Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 277 195
  • 7 475

Alejandro

Jäsen
Kun konservatiiviset ja monesti oikeistolaiset ihmiset kuuntelevat mielissään heidän omia arvojaan vastustavaa punk-musiikkia. Ei ole auennut ikinä.
Joskus on kivaa kuunnella musiikkia pelkkänä musiikkina, eikä miettiä poliittisia aspekteja. Itsekin äänestän kokoomusta/liberaalipuoluetta, mutta Ultra Bra on ollut aina yksi lempiyhtyeistäni. Vaikka tosin lyriikat ovat hyvin ylempää keskiluokkaa koskevia, niin musikaalisesti kyllä kuulee mistä vaikutteet ovat tulleet.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tämä on jännä juttu. Kyllä mäkin olen kuunnellut ja kuuntelen edelleen musikkia, esim. joissa sanoitukset ja naisiin kohdistuvat asenteet ja näkemykset eivät vastaa omia arvojani.

Joskus on kivaa kuunnella musiikkia pelkkänä musiikkina, eikä miettiä poliittisia aspekteja. Itsekin äänestän kokoomusta/liberaalipuoluetta, mutta Ultra Bra on ollut aina yksi lempiyhtyeistäni. Vaikka tosin lyriikat ovat hyvin ylempää keskiluokkaa koskevia, niin musikaalisesti kyllä kuulee mistä vaikutteet ovat tulleet.
Joo ehkä se on niin, että toiset ihmiset kuuntelevat musiikkia vain sävelenä. Itselle se bändin asenne ja lyriikat maailman suhteen vaikuttaa jo varmaan siksikin, kun tuota punk-meininkiä olen ikäni jollain lailla aina edustanut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ehkä se on niin, että toiset ihmiset kuuntelevat musiikkia vain sävelenä. Itselle se bändin asenne ja lyriikat maailman suhteen vaikuttaa jo varmaan siksikin, kun tuota punk-meininkiä olen ikäni jollain lailla aina edustanut.
Rolling Stones on mulle vähän kuin IFK. Iso, paha ja punainen. Ainakin se kielilogo on punainen. Ja pitkät perinteet. Kyllähän se vaikuttaa. Joku saman aikakauden Beatles taas on vähän sellainen ööö, toisenlainen.

En ole niinkään punk-ihmisiä, mutta tänään muuten Malmitalon takana puistossa Terveet Kädet klo 19.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Kun konservatiiviset ja monesti oikeistolaiset ihmiset kuuntelevat mielissään heidän omia arvojaan vastustavaa punk-musiikkia. Ei ole auennut ikinä.
Itsehän kuuntelen Cannibal Corpsea koska se resonoi kauniisti arvomaailmaani.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rolling Stones on mulle vähän kuin IFK. Iso, paha ja punainen. Ainakin se kielilogo on punainen. Ja pitkät perinteet. Kyllähän se vaikuttaa. Joku saman aikakauden Beatles taas on vähän sellainen ööö, toisenlainen.

En ole niinkään punk-ihmisiä, mutta tänään muuten Malmitalon takana puistossa Terveet Kädet klo 19.

HIFK todellakin on kuin Rollarit

Biisitkin kertovat HIFK:n tulevasta kaudesta.

"I can't get no satisfaction"
"No expectations"
"You can't always get want you want"
"Symphaty for the devil"
"Gimme shelter"
"Anybody seen my head coach?"
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laittaa ”arvokkaita” tavaroita Toriin myyntiin ja hinnaksi 1 euroa pyytäen tarjouksia. Laita nyt se todellunen pyyntihinta esille kiitos. En ala yhtään minkään mattokauppiaan kanssa vänkäämään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Laittaa ”arvokkaita” tavaroita Toriin myyntiin ja hinnaksi 1 euroa pyytäen tarjouksia. Laita nyt se todellunen pyyntihinta esille kiitos. En ala yhtään minkään mattokauppiaan kanssa vänkäämään.

Sama pätee Facebookin huutokauppoihin. "Myyn, jos tarjottu summa miellyttää".
Miksi se on niin vaikeaa laittaa lähtöhinnaksi minimi, jolla kyseinen tavara vaihtaa omistajaa?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Jengi harrastaa jotain liveseurantaa pellepainista. Toki onhan tällä palstalla liveseurantaa Bondeistakin joten ei kai siinä mitään...
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Voisiko joku havainnollistaa yksinkertaisella esimerkillä, miksi etelänavalla ei oikeasti olla pää alaspäin. En jostain syystä kykene tätä ajattelemaan että näin ei olisi. Maapallohan ei ole avaruudessa oikeasti mitenkään päin, mutta joidenkinhan täytyy olla pää alaspäin. Näin ajatellut oon aina, enkä siitä ajatuksesta eroon pääse.

Varmasti tämä viesti aiheuttaa naurua ja myötähäpeää, mutta onneksi anonymiteetti:)
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Voisiko joku havainnollistaa yksinkertaisella esimerkillä, miksi etelänavalla ei oikeasti olla pää alaspäin. En jostain syystä kykene tätä ajattelemaan että näin ei olisi. Maapallohan ei ole avaruudessa oikeasti mitenkään päin, mutta joidenkinhan täytyy olla pää alaspäin. Näin ajatellut oon aina, enkä siitä ajatuksesta eroon pääse.

Varmasti tämä viesti aiheuttaa naurua ja myötähäpeää, mutta onneksi anonymiteetti:)
Tämähän on huomattu monesti äijäporukalla Kanarialla, Mallorcalla, Ibizalla jne. Pallon kaltevuus aiheuttaa jo näillä leveysasteilla sen, että toisinaan on haastavaa kävellä suoraan. Johtuen Maa-planeetan käyttämästä ulkoisesta voimasta tämä vaikutus on voimakkaimmillaan silloin, kun Aurinko on planeettamme vastakkaisella puolella, eli illan ja yön tunteina.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Voisiko joku havainnollistaa yksinkertaisella esimerkillä, miksi etelänavalla ei oikeasti olla pää alaspäin. En jostain syystä kykene tätä ajattelemaan että näin ei olisi. Maapallohan ei ole avaruudessa oikeasti mitenkään päin, mutta joidenkinhan täytyy olla pää alaspäin. Näin ajatellut oon aina, enkä siitä ajatuksesta eroon pääse.

Varmasti tämä viesti aiheuttaa naurua ja myötähäpeää, mutta onneksi anonymiteetti:)
Koska alaspäin (kohti maapallon keskustaa) on sama olet sitten missäpäin maapalloa vaan.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Koska alaspäin (kohti maapallon keskustaa) on sama olet sitten missäpäin maapalloa vaan.
Kiitos, mutta tämä ei meikälaisen aivoille riitä. Entä kun kävelet pallon ympäri, etkö jossain kohtaa oo ollut pää alaspäin. Eihän se pallo pyöri sun jalkojen alla kuitenkaan niinkuin sirkuspellen temppuillessa.

Minun järki vaan sanoo, että koska seison täällä suomessa pää ylöspäin, toisella puolen palloa ollaan pää alaspäin.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Minun järki vaan sanoo, että koska seison täällä suomessa pää ylöspäin, toisella puolen palloa ollaan pää alaspäin.
Voihan ne ollakkin jos ne seisovat käsillään.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tämähän on huomattu monesti äijäporukalla Kanarialla, Mallorcalla, Ibizalla jne. Pallon kaltevuus aiheuttaa jo näillä leveysasteilla sen, että toisinaan on haastavaa kävellä suoraan. Johtuen Maa-planeetan käyttämästä ulkoisesta voimasta tämä vaikutus on voimakkaimmillaan silloin, kun Aurinko on planeettamme vastakkaisella puolella, eli illan ja yön tunteina.
Yöaikaan painovoima on voimakkaampi, auringon vetovoima kun vetää väkisin ainakin minut pötkölleen, päiväsaikaan se sitten nostaa ruhon melko sujuvasti pystyasentoon. Erikoista mutta totta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kiitos, mutta tämä ei meikälaisen aivoille riitä. Entä kun kävelet pallon ympäri, etkö jossain kohtaa oo ollut pää alaspäin. Eihän se pallo pyöri sun jalkojen alla kuitenkaan niinkuin sirkuspellen temppuillessa.

Minun järki vaan sanoo, että koska seison täällä suomessa pää ylöspäin, toisella puolen palloa ollaan pää alaspäin.

En minäkään vastausta tähän tiedä, mutta tätä on varmasti myös pohdittu paljon Bob Marleyn keikalla.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Kiitos, mutta tämä ei meikälaisen aivoille riitä. Entä kun kävelet pallon ympäri, etkö jossain kohtaa oo ollut pää alaspäin. Eihän se pallo pyöri sun jalkojen alla kuitenkaan niinkuin sirkuspellen temppuillessa.

Minun järki vaan sanoo, että koska seison täällä suomessa pää ylöspäin, toisella puolen palloa ollaan pää alaspäin.

Tämä kaveri osaa aika hyvin selittää tämän homman.



 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oliko eilen kun telkkarista sattui tulemaan tuo "nakke suomi" ja ensimmäistä kertaa näin vajaan minuutin ohjelmaa. Siinä näkyi juuri alastomia naisia pää piilotettuna. Tuli itse asiassa mieleen, että hyvä vaan jos peräkammarin pojatkin oikeasti näkevät miltä normaali nainen alastomana näyttää.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle on suurempi mysteeri, miksi tuollaista tavaraa ylipäätään tuotetaan ihmisten nähtäväksi.

Eli asia, joka ei minulle avaudu.
Tämä on helppo.

Siksi, että ihmiset haluavat katsoa tuollaista tavaraa. Jos ketään ei kiinnostaisi, niin on takuuvarmaa, että tuollaista ei myöskään tuotettaisi.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on helppo.

Siksi, että ihmiset haluavat katsoa tuollaista tavaraa. Jos ketään ei kiinnostaisi, niin on takuuvarmaa, että tuollaista ei myöskään tuotettaisi.

Olet kyllä asian ytimessä.

Joten, ehkäpä oikeampi kysymys on se, että miksi ihmisiä kiinnostaa tuollainen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös