Emmä siitä raivareita saisi. Hävettäisi kyllä, jos joku näkisi.Minulle tuohon riittäisi Forssa.
Emmä siitä raivareita saisi. Hävettäisi kyllä, jos joku näkisi.Minulle tuohon riittäisi Forssa.
Tositarina Lappeenrannan Citymarketin parkkihallista. Aamulla parkkihallissa oli ehkä kaksi autoa ja vapaita paikkoja siis vaikka kuinka paljon. Lähdin omalta paikalta peruuttamaan pois ja huomasin taakse ilmestyneen auton. Tämä siis odotti sitä, että pääsee täysin tyhjälle parkkihallille juuri sille paikalle jossa olin. Kyseinen henkilö myös pysäköi autonsa samalle paikalle jossa olin. Oli pikkuisen sellainen fiilis, että mitä vittua. En uskalla sanoa mitä sukupuolta ko. autoilija oli.Mulle kävi näin kerran, kun tavoistani poiketen ajoin kaupan oven eteen TÄYSIN tyhjällä parkkipaikalla kello 7 aamulla. Tulin 5 minuuttia myöhemmin ulos kaupasta ja joku idiootti oli sillä aikaa ajanut oman autonsa minun autoni viereiselle paikalle. Olen jatkossa pysynyt tavoissani, vaikka olisikin täysin tyhjä parkkipaikka ja pysäköinyt syrjempään autoni.
Eikös tuo ole järkevämpää odottaa siinä takanasi kuin ajaa peruuttavaa autoa päin.Tositarina Lappeenrannan Citymarketin parkkihallista. Aamulla parkkihallissa oli ehkä kaksi autoa ja vapaita paikkoja siis vaikka kuinka paljon. Lähdin omalta paikalta peruuttamaan pois ja huomasin taakse ilmestyneen auton. Tämä siis odotti sitä, että pääsee täysin tyhjälle parkkihallille juuri sille paikalle jossa olin. Kyseinen henkilö myös pysäköi autonsa samalle paikalle jossa olin. Oli pikkuisen sellainen fiilis, että mitä vittua. En uskalla sanoa mitä sukupuolta ko. autoilija oli.
Jos sun auto oli jollain ns. "ykköspaikalla" ja tuo toinen auto oli ehkä alunperin menossa johonkin toiselle paikalle, mutta kun lähdit peruuttamaan ja hän oli siinä kohdalla, niin jäi varmuuden vuoksi odottelemaan, sekä hyödynsi sitten sen, että kyseinen paikka vapautui?Tositarina Lappeenrannan Citymarketin parkkihallista. Aamulla parkkihallissa oli ehkä kaksi autoa ja vapaita paikkoja siis vaikka kuinka paljon. Lähdin omalta paikalta peruuttamaan pois ja huomasin taakse ilmestyneen auton. Tämä siis odotti sitä, että pääsee täysin tyhjälle parkkihallille juuri sille paikalle jossa olin. Kyseinen henkilö myös pysäköi autonsa samalle paikalle jossa olin. Oli pikkuisen sellainen fiilis, että mitä vittua. En uskalla sanoa mitä sukupuolta ko. autoilija oli.
Näin on, mutta ilmeisesti pointtini jäi sinulle epäselväksi. Kyseessä siis täysin tyhjä parkkihalli jossa oli tilaa pysäköidä vaikka ns. "tuulikaappiin", mutta kyseinen autoilija päätti odottaa minun paikkaani.Eikös tuo ole järkevämpää odottaa siinä takanasi kuin ajaa peruuttavaa autoa päin.
Oletko varma, että ihan tarkoituksella tuli odottamaan vain sitä paikkaa, eikä ollut alunperin tarkoitusta mennä johonkin toiselle paikalle?Näin on, mutta ilmeisesti pointtini jäi sinulle epäselväksi. Kyseessä siis täysin tyhjä parkkihalli jossa oli tilaa pysäköidä vaikka ns. "tuulikaappiin", mutta kyseinen autoilija päätti odottaa minun paikkaani.
Olen täysin varma. Jätän kuitenkin 1% mahdollisuuden sille, että ko. autoilija ei ollut kaikessa ruumiin ja sielun voimissa. Menetkö itse tyhjässä parkkihallissa odottamaan ainoata paikkaa jossa on jo auto? Tilaa on vaikka kuinka paljon ja parempiakin paikkoja on tarjolla. Silti joku näkee parhaimmaksi jäädä odottelemaan sitä ainoata varattua paikkaa. En itse ymmärrä, mutta eipä se minun ymmärtämisestä ole kiinni.Oletko varma, että ihan tarkoituksella tuli odottamaan vain sitä paikkaa, eikä ollut alunperin tarkoitusta mennä johonkin toiselle paikalle?
En sanonut, että tuo on täysin normaalia tai järkevän tuntuista toimintaa, enkä itse tekisi vastaavaa, mutta pidän edelleen täysin mahdollisena, että päätyi sattumalta odottamaan sitä paikkaa, kun oli alunperin menossa siitä ohi ja johonkin muualle. Toki en tiedä millainen tuo tilanne oli, enkä tiedä miksi olet täysin varma omasta tulkinnastasi, mutta näillä tiedoilla on vaikea sanoa mistä tuossa oli lopulta kyse.Olen täysin varma. Jätän kuitenkin 1% mahdollisuuden sille, että ko. autoilija ei ollut kaikessa ruumiin ja sielun voimissa. Menetkö itse tyhjässä parkkihallissa odottamaan ainoata paikkaa jossa on jo auto? Tilaa on vaikka kuinka paljon ja parempiakin paikkoja on tarjolla. Silti joku näkee parhaimmaksi jäädä odottelemaan sitä ainoata varattua paikkaa. En itse ymmärrä, mutta eipä se minun ymmärtämisestä ole kiinni.
Kyllä. Jälkimmäisistä helvetin raskaita ovat esimerkiksiNäistä edellämainituista kokemuksista näkee hyvin, että jotkut ihmiset tykkäävät pitää toisiin aina vähän välimatkaa ja sitten on niitä, jotka änkeävät joka paikassa kiinni muihin.
Mulle tulee ekana mieleen ne ihmiset, jotka kaupan kassajonossa tunkee iholle kiinni, vaikka jono olisi lyhyt, eikä ole mitään tarvetta olla erityisen lähellä seuraavaa.Kyllä. Jälkimmäisistä helvetin raskaita ovat esimerkiksi
- tyypit, joiden pitää julkisessa vessassa tulla juuri siihen viereiseen pisuaariin vaikka tilaa olisi kauempanakin
- tyypit, joiden pitää ahtaassa kuntosalin pukuhuoneessa ottaa välttämättä se kaikkein viereisin kaappi vaikka olisimme ainoat ihmiset huoneessa
Aamulla työpaikan pukuhuoneessa oli lisäkseni yksi työmatkapyöräilijä. Ja kyllä - päällekkäiset kaapit meillä auki, tuollakin varmaan useampi sata kaappia. Nämä toki on arvonnassa saatu aina 6 kuukaudeksi kerrallaan, mutta mikä todennäköisyys että näin on. Oli kumminkin.- tyypit, joiden pitää ahtaassa kuntosalin pukuhuoneessa ottaa välttämättä se kaikkein viereisin kaappi vaikka olisimme ainoat ihmiset huoneessa
Autoilijoista myös sellaiset, jotka kuvittelevat matkansa nopeutuvan sillä, että roikkuvat kiinni edellä ajavan takapuskurissa.Mulle tulee ekana mieleen ne ihmiset, jotka kaupan kassajonossa tunkee iholle kiinni, vaikka jono olisi lyhyt, eikä ole mitään tarvetta olla erityisen lähellä seuraavaa.
Tekisi mieli kysyä, että yritätkö kiivetä selkääni vai haluatko maksaa ostokseni.Mulle tulee ekana mieleen ne ihmiset, jotka kaupan kassajonossa tunkee iholle kiinni, vaikka jono olisi lyhyt, eikä ole mitään tarvetta olla erityisen lähellä seuraavaa.
Onneksi itse ainakin törmään noihin kohtalaisen harvoin, mutta helvetin ärsyttävää silti joka kerta.
Aikamoisia öykkäreitä!Samaan hissiin tulijat ovat myös ihme sakkia, minä sen hissin siihen tilasin, joten odotan saavani myös matkustaa sillä itsekseni ;)
Junissa ja metroissa tuota tapahtuu yhtenään. Ja jos ei ihan sisälle tungeta, niin vähintään seistään ulkona suoraan ulko-oven edessä niin että ulospyrkijät joutuvat kävelemään laiturilla seisojien läpi.Harvinaista mutta typerää toimintaa on alkaa tuppaamaan kerrostalon hissiin sisälle ennen kuin toinen on päässyt kunnolla ulos hissistä.
Junissa ja metroissa tuota tapahtuu yhtenään. Ja jos ei ihan sisälle tungeta, niin vähintään seistään ulkona suoraan ulko-oven edessä niin että ulospyrkijät joutuvat kävelemään laiturilla seisojien läpi.
Sinulla on paljon kysymyksiä joihin minulla ei valitettavasti ole vastausta. En luule yhtään mitään, enkä ole myöskään mikään maagikko tai ajatustenlukija, jotta asiaa olisin voinut selvittää. Kaikki on aina mahdollista ja kaikkia skenaariota voi tietysti heittää. Itse koin tilanteen sillä hetkellä siten, että vastapelurin pakasta pitää muutama kortti puuttua, jotta päätyy tuollaiseen ratkaisuun.En sanonut, että tuo on täysin normaalia tai järkevän tuntuista toimintaa, enkä itse tekisi vastaavaa, mutta pidän edelleen täysin mahdollisena, että päätyi sattumalta odottamaan sitä paikkaa, kun oli alunperin menossa siitä ohi ja johonkin muualle. Toki en tiedä millainen tuo tilanne oli, enkä tiedä miksi olet täysin varma omasta tulkinnastasi, mutta näillä tiedoilla on vaikea sanoa mistä tuossa oli lopulta kyse.
Jos olet tulkinnastasi täysin varma ja on vain 1% mahdollisuus, että kyseisellä autoilijalla ei ollut ns. "kaikki kotona", niin mikä se sun 99% tulkintasi siis on, että miksi hän päätti toimia noin? Itse kun en keksi mitään järkevää selitystä sille, että vain ja ainoastaan tuo paikka olisi kelvannut, niin yritän pohtia järkeen käypää selitystä tilanteelle.
Luuletko, että olisi odottanut siinä tuntikausia, jos et olisikaan ollut lähdössä mihinkään, etkä olisi ollut edes autossa sisällä?
Tämä. Ja juuri näin:Mulle tulee ekana mieleen ne ihmiset, jotka kaupan kassajonossa tunkee iholle kiinni, vaikka jono olisi lyhyt, eikä ole mitään tarvetta olla erityisen lähellä seuraavaa.
Useasti tekisi mieli sanoa, että takimmainen varmaan maksaa nämä.Tekisi mieli kysyä, että yritätkö kiivetä selkääni vai haluatko maksaa ostokseni.
Unohdit juotavan nyt ainakin.Mulle ei oikein avaudu kauppojen jogurttihyllyt. Yhdeksänkymmentä eri makua, maustamattomia, kreikkalainen, proteiini-, turkkilainen, soija-, natural, no sugar, lohkeava, gefilus, kaura-, bulgarialainen, A+, AB, kerma- ja kaikkien niiden risteytymät ja yhdistelmät...
No ei mulle kyllä ihan täysin avaudu jogurtti ylipäätään ravintoideana muutenkaan.
Sille mä en voi mitään. Minä vedän sokeroimattomia jogurtteja iloisesti aamupalaksi joka päivä.No ei mulle kyllä ihan täysin avaudu jogurtti ylipäätään ravintoideana muutenkaan.
Ihmiset tykkää niistä, ostaa niitä ja syö niitä.Mulle ei oikein avaudu kauppojen jogurttihyllyt. Yhdeksänkymmentä eri makua, maustamattomia, kreikkalainen, proteiini-, turkkilainen, soija-, natural, no sugar, lohkeava, gefilus, kaura-, bulgarialainen, A+, AB, kerma- ja kaikkien niiden risteytymät ja yhdistelmät...
No ei mulle kyllä ihan täysin avaudu jogurtti ylipäätään ravintoideana muutenkaan.