Robin Big Snake
Jäsen
Pienin askelin eteenpäin.
Kieltämättä ihan helvetin pienin millä ei kyllä ole merkitystä jos ajatellaan että pallo pelastetaan pilli ja korkki kerrallaan Euroopassa.
Pienin askelin eteenpäin.
Jokainen varmasti tämänkin asian suhteen käsittää eri tavalla sen, mikä on "tuntuvaa".Eihän tämä korkkiratkaisu varmasti sitä ongelmaa täysin ratkaise, mutta aivan varmasti vähentää muovijätettä luonnossa ihan tuntuvasti. Veikkaan, että kahden vuoden sisällä ihmiset ovat jo omaksuneet sen, että se korkki pysyy siinä pullossa kiinni, ja se ei enää haittaa yhtään mitään. Asiaa ei tuoda esiin edes persujen vaalimainoksissa.
Kyllä minä uskallan väittää, että EU tasolla tällä saadaan useampi sata miljoonaa pullonkorkkia pois luonnosta per vuosi. Se on paljon.
Iltalehden haastatteleman työntekijän mukaan työnantaja on ollut neuvotteluissa ehdoton.
– Työnantaja hylkää kaikki ehdotukset, mitä tulee työntekijöiden puolelta.
– On ehdotettu esimerkiksi työnajan lyhennystä, mutta niin, että palkka pysyisi samana.
Oletan, että sulle ei avaudu miksi työntekijät ovat moista edes ehdottaneet?Eli työantaja tyrmää että lyhennetään työaikaa mutta pidetään palkka samana jotta saataisiin toimintaa tehostettua?
Oletan, että sulle ei avaudu miksi työntekijät ovat moista edes ehdottaneet?
Ei avaudu mullekaan.
Oletettavasti noita ehdotuksia on ollut ehdottamassa kuitenkin työntekijöitä edustavat luottamushenkilöt, joilla pitäisi olla varsin hyvin tiedossa, että mihin muutosneuvotteluissa pyritään ja millaisia ehdotuksia kannattaa esittää.Ehkä sitä enemmän mua ihmetyttää ihmettely mikä siinä on ettei kelpaa. Ehkä kaikille ei ole avautunut muutosneuvotteluiden luonne ja ne ajattelee vaan että nyt voi tehdä kaikkia kivoja muutoksia.
Ylen päätös lopettaa Arto Nyberg
Tämä on hauska, ajattelin täysin samoin, sitten rupesin miettimään rytmistä voimistelua, skeittausta ja kilpatanssia ja totesin että urheilu on outoa puuhaa. Ei se kyllä vieläkään avaudu.Keppihevosurheilu.
Tämä on hauska, ajattelin täysin samoin, sitten rupesin miettimään rytmistä voimistelua, skeittausta ja kilpatanssia ja totesin että urheilu on outoa puuhaa. Ei se kyllä vieläkään avaudu.
Kuka kutsuu? E-urheiluksi eli elektroniseksi urheiluksi olen kyllä kuullut kutsuttavan.Mieti vielä sitä, että jotkut kutsuvat tietokoneella pelaamista urheiluksi.
Yritäppä itse avata hikisillä käsillä ES-tölkkiä kesken CS-tehtävän. Pulssi siinä nousee väkisinkin, kun samalla hetkellä näkee vihollisen kartassa tulevan sinua kohti kulman takaa.Mieti vielä sitä, että jotkut kutsuvat tietokoneella pelaamista urheiluksi.
Kuka kutsuu? E-urheiluksi eli elektroniseksi urheiluksi olen kyllä kuullut kutsuttavan.
Yritäppä itse avata hikisillä käsillä ES-tölkkiä kesken CS-tehtävän. Pulssi siinä nousee väkisinkin, kun samalla hetkellä näkee vihollisen kartassa tulevan sinua kohti kulman takaa.
Tuolla sinun logiikallasi penkkiurheilukin on urheilua. En sano sinun olevan väärässä, mutta olen kyllä eri mieltä.Esim. sinä juuri viestissäsi.
Miksi se ei sitä voisi olla?Mieti vielä sitä, että jotkut kutsuvat tietokoneella pelaamista urheiluksi.
Tuolla sinun logiikallasi penkkiurheilukin on urheilua.
Miksi se ei sitä voisi olla?
Varmaan Wikipedia kiteyttää esportsin myös, jos se tässä lähteeksi sovitaan.Wikipedia kiteyttää hyvin: "Penkkiurheilu on urheilun seuraamista."
Aika erikoinen esimerkki. Onko moinen käynyt useinkin mielessä?Yhtä lailla voisi kysyä, miksei myös masturbointi voisi olla urheilua, jos kilpailtaisiin, kuka ejakuloi nopeiten.
Isot pojat kertoivat mulle joskus 80-luvulla, että joku silloinen miestenlehti järjesti moisen kisan.Yhtä lailla voisi kysyä, miksei myös masturbointi voisi olla urheilua, jos kilpailtaisiin, kuka ejakuloi nopeiten.
Varmaan Wikipedia kiteyttää esportsin myös, jos se tässä lähteeksi sovitaan.
Oliko niitten isojen poikien nimi Jallu ja Kalle?Isot pojat kertoivat mulle joskus 80-luvulla, että joku silloinen miestenlehti järjesti moisen kisan.
Nopein voitti käsirasvat vuodeksi ja hitain sai elokuvarooleja?Isot pojat kertoivat mulle joskus 80-luvulla, että joku silloinen miestenlehti järjesti moisen kisan.
Ajat muuttuu, ymmärtämättömyys pysyy.