Asia, joka ei avaudu minulle

• 1 328 458
  • 7 780

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Miksi Minna Kaupin pitää huutaa?

Ylipäätään, hieno juttu että välillä ohjelmiin otetaan juontajiksi uusia naamoja niiden kuluneiden sijasta. Mutta on vaikea aina ymmärtää, millaisen prosessin läpi heitä valikoidaan. Ainakin omille aisteilleni tämä koko ohjelma on melko katselukelvoton. Osana sitä se, että Kauppi ei oikein sovellu tuollaiseen juontajapestiin.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Ylipäätään, hieno juttu että välillä ohjelmiin otetaan juontajiksi uusia naamoja niiden kuluneiden sijasta. Mutta on vaikea aina ymmärtää, millaisen prosessin läpi heitä valikoidaan. Ainakin omille aisteilleni tämä koko ohjelma on melko katselukelvoton. Osana sitä se, että Kauppi ei oikein sovellu tuollaiseen juontajapestiin.
Tykkäsin Kaupin haastatteluista kilpaurallaan, niin tavallaan harmi ja yllätyskin että ei toimi tuollaisessa urheiluviihdeohjelmassa.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksi ihmisten pitää saada parkkipaikalla auto mahdollisimman lähelle ovea? Ymmärrän jos on esim. painavaa kannettavaa, hirveä kaatosade tms., mutta noin muutoin. Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto. Muutaman kymmenen metrin kävelymatkakaan ei ole pahitteeksi jos omaa terveet jalat.
Mä jätän aina kauas, niin saa liikuntaa edes hieman. Valitettavasti olen tässäkin asiassa vähemmistössä.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan samaa ihmettelen, jos ei ole paljoa kannettavaa. Aina jos haen kaupasta vain jotain pientä, tai käyn jossain muualla, missä ei kannettavaa juuri ole, niin jätän mielelläni vähän kauemmaksi.

Mutta kerta viikkoon tulee tehtyä isot ostokset, jolloin on oikeasti huomattavasti miellyttävämpää ajaa lähemmäksi parkkiin.

Jos kaikki ihmiset ajattelisivat tässäkin asiassa järjellä ja vähemmän itsekkäästi, niin se olisi kaikkien kannalta hyvä asia.

Wizzö

Jäsen
Jättämällä auton kauemmas säästyy todennäköisesti muiden auton jättämiltä kolhuilta, eikä tarvitse itsekään tuskailla sitä että viereissä ruudussa on toinen auto.
Tästä tuli mieleen että jos teet näin että ajat kauemmaksi missä ei ole muita autoja lähimainkaan niin useasti joku urpo tulee ja parkkeeraa viereiseen ruutuun vaikka tilaa olisi vaikka kuinka paljon muuallakin.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tästä tuli mieleen että jos teet näin että ajat kauemmaksi missä ei ole muita autoja lähimainkaan niin useasti joku urpo tulee ja parkkeeraa viereiseen ruutuun vaikka tilaa olisi vaikka kuinka paljon muuallakin.
Tähän(kin) sopii sanonta "ihminen ei ajattele vaan ympäristö ajattelee hänessä". Pätee ennenkaikkea itseeni monessa asiassa.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
No ku vaimo natkuttaa, jos jättää kauas. Ite varmaan kävelisin kotoa saakka mieluimmin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen maaseudulla nuoruuteni asunut niin on tärkeää että autolla pääsee oven eteen. En tiedä miksi, mutta näin se on minulle opetettu.

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Tämä on niin täysin totta. Olen usein törmännyt tähän ja ihmetellyt mitä ko. ihmistyypin nupissa liikkuu.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pari vuotta sitten kun esikoinen oli vielä imetysiässä, niin Flamingon parkkipaikalla olin jättänyt auton ovea lähinnä olevaan ruutuun koska siinä sattui olemaan vapaa paikka (ihan normi paikka ei inva yms). Kun palasimme autolle niin vaimo halusi imettää poikaa takapenkillä vielä ennen kuin lähtisimme ajamaan. No, eiköhän siihen taakse tullut joku turkulainen odottamaan vapautuvaa paikkaa.

Näytin kuskille että tässä menee vielä hetki ja että kulman takana olisi paikkoja kymmenittäin mutta tämä yksi sankari ei sitä noteerannut vaan jäi siihen odottamaan....ja odottamaan. Odottavan auton taakse kertyi jonoa ja eipä aikaakaan kun töötti alkoi soimaan.

Niin ja siis koko ajan siinä viiden metrin päässä olisi ollut vapaita paikkoja vaikka kuinka, mutta jostain syystä ne eivät tälle sankarille kelvanneet. Sitten kun lopulta poika oli saatu ruokittua niin lähdimme pois ja peileistä katsoin kun tämä tyyppi veti jonkun rallikäännöksen siihen ruutuun ja lähti kiiruhtamaan kohti Flamingon sisäänkäyntiä.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on niin täysin totta. Olen usein törmännyt tähän ja ihmetellyt mitä ko. ihmistyypin nupissa liikkuu.
Mulle kävi näin kerran, kun tavoistani poiketen ajoin kaupan oven eteen TÄYSIN tyhjällä parkkipaikalla kello 7 aamulla. Tulin 5 minuuttia myöhemmin ulos kaupasta ja joku idiootti oli sillä aikaa ajanut oman autonsa minun autoni viereiselle paikalle. Olen jatkossa pysynyt tavoissani, vaikka olisikin täysin tyhjä parkkipaikka ja pysäköinyt syrjempään autoni.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Forssan ABC:n parkkipaikalla joku mies sai raivarit vaimolle, kun hän ajoi autonsa viereiseen ruutuun. ”Olisi täällä ollut kauempana enemmän tilaa” hän keuhkosi. Pidimme tätä reaktiota erittäin kummallisena. Porilaiseksi arvelimme hänt

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle ei avaudu se, miksi viereinen ruutu pitää jäädä tyhjäksi. Meillä Suomessa on niin väljää, että se aika usein onnistuu mutta silti. On se vitun pyhä lehmä kun pitää viimeiseen asti suojella ettei kukaan vaan osu ovella kylkeen. Tosin ikinä en ole niin kalliilla autolla ajanutkaan mutta veikkaisin silti, että valtaosa näistä auton suojelijoista on ihan tavallisia Toyota-miehiä.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Entisen kumppanin vanhemmat kiersi aina prisman parkkipaikkaa, että pääsevät oven viereen. Pari kertaa käskin pysäyttää auton ja kävelin sisään.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle ei avaudu se, miksi viereinen ruutu pitää jäädä tyhjäksi. Meillä Suomessa on niin väljää, että se aika usein onnistuu mutta silti. On se vitun pyhä lehmä kun pitää viimeiseen asti suojella ettei kukaan vaan osu ovella kylkeen. Tosin ikinä en ole niin kalliilla autolla ajanutkaan mutta veikkaisin silti, että valtaosa näistä auton suojelijoista on ihan tavallisia Toyota-miehiä.
Totta hitossa pitää suojella omaisuuttaan. En mä ymmärrä, miksi pitäisi hyväksyä se, että joku muu kolhii mitään minun omaisuuttani. Ei edes autoa halvempaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy