Onko tuo kolmelmonen vai kolmonen?Itse asiassa paras minkä olen koskaan nähnyt on tämä: 3:lmonen.
Hyvät ja ytimekkäät ohjeet:Leviävät kirjoitusvirheet. Kaksikymmentä vuotta kirjoitetaan noin, ja jos siihen haluaa käyttää numeroita, niin 20 vuotta. Miksi kaikkialla näkyy nykyään samaa virhettä, "20-vuotta"?
Saattaa omalla kohdalla olla niin, että ajatus katkeaa kesken kirjoittamisen ja ei viitsi lukea puhtaaksi kaikkea mitä kirjoitti. Sitten sinne jää välillä ylimääräisiä sanoja, erikoisia muotoiluja ja muuta ihmeellistä.Leviävät kirjoitusvirheet. Kaksikymmentä vuotta kirjoitetaan noin, ja jos siihen haluaa käyttää numeroita, niin 20 vuotta. Miksi kaikkialla näkyy nykyään samaa virhettä, "20-vuotta"?
Saattaa omalla kohdalla olla niin, että ajatus katkeaa kesken kirjoittamisen ja ei viitsi lukea puhtaaksi kaikkea mitä kirjoitti. Sitten sinne jää välillä ylimääräisiä sanoja, erikoisia muotoiluja ja muuta ihmeellistä.
Luulen tämän virheen johtuvan klikkiotsikoissa usein nähdyistä sanonnoista "20-vuotias mies" syyllistyi murhaan", N.N. voitti ensimmäisen mestaruutensa vain "20-vuotiaana" jne.Leviävät kirjoitusvirheet. Kaksikymmentä vuotta kirjoitetaan noin, ja jos siihen haluaa käyttää numeroita, niin 20 vuotta. Miksi kaikkialla näkyy nykyään samaa virhettä, "20-vuotta"?
Pitäisiköhän niitä Mensan jäsenyyskriteerejä tarkistella uudelleen.En ehkä ihan ymmärrä nyt jotain, mutta oon jo pidempään ihmetellyt tätä hommaa.
Minullekaan tämä asia ei ole auennut. Minua ei siis yllätä se, että näitä kiukuttelijoita on, koska aina niitä on. Minua kummeksuttaa nimenomaan tuo sinun esittämäsi kysymys - miksi. Jos joku on paskaa ja vitsiä sen negatiivisessa sävyssä, niin miksi ihmeessä käyttää aikaansa sellaisen lukemiseen, seuraamiseen ja jopa kommentointiin. Ei aukea ei.Ihmetyttää tuo @McTorso voimasuhdeketju, tai siis lähinnä että miksi sinne jaksaa moni ihan tolkun ihminen mennä kiukuttelemaan ja pahoittamaan mielensä noista arvioista niin kovasti että aletaan haukkumaan ja mölisemään pelikiellon arvoisesti?
Toinen asia, joka minua on askarruttanut jo vuosien ajan ja joka ei ole vaan avautunut minulle, on toinen amerikkainen tapa eli jättää pizzan reunat syömättä.
En syönyt minäkään kakarana. Aikuisena olen syönyt aina.Minä en syö pitsan reunoja.
Perus-amerikkalainen (newyorkilainen) pizza on sellainen kova läpyskä, mikä pysyy suorana levynä, kun siitä nappaa kiinni. Siitä voisi päättellä, että sikäläisen pizzan pohjan täytyy olla todella paksua ja kovaa ja sitä kautta varmaan se kiinnipitokohta on myös kovaa. Ehkä siksi jää syömättä siellä päin. Toista on napolilainen pizza, jonka reunat ovat suussasulavaa pullaa, jota voisi syödä vaikka sellaisenaan.Edelleenkään en ymmärrä, miksi amerikkalaiset ovat niin hanakoita leikkaamaan valkoisesta leivästään reunat pois ennen kuin syövät ne. Toinen asia, joka minua on askarruttanut jo vuosien ajan ja joka ei ole vaan avautunut minulle, on toinen amerikkainen tapa eli jättää pizzan reunat syömättä.
En ole koskaan käynyt Yhdysvalloissa, joten siksi kysyn: ovatko noiden leipien ja pizzojen reunat jotenkin vastenmielisiä vai miksi niin moni tuntuu toimivan edellämainitulla tavalla?
Reunat on turhia hiilareita ilman täytteitäEdelleenkään en ymmärrä, miksi amerikkalaiset ovat niin hanakoita leikkaamaan valkoisesta leivästään reunat pois ennen kuin syövät ne. Toinen asia, joka minua on askarruttanut jo vuosien ajan ja joka ei ole vaan avautunut minulle, on toinen amerikkainen tapa eli jättää pizzan reunat syömättä.
En ole koskaan käynyt Yhdysvalloissa, joten siksi kysyn: ovatko noiden leipien ja pizzojen reunat jotenkin vastenmielisiä vai miksi niin moni tuntuu toimivan edellämainitulla tavalla?
Koko pizza on ihan turha keksintö, italialaisten pyttipannu.Reunat on turhia hiilareita ilman täytteitä
Mulla oli erikoinen case. Olin tilannut ulkomailta tuotteen. Tuotteen saapuessa Suomeen maksoin tulli-maksut normaalisti. Sitten seuraavana päivänä tuli tekstiviestinä "Postilta" uusi pyyntö maksaa tullimaksut, summa oli täysin satunnainen. Mistä joku huijauslafka oli saanut selville, että olin tilannut ulkomailta jotakin? Varmaan koneella jokin haittaohjelma.Ei avaudu huijausviestit, joissa ilmoitetaan ongelmista jonkun lähetetyn paketin käsittelyssä, ja kehotetaan kirjautumaan jonnekin asian selvittämiseksi.
Siis ei avaudu, että miksi nämä huijaukset onnistuvat. Eivätkö ihmiset tiedä tai muista, mitä ovat tilanneet? Tai eivät ole tilanneet mistään mitään, mutta silti pitää mennä kirjautumaan Nordic Super Fast Mail Serviceen omilla pankkitunnuksilla.
Minulle on käynyt usein niin, että olen tilannut jotain verkkokaupasta, ja sitten alkaa tulvia erilaisia "voit seurata tilaustasi"- ilmoituksia. Asianmukaisissa kerrotaan suoraan missä vaiheessa tilaus on, mutta on myös niitä, joissa pyydetään perustamaan tili seurantaa varten. (Ei kiinnosta tietää, tulee sitten kun tulee).Mulla oli erikoinen case. Olin tilannut ulkomailta tuotteen. Tuotteen saapuessa Suomeen maksoin tulli-maksut normaalisti. Sitten seuraavana päivänä tuli tekstiviestinä "Postilta" uusi pyyntö maksaa tullimaksut, summa oli täysin satunnainen. Mistä joku huijauslafka oli saanut selville, että olin tilannut ulkomailta jotakin? Varmaan koneella jokin haittaohjelma.
Pizzahan on täydellinen ruokaympyrä ->proteiineja, kasvikseja ja hiilareita.Koko pizza on ihan turha keksintö, italialaisten pyttipannu.
Vähän sama hampurilaisissaPizzahan on täydellinen ruokaympyrä ->proteiineja, kasvikseja ja hiilareita.
Itse olin tilannut yhden paketin Gigantista ja sitten pari päivää sen jälkeen tuli Posti nimellä tekstari että joku maksu vaaditaan. Kännykkä oli automaattisesti siirtänyt sen roskikseen joten piti siirtää koko ketju pois sieltä.Mulla oli erikoinen case. Olin tilannut ulkomailta tuotteen. Tuotteen saapuessa Suomeen maksoin tulli-maksut normaalisti. Sitten seuraavana päivänä tuli tekstiviestinä "Postilta" uusi pyyntö maksaa tullimaksut, summa oli täysin satunnainen. Mistä joku huijauslafka oli saanut selville, että olin tilannut ulkomailta jotakin? Varmaan koneella jokin haittaohjelma.
Mitä, valitseeko joku pitsaan kasviksia? Edellinen pitsani oli kebab, pekoni, salami, kinkku, pepperoni. Tosin kotona lisäsin siihen valkosipulia.Pizzahan on täydellinen ruokaympyrä ->proteiineja, kasvikseja ja hiilareita.
Oregano ja valkosipuli on mielestäni kasviksiaMitä, valitseeko joku pitsaan kasviksia? Edellinen pitsani oli kebab, pekoni, salami, kinkku, pepperoni. Tosin kotona lisäsin siihen valkosipulia.