Jack DiBiase
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- MTL
Minulle ei avaudu, miksi jääkiekkofoorumin ei-jääkiekkoalueella puhutaan jääkiekosta.
Muut alueet on vain sitä varten, että niillä saa puhua muustakin kuin jääkiekosta. Luonnollisesti muut aiheet on ihan perseestä, niin puhutaan kuitenkin lähinnä jääkiekosta.Minulle ei avaudu, miksi jääkiekkofoorumin ei-jääkiekkoalueella puhutaan jääkiekosta.
Miksi Minna Kaupin pitää huutaa?
Tykkäsin Kaupin haastatteluista kilpaurallaan, niin tavallaan harmi ja yllätyskin että ei toimi tuollaisessa urheiluviihdeohjelmassa.Ylipäätään, hieno juttu että välillä ohjelmiin otetaan juontajiksi uusia naamoja niiden kuluneiden sijasta. Mutta on vaikea aina ymmärtää, millaisen prosessin läpi heitä valikoidaan. Ainakin omille aisteilleni tämä koko ohjelma on melko katselukelvoton. Osana sitä se, että Kauppi ei oikein sovellu tuollaiseen juontajapestiin.
Mä jätän aina kauas, niin saa liikuntaa edes hieman. Valitettavasti olen tässäkin asiassa vähemmistössä.Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.
Ihan samaa ihmettelen, jos ei ole paljoa kannettavaa. Aina jos haen kaupasta vain jotain pientä, tai käyn jossain muualla, missä ei kannettavaa juuri ole, niin jätän mielelläni vähän kauemmaksi.Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.
Ja jos on, niin ainakin marketeissa voi käyttää ostoskärryjä. Kokeneella katseella löytyy irti oleva kärry, joten ei tarvitse mitään kärrykolikkoa.Ihan samaa ihmettelen, jos ei ole paljoa kannettavaa.
Tästä tuli mieleen että jos teet näin että ajat kauemmaksi missä ei ole muita autoja lähimainkaan niin useasti joku urpo tulee ja parkkeeraa viereiseen ruutuun vaikka tilaa olisi vaikka kuinka paljon muuallakin.Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto.
Tähän(kin) sopii sanonta "ihminen ei ajattele vaan ympäristö ajattelee hänessä". Pätee ennenkaikkea itseeni monessa asiassa.Tästä tuli mieleen että jos teet näin että ajat kauemmaksi missä ei ole muita autoja lähimainkaan niin useasti joku urpo tulee ja parkkeeraa viereiseen ruutuun vaikka tilaa olisi vaikka kuinka paljon muuallakin.
No ku vaimo natkuttaa, jos jättää kauas. Ite varmaan kävelisin kotoa saakka mieluimmin.Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.
Olen maaseudulla nuoruuteni asunut niin on tärkeää että autolla pääsee oven eteen. En tiedä miksi, mutta näin se on minulle opetettu.Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.
Tämä on niin täysin totta. Olen usein törmännyt tähän ja ihmetellyt mitä ko. ihmistyypin nupissa liikkuu.Tästä tuli mieleen että jos teet näin että ajat kauemmaksi missä ei ole muita autoja lähimainkaan niin useasti joku urpo tulee ja parkkeeraa viereiseen ruutuun vaikka tilaa olisi vaikka kuinka paljon muuallakin.
Tää on muuten jännä. Omakin emäntä aloittaa välittömän ohjeistuksen että mihin pitää ajaa kun saavutaan parkkipaikalle. Ja aina menee väärin jos pidän oman pään.No ku vaimo natkuttaa, jos jättää kauas. Ite varmaan kävelisin kotoa saakka mieluimmin.
Niin sen sitten täytyy olla. Luuserit kävelee.Olen maaseudulla nuoruuteni asunut niin on tärkeää että autolla pääsee oven eteen. En tiedä miksi, mutta näin se on minulle opetettu.
Mun taas on turha alkaa ohjeistamaan. Ei se jukopää mitään kumminkaan usko.Tää on muuten jännä. Omakin emäntä aloittaa välittömän ohjeistuksen että mihin pitää ajaa kun saavutaan parkkipaikalle. Ja aina menee väärin jos pidän oman pään.
Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.
Mulle kävi näin kerran, kun tavoistani poiketen ajoin kaupan oven eteen TÄYSIN tyhjällä parkkipaikalla kello 7 aamulla. Tulin 5 minuuttia myöhemmin ulos kaupasta ja joku idiootti oli sillä aikaa ajanut oman autonsa minun autoni viereiselle paikalle. Olen jatkossa pysynyt tavoissani, vaikka olisikin täysin tyhjä parkkipaikka ja pysäköinyt syrjempään autoni.Tämä on niin täysin totta. Olen usein törmännyt tähän ja ihmetellyt mitä ko. ihmistyypin nupissa liikkuu.
Totta hitossa pitää suojella omaisuuttaan. En mä ymmärrä, miksi pitäisi hyväksyä se, että joku muu kolhii mitään minun omaisuuttani. Ei edes autoa halvempaa.Minulle ei avaudu se, miksi viereinen ruutu pitää jäädä tyhjäksi. Meillä Suomessa on niin väljää, että se aika usein onnistuu mutta silti. On se vitun pyhä lehmä kun pitää viimeiseen asti suojella ettei kukaan vaan osu ovella kylkeen. Tosin ikinä en ole niin kalliilla autolla ajanutkaan mutta veikkaisin silti, että valtaosa näistä auton suojelijoista on ihan tavallisia Toyota-miehiä.
Minulle tuohon riittäisi Forssa.Mä saisin raivarit jo siitä, jos joutuisin Forssan ABC:lle.
Minulle tuohon riittäisi, kun joku alkaisi minulle jostakin olemattomasta raivoamaan.Minulle tuohon riittäisi Forssa.