiasta?"Mun mielestä violetti on paras väri."
"Olet väärässä. Pyydä anteeksi."
"Anteeksi."
"Ethän enää ole samaa mieltä?"
"En."
"Good."
"Fine."
Mää ihmettelin jo muutama vuosi sitten tätä anteeksipyytämisen ja julkisuuteen esitettävän mielipiteen muuttamisen vaatimista. Mitä tällä voitetaan? Kukaanhan ei oikeasti mielipidettään muuta toisten vaatimuksesta eikä anteeksipyytäminenkään ole millään lailla aitoa ja rehellistä. Mutta silti se tyydyttää tai on ainakin tyydyttävinään sitä vaativaa osapuolta. Pelkästä vallasta tai vallantunteestako tässä on kyse, vai mikä tää juttu oikein on?
Eikö siellä ainakin uutisten perusteella ole poikkeuksellisen kuuma? Onko se yllättävää että poikkeukselliset olosuhteet tulevat yllätyksenä?Minkä takia varataan matka eteläiseen eurooppaan heinäkuuksi, ja sitten kun päästään sinne niin valitetaan/yllätytään miten on kuuma. Pölvästit. Pitäisi kai jokaisen tajuta että siellä on joko kuuma tai todella kuuma.
Taitaa heinäkuu olla yleisin suomalaisten (kesä)lomakuukausi eli jos ulkomaille on mentävä, (varsinkin lapsiperheiden) niin silloin mennään. Onko se järkevää, on kokonaan toinen juttu.Minkä takia varataan matka eteläiseen eurooppaan heinäkuuksi, ja sitten kun päästään sinne niin valitetaan/yllätytään miten on kuuma. Pölvästit. Pitäisi kai jokaisen tajuta että siellä on joko kuuma tai todella kuuma.
Ei myöskään se avaudu meikäläiselle, et miten Kaija K, Antti Tuisku ja joku Apulanta (tms) myy Stadikan edes puolilleen, vaikka koko setti ois saman päivänä?Se, että miten ihmeessä Coldplay onnistuu myymään stadionin kolmena päivänä peräkkäin loppuun.
Toi on aika kevyt, itsellä leviää pää näihin "30-kymppinen" ja vastaaviin.Leviävät kirjoitusvirheet. Kaksikymmentä vuotta kirjoitetaan noin, ja jos siihen haluaa käyttää numeroita, niin 20 vuotta. Miksi kaikkialla näkyy nykyään samaa virhettä, "20-vuotta"?
Yhden viestin palstalegenda Heimo25 käytti myös nerokasta taivutusmuotoa "4:jättä" eräässä asiakaspalautteessaan.Toi on aika kevyt, itsellä leviää pää näihin "30-kymppinen" ja vastaaviin.
Mulla levisi jo pää +30 pinnan pelaajiin.Toi on aika kevyt, itsellä leviää pää näihin "30-kymppinen" ja vastaaviin.
Mulla siihen, että 1.1 on joillekin vuoden ensimmäisen päivän päivämäärä.Mulla levisi jo pää +30 pinnan pelaajiin.
Toi on aika kevyt, itsellä leviää pää näihin "30-kymppinen" ja vastaaviin.
Yhden viestin palstalegenda Heimo25 käytti myös nerokasta taivutusmuotoa "4:jättä" eräässä asiakaspalautteessaan.
Itse asiassa paras minkä olen koskaan nähnyt on tämä: 3:lmonen.Nämä kyllä oikeasti sellaisia, että melkein alan repiä hiuksia. Pahemmaksi menee, kun näitä vinksahtaneita numerotaivutuksia alkaa olla niin paljon, että omaakin tekstiä lukee jo hetken aikaa kriittisesti.
Onko tuo kolmelmonen vai kolmonen?Itse asiassa paras minkä olen koskaan nähnyt on tämä: 3:lmonen.