Toi on ikuisuusjuttu.
Kuten @Surukuku tein aikoinaan venäläisten kanssa kymmenisen vuotta duunia. Tuo nimeämiskulttuuri ei koskaan auennut.
Toki ei avaudu tuo venäläinen kirjallisuuskaan. Mulle ne tähän mennessä lähes kaikki ovat olleet kuolettavan tylsiä luettavia.
Olen huomannut. T: tsessePuolustelen tässä naapureita, sillä itselleni Karjalaisena on tosi vaikea kutsua henkilöä oikealla nimellä.
Olen huomannut. T: tsesse
Monet hiukan vanhemmat sukulaiset ja tuttavat valittavat tämän tästä, että polveen tai niskaan "vetää".
Olen toki ymmärtänyt heidän tarkoittavan jotain oven tai ikkunan raosta tulevaa ilmavirtausta.
Minä en tällaista huomaa, ellei tupaan tuule ihan kunnolla.
Tunnetteko te "vetoa"?
Ilmavirtaa kai se veto on. Olen tuntenut nuoresta asti, mutta vanhemmiten olen tullut vielä herkemmäksi. Ei tarvitse olla kuin joku ovi tai ikkuna raollaan niin tunnen heti mm. jaloissani tuon ”vedon”, vaikka en edes tietäisi, että jossain joku luukku on auki eli kyse ei ole mistään psykologisesta ilmiöstä. Ole tyytyväinen, jos kestät ”vetoa”.Monet hiukan vanhemmat sukulaiset ja tuttavat valittavat tämän tästä, että polveen tai niskaan "vetää".
Olen toki ymmärtänyt heidän tarkoittavan jotain oven tai ikkunan raosta tulevaa ilmavirtausta.
Tunnetteko te "vetoa"?
Monet hiukan vanhemmat sukulaiset ja tuttavat valittavat tämän tästä, että polveen tai niskaan "vetää".
Tunnetteko te "vetoa"?
Oisko "siemensämpylä"?
Mun tarttee nostella keittiössä tuolit pöydälle, yks jalkalamppu olohuoneessa ja pari säilytyslaatikkoo sängyn alta pois. Ja sitten voi imuri keskenään ajella kaikki vajaat 90 neliötä. Kyllä siinä robotti aikaa säästää ihan kivasti, bonuksena osaa imuroida paremmin kuin minä. Miinuksena helvetillinen meteli...Mää en oo ikinään tajunnu noitten ideaa. Siis tommosen kun pistää itekseen pörrään kämppään niin eihän se ny saa imuroitua kun murto-osan lattiapinta-alasta jos ei nyt satu putkassa asuun?
Suurinpiirtein samoin täällä. Säilytyslaatikkoja ei tosin ole sängyn alla, mutta työhuoneen nurkassa on. Ja siitä metelistä pääsee eroon kun lähtee siksi aikaa vaikka salille. Ei ole ongelma.Mun tarttee nostella keittiössä tuolit pöydälle, yks jalkalamppu olohuoneessa ja pari säilytyslaatikkoo sängyn alta pois. Ja sitten voi imuri keskenään ajella kaikki vajaat 90 neliötä. Kyllä siinä robotti aikaa säästää ihan kivasti, bonuksena osaa imuroida paremmin kuin minä. Miinuksena helvetillinen meteli...
Siis puhutaanko nyt sähkösestä kodinkoneesta vai vaimosta...?Suurinpiirtein samoin täällä. Säilytyslaatikkoja ei tosin ole sängyn alla, mutta työhuoneen nurkassa on. Ja siitä metelistä pääsee eroon kun lähtee siksi aikaa vaikka salille. Ei ole ongelma.
Tosin joskus joutuu tuon jälkiä viimeistelemään, on alkanut vanhemmiten vähän huolimattomaksi.
Pitäisihän sinun - Johnny hyvä - jo tietää, ettei tässä taloudessa ole ollut vaimoa. Eikä tule.Siis puhutaanko nyt sähkösestä kodinkoneesta vai vaimosta...?
Napoli maksoi Maradonasta ennätyssumman ja sai myös maailman parasta palkkaa aikanaan, plus päälle ennätyssuuret sponsorisopimukset.Miksi esim. jalkapallossa supertähdet menevät aina megajoukkueisiin (Man city, PSG jne.) pelaamaan? Rahaa on jo satoja miljoonia, joten sen ei luulisi olevan suurin motivaattori. Kaipaan sellaista urheiluromantiikkaa mitä Maradona teki aikoinaan, meni surkeaan Napoliin ja nosta jengin ylös. Sellainen jos mikä on komeaa ja nostaa pelaajan legendaksi.
Silti, olisi hienoa jos joku parhaita vuosiaan pelaava supertähti menisi joskus vähemmän menestyneeseen seuraan. En muista onko näin koskaan tapahtunut?Napoli maksoi Maradonasta ennätyssumman ja sai myös maailman parasta palkkaa aikanaan, plus päälle ennätyssuuret sponsorisopimukset.
Reijo "Reksa" Ruotsalainen pelasi Kärpissä I-divisioonaa kausilla 1993-1994 ja 1996-1998.Silti, olisi hienoa jos joku parhaita vuosiaan pelaava supertähti menisi joskus vähemmän menestyneeseen seuraan. En muista onko näin koskaan tapahtunut?
Tuleeko karenssia jos ei luo profiilia? Ei avaudu LinkedIn suosio minulle, hyväosaiset taputtaa toisiaan selkään että hyvin menee. Kaikki työkaverit tykkäävät toistensa postauksista. Yritettiin työpaikalla pakottaa jakamaan jotain propagandaa mutta olin nuori kapinallinen. Ei avaudu myöskään mitä liikkuu aikuisten ihmisten päässä jotka eivät pese käsiään paskalla käymisen jälkeen.Mites toi LinkedIn oikein toimii? Ei oikein avaudu. Sain minä nimeni sitten laitettua. Työkkärin täti laittoi tämmöiseen hommaan.
Mun tarttee nostella keittiössä tuolit pöydälle, yks jalkalamppu olohuoneessa ja pari säilytyslaatikkoo sängyn alta pois. Ja sitten voi imuri keskenään ajella kaikki vajaat 90 neliötä. Kyllä siinä robotti aikaa säästää ihan kivasti, bonuksena osaa imuroida paremmin kuin minä. Miinuksena helvetillinen meteli...