Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 287 311
  • 7 540

T41kuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei avaudu miten jotkut voivat nukkua elokuvateatterissa. Itsellä tekee vaikeaa päästä uneen jos sateen ropina kuuluu ulkoa, ja sitten on näitä jotka pystyvät vetämään sikeitä kun Dolby Atmos pauhaa ympärillä. En käsitä myöskään miksi kukaan haluaa maksaa 20€ siitä että pääsee nukkumaan istualtaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei avaudu miten jotkut voivat nukkua elokuvateatterissa. Itsellä tekee vaikeaa päästä uneen jos sateen ropina kuuluu ulkoa, ja sitten on näitä jotka pystyvät vetämään sikeitä kun Dolby Atmos pauhaa ympärillä. En käsitä myöskään miksi kukaan haluaa maksaa 20€ siitä että pääsee nukkumaan istualtaan.
Itse olin kerran Rammsteinin konsertissa, jossa eräs sälli nukkui yleisössä koko keikan ajan peltorit päässä. Se on jo suoritus. :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei avaudu miten jotkut voivat nukkua elokuvateatterissa. Itsellä tekee vaikeaa päästä uneen jos sateen ropina kuuluu ulkoa, ja sitten on näitä jotka pystyvät vetämään sikeitä kun Dolby Atmos pauhaa ympärillä. En käsitä myöskään miksi kukaan haluaa maksaa 20€ siitä että pääsee nukkumaan istualtaan.
Mä oon kerran nukahtanut leffassa. Tämä tapahtui ehkä noin kuutisen vuotta sitten kun amiksen luokkatoverini saivat houkuteltua mut katsomaan koulupäivän jälkeen jotain Marvel-leffaa. Tuo ei ole kuitenkaan ehkä ihan se oma lempikategoria, niin nukahdin sit noin elokuvan puolivälissä ja taisin torkkua lähes loppuun asti...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei avaudu miten jotkut voivat nukkua elokuvateatterissa. Itsellä tekee vaikeaa päästä uneen jos sateen ropina kuuluu ulkoa, ja sitten on näitä jotka pystyvät vetämään sikeitä kun Dolby Atmos pauhaa ympärillä. En käsitä myöskään miksi kukaan haluaa maksaa 20€ siitä että pääsee nukkumaan istualtaan.
Joskus aikanaan huomasin olevani tilanteessa, jossa olin vienyt poikani ja hänen kaverinsa leffaan katsomaan jotain Paavo Pesusieni -elokuvaa. Kyllä sitä alkua tuli katsottua, mutta varmaan 2/3 leffasta meni torkkuen. Uskon, että se oli jonkinlainen itsesuojelureaktio. Ne leffat ei todellakaan ole aikuisille tarkoitettuja.
 

T41kuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus aikanaan huomasin olevani tilanteessa, jossa olin vienyt poikani ja hänen kaverinsa leffaan katsomaan jotain Paavo Pesusieni -elokuvaa. Kyllä sitä alkua tuli katsottua, mutta varmaan 2/3 leffasta meni torkkuen. Uskon, että se oli jonkinlainen itsesuojelureaktio. Ne leffat ei todellakaan ole aikuisille tarkoitettuja.

Itse hieman toivoin että olisin nukahtanut kun olin veljenpojan kanssa katsomassa Bamsea. :)
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Tuli piiiitkästä aikaa tepasteltua Turun torilla. Ei kyllä avautunut, et millä helvetillä tasaiselle betonikannelle saapi kivet aseteltuu niin, että joka toinen nauraa jostain kulmasta?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Espoon Ison Omenan Prismassa oli Fazerin suklaalevyt euron kappale koska pitää saada tilaa joulusuklaille. No tämä ei ollut asia joka ei avaudu vaan seuraava. "Teemme tilaa joulusuklaille. Meille tuli jo iso määrä joulusuklaata. Osa asiakkaista odottaa jo tosi innokkaina joulusuklaiden tuloa esille, joten teemme niille tilaa, Piispanen sanoo." Siis odottaako joku aivan oikeasti jo syyskuussa sitä, että kauppoihin tulisi joulusuklaat esille. Nehän on vielä melkein poikkeuksetta joka joulu tismalleen samat suklaat jotka sinne kauppaan myyntiin tuodaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Espoon Ison Omenan Prismassa oli Fazerin suklaalevyt euron kappale koska pitää saada tilaa joulusuklaille. No tämä ei ollut asia joka ei avaudu vaan seuraava. "Teemme tilaa joulusuklaille. Meille tuli jo iso määrä joulusuklaata. Osa asiakkaista odottaa jo tosi innokkaina joulusuklaiden tuloa esille, joten teemme niille tilaa, Piispanen sanoo." Siis odottaako joku aivan oikeasti jo syyskuussa sitä, että kauppoihin tulisi joulusuklaat esille. Nehän on vielä melkein poikkeuksetta joka joulu tismalleen samat suklaat jotka sinne kauppaan myyntiin tuodaan.
Itse tykkään jouluomena limsasta mitä tulee S-ryhmän kauppoihin myyntiin ja eilen hain ensimmäisen pullon.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Amerikassa kaikki on toki suurta ja suurempaa, varsinkin Texasissa. Mutta, minä en tiedä miksi siellä maatiloilla (rancheja kai) ne ladot ovat niin korkeita ja katot ovat useampikulmaisia. Mikä merkitys sillä korkeudella on? Onko se ainoastaan tyyli? Suomessa ovat tarkoituksenmukaisen korkeita ja harjakatto.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Amerikassa kaikki on toki suurta ja suurempaa, varsinkin Texasissa. Mutta, minä en tiedä miksi siellä maatiloilla (rancheja kai) ne ladot ovat niin korkeita ja katot ovat useampikulmaisia. Mikä merkitys sillä korkeudella on? Onko se ainoastaan tyyli? Suomessa ovat tarkoituksenmukaisen korkeita ja harjakatto.
Ilmeisesti tämä liittyy siihen, että ladoissa haluttiin säilyttää mahdollisimman paljon heinää tai muuta tavaraa. Joissain tapauksissa korkeampi tila mahdollisti paremman ilmanvaihdon, josta oli apua eläinten hyvinvoinnin ja tavaran säilymisen kannalta.

Yleisesti haluttiin vain enemmän tilaa myös korkeussuunnassa.

Pitkälti juontaa siis juurensa historiaan. Myöhemmin on vain tottumuksesta jatkettu samalla linjalla, vaikka tarvetta ei samalla tapaa enää olisikaan.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Ei avaudu miten jotkut voivat nukkua elokuvateatterissa. Itsellä tekee vaikeaa päästä uneen jos sateen ropina kuuluu ulkoa, ja sitten on näitä jotka pystyvät vetämään sikeitä kun Dolby Atmos pauhaa ympärillä. En käsitä myöskään miksi kukaan haluaa maksaa 20€ siitä että pääsee nukkumaan istualtaan.
Viimeisten noin 5 vuoden ajan leffateattereissa käydessä olen todennäköisemmin nukkunut kuin ollut nukkumatta jonkin pätkän leffasta. Pehmeät penkit, hämärä tila, pääsee irti perusstressistä kun millekään asialle ei voi tehdä mitään ja kaikki uudet leffathan ovat aika paskoja. Nukkuminen alkoi jo ennen lapsia, mutta sai vielä lisäbuustia katkonaisista öistä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Facebookissa yms kun kysellään sopivaa myyntihintaa jollekin tavaralle.

Laita myyntiin se perkeleen härpäke niin sitten tiedät mikä on sopiva myyntihinta. Jos on liian kallis niin ei käy kaupaksi jne.
Tuli juuri eilen vastaan joku myynnissä ollut auto, millä ei ollut hintaa (tai siis hinnaksi oli laitettu joku älytön 700 miljoonaa), kyseltiin tarjouksia ja samaan henkeen mainittiin, että turha tarjota alle 3000€.

Käytännössä tuossa asettaa jo aika pitkälti sen hinnan, mitä itse odottaa, niin miksei samantien laittaisi oikeaa pyyntihintaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös