Asia, joka ei avaudu minulle

• 1 320 029
  • 7 683

ace

Jäsen
Millainen ihminen hankkii tutkanpaljastimen ja miksi? Tai kai se on selvää, millainen. Sehän on Ihan Saatanan Tärkeä Ihminen. Sellaisilla on kiire ja säännöt ovat luusereita varten. Mutta kun tuosta jää aika herkästi kiinni ja rangaistus on aika kova.

Oudointa tässä on mun mielestä se, että kysyntää noille laitteille on niin paljon, että tarjontaakin riittää. Eräälläkin suomalaisella keskustelupalstansa on oma ketjunsa tuolle ja tarinaa riittää. :rolleyes:
Miten tuosta jää kiinni? Millä keinoilla poliisit nuo tutkanpaljastimet löytää?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Podien kuuntelu on suosittu ja yleinen tapa.
Mistä ihmeestä löytyy aikaa niiden kuunteluun? Aiheet ja asiat voivat olla kiinnostavia, mutta ainakaan itse en keksi missä ja milloin ehtisin podeja kuunnella.
Jos sitä ajaa vaikkapa töihin niin podcast voi olla huomattavasti kiinnostavampaa kuunneltavaa kuin esimerkiksi radio ja sitten ei tarvitse myöhemmin päivällä kuluttaa aikaa siihen. Tai miksei bussissa istuessa, siivoamisen yhteydessä, ruokaa laittaessa, kävelyllä, kuntosalilla jne. Sama koskee äänikirjoja.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Mistä ihmeestä löytyy aikaa niiden kuunteluun? Aiheet ja asiat voivat olla kiinnostavia, mutta ainakaan itse en keksi missä ja milloin ehtisin podeja kuunnella.
Itse laitan aina jotain kuulolle kun rupeen nukkumaan. Aikansa kuuntelen kunnes tulee tuutilullaa, ja seuraavan kerran kelailen niille paikoin mitä muistan kuulleen jne.

Itellä ainakin toimii tämä ja iltaisin jo oikein oottaa kovasti että pääsee kuulolle. Ja toki helppo toteuttaa näin perheettömänä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tutkista tuli mieleen että joskus meinasin lainata kirjastosta sellaisen lepakkotutkan kun sattumoisin huomasin että sellaisia siellä on, ja kun tossa vieressä niitä lepakoita lentelee. Ei lesboja.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mistä ihmeestä löytyy aikaa niiden kuunteluun?
Itse olen kuunnellut esim. 12 diktaattoria ruokaa laittaessa langattomalla kuulokkeilla (kuulee hyvin vaikka liikkuu eri tiloissa). Myöskin yksin siivotessa saatan kuunnella podia. Ei ehkä nyt imuroidessa (liikaa melua) mutta muuten.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosio liittyy juuri siihen, että ihmiset ovat kiireisiä. Niitä kuunnellaan samalla kun tehdään jotain muuta. Lenkillä, autossa, ruokaa laittaessa, siivotessa, tai joskus vaikka samalla kun tekee töitä. Tai samalla kun selailee jatkista.

Eli sinällään erikoinen ihmetyksen aihe, kun podcastien suosio liittyy juurikin siihen, ettei ihmisillä ole aikaa muuhun. Niitä varten on verrattain helppo löytää aikaa, kun eivät vaadi täydellistä huomiota.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mielelläni luen samat asiat, koska luen paljon nopeammin kuin toinen jaarittelee. Raskasta kun niin moni arvostelu tai kiinnostava sisältö on nykyään vaan joku video tai ääninauha.
Kaikki eivät osaa lukea? Vain tämä katoava vähemmistö Jatkoajassa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielelläni luen samat asiat, koska luen paljon nopeammin kuin toinen jaarittelee. Raskasta kun niin moni arvostelu tai kiinnostava sisältö on nykyään vaan joku video tai ääninauha.
Puhumattakaan, että siellä puhuu joku, jonka ääni ei miellytä tai puhuja painottaa sanoja väärin tms.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy