Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 269 932
  • 7 413

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"Jänisten" käyttö juoksulajeissa. En ymmärrä, en hyväksy. Ennätykset ja hyvät tulokset pitäisi pystyä ihan itse juoksemaan vailla kenenkään vetoapua. Jänikset on lähes dopingiin verrattavaa huijausta minun mielestäni.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Jänisten" käyttö juoksulajeissa. En ymmärrä, en hyväksy. Ennätykset ja hyvät tulokset pitäisi pystyä ihan itse juoksemaan vailla kenenkään vetoapua. Jänikset on lähes dopingiin verrattavaa huijausta minun mielestäni.

Minulla on taas ihan päinvastoin. Paitsi doping. Sitä en hyväksy missään nimessä.

Mutta tuollainen jänisten käyttö on verrattavissa mentaalipuolen piristykseen, ilman aineita. Siis ulkoisia aineita. Siitähän siinä on kyse. Että ihminen saa puristettua sen hitusen paremman tuloksen omasta tekemisestään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulla on taas ihan päinvastoin. Paitsi doping. Sitä en hyväksy missään nimessä.

Mutta tuollainen jänisten käyttö on verrattavissa mentaalipuolen piristykseen, ilman aineita. Siis ulkoisia aineita. Siitähän siinä on kyse. Että ihminen saa puristettua sen hitusen paremman tuloksen omasta tekemisestään.
Niinpä. Silti aina toivon mielessäni, että jänis yllättäen loikkii elämänsä juoksun ja jatkaa kärjessä maaliin asti ja voittaa koko paskan.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minulla on taas ihan päinvastoin. Paitsi doping. Sitä en hyväksy missään nimessä.

Mutta tuollainen jänisten käyttö on verrattavissa mentaalipuolen piristykseen, ilman aineita. Siis ulkoisia aineita. Siitähän siinä on kyse. Että ihminen saa puristettua sen hitusen paremman tuloksen omasta tekemisestään.
Kyllä sen mentaalipuolen viimeisen puristuksen pitää löytyä ilman jänistäkin, sanon minä. Ei avaudu vieläkään tämä asia.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinpä. Silti aina toivon mielessäni, että jänis yllättäen loikkii elämänsä juoksun ja jatkaa kärjessä maaliin asti ja voittaa koko paskan.
Juuri näin - jossain syvällä sitä tällaista toivoo, aina heikomman puolella, vaikka nuo "jänikset" eivät oikeasti ole heikoimpia, koska saavat käsittääkseni palkkion toimestaan: tärkeintä ei ole voitto vaan hyöty.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä. Silti aina toivon mielessäni, että jänis yllättäen loikkii elämänsä juoksun ja jatkaa kärjessä maaliin asti ja voittaa koko paskan.

Tätä samaa olen muuten miettinyt monet kerrat. Että miksi se jänis ei vaan itse vedä tuhatta ja sataa loppuun asti. Sitä oikeastaan odottelen, että joku tekee. Koska eihän ne jäniksetkään mitään katuojasta vedettyjä pultsareita ole, vaan ihan maailman parhaassa kunnossa olevia urheilijoita.

Kyllä sen mentaalipuolen viimeisen puristuksen pitää löytyä ilman jänistäkin, sanon minä. Ei avaudu vieläkään tämä asia.

Let´s agree to disagree? Ymmärrän toisenlaisen näkökannan myös.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Niinpä. Silti aina toivon mielessäni, että jänis yllättäen loikkii elämänsä juoksun ja jatkaa kärjessä maaliin asti ja voittaa koko paskan.
Mielestäni josain Zurichissa tjsp tuo on tapahtunut joskus.
Onhan niitä muitakin kun googlettelin, mutta aika alkuaikoina jänis vei koko potin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
"Jänisten" käyttö juoksulajeissa. En ymmärrä, en hyväksy. Ennätykset ja hyvät tulokset pitäisi pystyä ihan itse juoksemaan vailla kenenkään vetoapua. Jänikset on lähes dopingiin verrattavaa huijausta minun mielestäni.

Nämä ovat lähinnä siitä syystä GP-Kisoissa etteivät urheilijat toisi omia vauhdinpitäjiä kisoihin ja pystyisivät manipuolimaan vauhdin itselleen sopivaksi. Tähän ryhdyttiin aikoinaan juuri tästä syystä että jäniksiä oli mutta ne oli järjestetty jonkun urheilijan toimesta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Miksi ihmeessä Snoop Dog on niin suosittu, että hänellä kannattaa ratsastaa jopa Losin olympialaisia puffatessa. Olen Staplesissa käynyt Losin pelissä ja silloin areenalla oli Snoop Dog levyjä soittamassa. Yleisö oli aivan pähkinöissä aina kun Snoopia kuutiolla näytettiin. Sen tiedän, että Snoop on Kingsin kannattaja, mutta mikä hänessä vetoaa porukkaan?
Pitkän linjan kulttuurivaikuttaja yli sukupolvien varmaankin. Isä että poika voivat molemmat jammailla Snoopin biisien tahtiin.

Samaahan voisi kysyä ihan kenestä vaan muusta musiikki- tai elokuvastarasta.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Steissin metroasemalta kun nousee ylös, siinä on etuoikealla se kauppa, mikä myy jotain aivan helvetin pahanhajuista soopaa. Kuinka joku voi kestää olla duunissa siellä?
Tämäkö on se "Asematunnelin haju", mitä olen jo vuosia ihmetellyt? Siis jokin aivan törkeän voimakas kemikaalin haju iskeytyy sieraimiin, kun steissiltä tunneliin laskeutuu.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tänään kun tultiin @vilperi kanssa risteilyltä niin avautui asia kuinka kiire ihmisillä on pois laivasta. Voi herranjestas siis. Laivasta ulospääsy alkoi 10.30 ja itse katsoin että siinä oli noin 200 ihmisen tungos odottamassa ulos. Suurin osa oli tosin Kiina/Japani/Korea seudulta. Mikä helvetin kiire on laivalta ulos siinä isommassa ryysiksessä? Me lähdettiin 10.50 ja käytännössä ei ollut silloin jonotusta/ruuhkaa enää ollenkaan.

Eri asia niillä jollilla joilla seuraava lähtö on tunnin sisään mutta nyt kyse oli laivasta josta aikaa poistua on 5 tuntia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös