Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 245 188
  • 7 345
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sähköhikoilu eli elektroninen urheilu penkkiurheilumuotona.

Mulla ei sinällään ole mitään tietokone- ja konsolipelaamista vastaan. Joskus jopa pelailen itsekin, mutta muiden pelaamisen katselu on kyllä puuduttavinta touhua koskaan
Mielestäni e-urheilua ei pitäisi kutsua urheiluksi ensinkään; kyseessä on pelaaminen. Myöskään esim. shakki ei ole urheilua vaan pelaamista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Bulldoggien ja mopsien suosio. Kaiketi noita koiria voi pitää söpöinä, mutta kaikki tietävät, että näiden rotujen suhteen jalostus on mennyt niin päin persettä kuin vain on ollut mahdollista. Todella sääli, sillä nämä rodut tuppaavat olemaan ystävällisiä ja kohtalaisen helppohoitoisia ainakin turkin osalta, joten siltä osin jalostus on mennyt nappiin.

Silti näitä koiria hankitaan useita tuhansia kappaleita joka vuosi uuteen kotiin. Olen tietoinen siitä, että viime vuosina jalostuksessa on pyritty palauttamaan ainakin osittain bulldoggeille niiden alkuperäistä, huomattavasti nykyistä pitempää kuonoa uusille sukupolville, mutta kyseessä on vähän kuin taistelu tuulimyllyjä vastaan. Koirat kärsivät siitä, että ihminen on suuressa tyhmyydessään toiminut niin kuin on toiminut.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Ensitreffit alttarilla"-ohjelman ilmeisen laaja suosio ja ylipäänsä, mikä ajaa varmasti ihan fiksut ja selväjärkiset suomalaiset avioitumaan kyseisen formaatin mukaan ja TV-kameroiden edessä.

Varmasti netistä voi löytää dataa, mitkä voivat jopa puoltaa ns. järjestettyjä avioliittoja ja kukat kukkikoon ja kukin tyylillään, mutta itseäni ei nappaa yhtään.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
"Ensitreffit alttarilla"-ohjelman ilmeisen laaja suosio ja ylipäänsä, mikä ajaa varmasti ihan fiksut ja selväjärkiset suomalaiset avioitumaan kyseisen formaatin mukaan ja TV-kameroiden edessä.

Varmasti netistä voi löytää dataa, mitkä voivat jopa puoltaa ns. järjestettyjä avioliittoja ja kukat kukkikoon ja kukin tyylillään, mutta itseäni ei nappaa yhtään.
Joku aikoinaan ihmetteli Maajussille morsian -sarjaa melko samanlaisin mutta vielä suoremmin sanankääntein jotenkin tähän tapaan: "Eikö riitä, että niiden maajussien elämä kustannetaan meidän verovaroista? Nyt niille pitää vielä hommata telkkarin kautta persettä!"
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues

Oman suosikkiradiokanavani, Virosta toimitettavan Kiekkoradion, tarina ei täysin avaudu minulle. Kanavalta tulee siis käytännössä aamuisin ja iltapäivisin pääasiassa jääkiekkoa koskevaa lähetystä ja muutoin ”rokin aakkosia”, kuten kanava mainostaa. Eli mukavan laajalla skaalalla valittua rokkia ja jutustelua jääkiekosta, erityisesti änäristä. Mikäs sen parempaa kuunneltavaa. Kanavaa toimitetaan siis Virosta käsittääkseni yhden kaverin toimesta, mutta nettisivuilla ei ole mitään mainintaa, kuka tämä kaveri on. Joka tapauksessa toimivaa settiä kanavallaan pyörittää tämä mies ja sitä on ollut ilo aina vuodesta toiseen kiekkokauden aikana kuunnella. Kanava on myös aina tauolla kiekkokauden ulkopuolella ja välillä kauden aikanakin, kun kanavaisäntä on lomilla. Esimerkiksi nyt näyttää taas olevan lähetystauko luultavammin loman takia. Viime vuonna oli samaan aikaan muutaman viikon breikki.

Tietääkö kukaan tästä kanavasta ja sen pyörittäjästä enempää? Minkälaisella taustalla mies kiekosta ja vedonlyönnistä juttelee ja väliin musaa soittelee?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Tietääkö kukaan tästä kanavasta ja sen pyörittäjästä enempää? Minkälaisella taustalla mies kiekosta ja vedonlyönnistä juttelee ja väliin musaa soittelee?
En ole varma mutta olisiko nimimerkki @Sv veinikretski kyseessä?

Joskus aikoinaan pyöritti ainakin suomenkielistä/raumankielistä radio-ohjelmaa Tallinnassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lyhyiden tanssiklippien suosio kaikissa sosiaalisen median kanavissa. Ennen sentään jaettiin kissavideoita, mutta nyt jokainen haluaa näyttää omat tanssitaitonsa ja kun noita liikkeitäkin on vain muutama, niin kaikki uppoavat massaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä sen kaiffarin päässä on liikkunu kuka on ensimmäisenä ihmisenä keksiny että lehmää voi lypsää? Onko sillä ollu tapana vemputtaa muittenkin eläimien mahan alla roikkuvia ulokkeita? Mikä motivaattio ajjaa inehmon tämmöseen toimintaan?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä sen kaiffarin päässä on liikkunu kuka on ensimmäisenä ihmisenä keksiny että lehmää voi lypsää? Onko sillä ollu tapana vemputtaa muittenkin eläimien mahan alla roikkuvia ulokkeita? Mikä motivaattio ajjaa inehmon tämmöseen toimintaan?
Katselet kuinka vasikka juo siitä maitoa ja kasvaa. Sitten kun on tarpeeksi nälkä on parempi kokeilla tuota kuin nääntyä hengiltä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä sen kaiffarin päässä on liikkunu kuka on ensimmäisenä ihmisenä keksiny että lehmää voi lypsää? Onko sillä ollu tapana vemputtaa muittenkin eläimien mahan alla roikkuvia ulokkeita? Mikä motivaattio ajjaa inehmon tämmöseen toimintaan?
Tuo on ihan selkee juttu. Mua on lähinnä ihmetyttänyt, kuka on testannut mitkä on syötäviä sieniä ja mitkä myrkyllisiä. ”Seppo veti nyt ton valkoisen sienen ja näyttää olevan tosi huonossa hapessa, sitä ei parane syödä. Kuka ottaa ton seuraavan punaisen valkoisilla pilkuilla?”

Niin ja tuo muhkurainen ruskea, Pena heitti veivinsä just. Kokeillaas keittää sitä hetken, Make kokeilee sit uudestaan kuinka nyt käy.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitä sen kaiffarin päässä on liikkunu kuka on ensimmäisenä ihmisenä keksiny että lehmää voi lypsää? Onko sillä ollu tapana vemputtaa muittenkin eläimien mahan alla roikkuvia ulokkeita? Mikä motivaattio ajjaa inehmon tämmöseen toimintaan?
 

Liitteet

  • FB_IMG_1637697995832.jpg
    FB_IMG_1637697995832.jpg
    50,4 KB · kertaa luettu: 148
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuo on ihan selkee juttu. Mua on lähinnä ihmetyttänyt, kuka on testannut mitkä on syötäviä sieniä ja mitkä myrkyllisiä. ”Seppo veti nyt ton valkoisen sienen ja näyttää olevan tosi huonossa hapessa, sitä ei parane syödä. Kuka ottaa ton seuraavan punaisen valkoisilla pilkuilla?”
Juu, tai kelle on tullu miäleen nualla jonkun etelä-amerikkalaisen sammakon selkää että pääsee kunnon hallutripille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mua on lähinnä ihmetyttänyt, kuka on testannut mitkä on syötäviä sieniä ja mitkä myrkyllisiä.
Ne joilla on ADHD. Näin oli jossain ohjelmassa jossa pohdittiin mitä hyötyä ihmiselle on ollut ADHD-piirteistä kun ne säilyneet evoluutiossa . ADHD-tyypit oli niitä jotka rohkeasti kokeili kaikennäköistä. Muuten koko yhteisö olisi kokeillut jotain yhdessä ja menehtyneet. Tai eivät olisi kokeilleet eivätkä olisi keksineet uutta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Teinilikka käveli tänään Porin keskustassa korviaan hieroen, oli vissiin kylmä, kun paljainpäin oli. Ei siinä mitään, mutta kesäkengät ja nilkat ilkosillaan. Sitä ei setä ymmärrä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Juu, tai kelle on tullu miäleen nualla jonkun etelä-amerikkalaisen sammakon selkää että pääsee kunnon hallutripille.
Jaappanilaiset ovat myös joutuneet monen sukupolven ajan kokeilemaan mitkä osat pallokaloista voi syödä ja silti säilyttää henkikultansa. Yksikin väärä pala yleensä tappaa.
Ei pallokala kuulemma kovin maukasta ilman kunnollista kastiketta ole, mutta sitäkin jännempi eine.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jaappanilaiset ovat myös joutuneet monen sukupolven ajan kokeilemaan mitkä osat pallokaloista voi syödä ja silti säilyttää henkikultansa. Yksikin väärä pala yleensä tappaa.
Ei pallokala kuulemma kovin maukasta ilman kunnollista kastiketta ole, mutta sitäkin jännempi eine.
Aasialaiset(kin) on kyllä erikoista sakkia, kun joku on ensin funtsinut että voe vitteeoo ku on näin pieni peenis ja sitten funtsinut että teurastanpa kaikkia eri eläimiä ja syyään niitten elimet, niin khyyyyyllä se mulkku siitä kasvaa! Ja ei se kasvanut, mutta elikot loppu ja lähti henki, seuraava.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naisten ajatuksenjuaksu. Kun lähettiin päivällä kylille niin, niin joku oli piirtäny lumeen ison sydämen mun auton takaikkunaan. No tiätty kysely päälle että kelle ämmälle oon taas lirkutellu yms. kun tommosia ilmestyy autoon. Ei se ny mitään keuhkonnu, mutta semmosen kuvan sain että mun vika. Ei vittu. Eihän se toki joku ohi kulkenu random kakara oo voinu olla tms.
Just kohta lähen pyärähtään pihalla. Piirrän sen auton takalasiin niin ison kullin kun siihen mahtuu, hähhähhäää.
HÄHHÄHHÄHHÄÄÄHHÄÄÄÄ! Aiiii prrrrrkellleeee...

Ja kyllä. Olen nelikymppinen.
 

Liitteet

  • kukko.jpg
    kukko.jpg
    436,5 KB · kertaa luettu: 183
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hieman löysän näkönen, mutta täydessä juhlakunnossa oleva ei tieten olisi mahtunut ikkunaan.
En oo graafisesti kovin lahjakas, mutta sitä kompensoi se että puhun vain ja ainoastaan asiaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Otteluketjussa kun hävinneen joukkueen kannattajat matsin päätyttyä onnittelevat sen voittaneen joukkueen faneja. Emmää ymmärrä. Niillä oo mitään osaa eikä arpaa koko asiaan. Mää kannatan Tapparaa, mutta mun on aika helvetin vaikee ymmärtää että millä logiikalla mää tai "Tapparaleiri" on ansainnu jokku onnittelut kun Tappara voittaa kiakkopelin?
Kummallista toimintaa, etten sanos.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Otteluketjussa kun hävinneen joukkueen kannattajat matsin päätyttyä onnittelevat sen voittaneen joukkueen faneja. Emmää ymmärrä. Niillä oo mitään osaa eikä arpaa koko asiaan. Mää kannatan Tapparaa, mutta mun on aika helvetin vaikee ymmärtää että millä logiikalla mää tai "Tapparaleiri" on ansainnu jokku onnittelut kun Tappara voittaa kiakkopelin?
Kummallista toimintaa, etten sanos.
Et ole tainnut paljoa matseissa käydä tai ainakaan niissä vierasfanien kanssa jutellut? Tuohan on lätkäfanien keskuudessa osa etikettiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Et ole tainnut paljoa matseissa käydä tai ainakaan niissä vierasfanien kanssa jutellut? Tuohan on lätkäfanien keskuudessa osa etikettiä.
Harvemmin enää nykyään tulee käytyä kun joka matsin näkee kotisohvalta. Takavuasina kävin todella monessa per kausi. Juu, eipä juuri oo tullu viarasfanien kans pälätettyä. Ja en todellakaan ikinään missään fanikatsomossa ollukkaan sen mölyävän adhd-sakin keskellä. Parhaat paikat on semmoset mistä pääsee nopeesti erätauon lähestyessä kaljaa hakeen ja ottelun loputtua mahdollisimman kivuttomasti vittuun.

Kyllä. Olen ultra.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei avaudu uskonnot, uskovaiset ja niitten ajatuksen juaksu. Siis viälä vuanna 2023 nää pellet on ihan oikeesti sitä miältä että joku ukko kattelee meitin meininkiä ylhäältä ja pistää merkille hyvät ja pahat teot niinkun joku joulupukki. Maailmassa on joku miljoona eri uskontoa ja kaikkien kannattajien mukaan se oma on ainoo oikee. Kuinka VITUN sekasin pitää olla päästään että uskoo johonkin jumalaan tai jumaliin? Mun mutsi on tämmönen sekopää. En oo missään yhteyksissä ollu siihen vuasiin. Ei saatana (onkohan se olemassa, hmmm) riitä taas sanat. Jännä muuten toikin että ulospäin kaikkein hurskaimmat kirkonmiähet, seurakuntien paimenet ja muut isossa roolissa olevat Jeesuksen edustajat ovat kaikista pahimpia huijareita, pedareita ja huono-osasten hyväksikäyttäjiä.

Halleluja!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös