Kuin myös tomaatti, jota tomaattikastikkeessa mitä ilmeisimmin on.Oregano ja valkosipuli on mielestäni kasviksia
Kuin myös tomaatti, jota tomaattikastikkeessa mitä ilmeisimmin on.Oregano ja valkosipuli on mielestäni kasviksia
Mitä, valitseeko joku pitsaan kasviksia? Edellinen pitsani oli kebab, pekoni, salami, kinkku, pepperoni. Tosin kotona lisäsin siihen valkosipulia.
Ei. Jos se on kinkku, niin sitten se on jotain osaa kinkkua tuottavasta eläimestä. Jos se taas on pizzasuikale tai pizzakuutio, niin sitten se ei välttämättä, tai jopa todennäköisesti, ole eläintä nähnytkään.Olisiko pizzakinkku pääasiassa vehnäjauhoja ja lisäaineita...? Kysyn en vastaa.
Itse olet vääräuskoinen.Ananas muuten kuuluu pizzaan. Tiedoksi vääräuskoisille.
Itse olet vääräuskoinen.Itse olet vääräuskoinen.
...?Hjalliskin oli nuorena miehenä erittäin hyvännäköinen kaveri, nyt kaiketi sentään vielä oman ikäpolvensa komeimpia.
Sen viesteilythän on ihan julkisuudessa olleita, niin ei tarvitse piilotella.Wille Rydman on A-studiossa kirkkaankeltainen kravatti kaulassaan. Koitin vähän googletella mikä piiloviesti rasisteille siihen liittyy, mutta ei avautunut.
Ananas muuten kuuluu pizzaan. Tiedoksi vääräuskoisille.
Ei ole kuninkaalliset koskaan avautuneet. Mitä hienoa?Älytön kohkaaminen Victuuurian ja Daaanielin vierailusta. Eikö nuo Ruotsin kuninkaalliset käy täällä kutakuinkin joka toinen vuosi?
Onhan se hienoa päästä näkemään ihmisiä, joiden elättämiseen menee länsinaapurilla miljoonia euroja vuodessa ja joiden ei tarvitse tehdä koskaan oikeita töitä. Tai no...kuningasperhe kyllä promoaa kätevästi Ruotsia ja toimivat maan kasvoina, mutta siinä heidän pääasiallinen työetehtävänsä sitten on.Ei ole kuninkaalliset koskaan avautuneet. Mitä hienoa?
Onhan meillä Aurinkokuningas! My god!Onneksi meillä Suomessa on vain tangokuninkaalliset.
Ja ravikuningas. Parvelan Retu nimeltään.Onhan meillä Aurinkokuningas! My god!
Heidän Kuninkaalliset Korkeutensa varmaan avautuvat keskenään, tarpeen mukaan - kuka niistä nyt jollekin suomalaiselle taavetti_tahkojalalle mitään avautumaan...Ei ole kuninkaalliset koskaan avautuneet. Mitä hienoa?
Mulla se menee päälle automaattisesti, kun upottaudun veteen. Mä tosin kaipaisin tähän kelloon jonkun toisenkin vauvalukituksen, koska tuo pikku räpeltäjä saa aina jonkun sireenin pauhaamaan tai treenin käyntiin, vaikka vesilukko onkin päällä.Se, miten Apple Watchin vesilukitusmoodia ei saa vieläkään Sirillä päälle, kun yleensä sen vesilukon muistaa sitten kun kädet ja kello on jo märkiä.