Ei haittaa, mutta tuo oli suurin piirtein sentään suomea.Helvetin hyvin selvennetty. Nyt ymmärrän koko asiasta vielä vähemmän.
Helvetin hyvin selvennetty. Nyt ymmärrän koko asiasta vielä vähemmän.
Näin se kai on. En ymmärrä tviittailuja, instaa, snäppiä... En ymmärrä, miten ja miksi @-merkkiä käytetään. Ja olen jopa niin vanha(naikainen), etten jaksa kantaa moisesta huolta. Kuuntelen musiikin fyysisiltä äänitteiltä, luen kirjat paperisina versioina eli oikeina kirjoina, pyrin jopa lukemaan uutiset konkreettisista sanomalehdistä. Ja toivon, että tässä paskassa digimaailmassa olisi vielä joku kolo meille dinosauruksille. Paikka, jossa voimme hiljaa kuolla levyjemme, kirjojemme ja muiden tärkeiden, konkreettisten asioidemme ympäröimänä.Joihinkin asioihin on vain liian vanha, vaikka olisi kuinka vanha koira opettelemassa temppuja.
Sama täällä! En tarvii kameraa kännykässä mihinkään. Ei avaudu mullekkaan, miks pitäs kuvata kaikkea. Eikö ne nää omin silmin sitä vai miks pitää puhelimen näytön kautta kattoo hä? HÄ?! Puhelimetkin olisi halvempia jos turhanpäiväset kamerat poistettais.Mulle ei avaudu että aina kun jossain mainostetaan puhelinta, niin painotetaan kuinka hyvä kamera siinä on. Selkeästikkin nykyään puhelimen tärkein ominaisuus on KAMERA. Siis mitä vittua? Voin väittää että elämässäni olen puhelinta käyttänyt kuvaamisen ehkä kaksi kertaa. Mikä perkeleen tarve ihmisillä on kuvata koko ajan kaikkea? Tai siis lähinnä vissiin itseänsä eri tilanteissa.
Mulle ei avaudu että aina kun jossain mainostetaan puhelinta, niin painotetaan kuinka hyvä kamera siinä on. Selkeästikkin nykyään puhelimen tärkein ominaisuus on KAMERA.
Hinnalla ja edellistä isommalla versionumerolla?Jos älypuhelimista otetaan kamera pois, millä ominaisuudella eri merkeille ja malleille voidaan rakentaa kuluttajalle yhtä voimakas mielikuva, että uusi puhelin on parempi kuin sen nykyinen pari vuotta vanha, mutta toimiva puhelin?
Kyllä kamera ainakin töissä on pirun käytännöllinen. Paljon on asioita jotka pitäisi muistaa hoitaa, niin niistä on usein helpompi ottaa kuva kun tunkea taskut täyteen jotain lippusia ja lappusia.
Jos älypuhelimista otetaan kamera pois, millä ominaisuudella eri merkeille ja malleille voidaan rakentaa kuluttajalle yhtä voimakas mielikuva, että uusi puhelin on parempi kuin sen nykyinen pari vuotta vanha, mutta toimiva puhelin?
Kyllä kamerassa aina puhelin pitää olla. Ajattele jos olet jossain kanjonilla kuvailemassa ufoja ja sitten kun se lautanen ilmestyykin siihen taivaalle..
On hyvä olla se puhelin siinä hollilla, muuten kukaan ei uskoisi tapahtumaa todeksi.
Eikö niissä nykyisin ole se selffi-tikku? Introvertit ovat käsittääkseni pitäneet tätä talouspaperi- että foliorullatelineenä jo vuosia.Näihin puhelimiin olisi hyvä saada myös foliorullalle teline. Näin sitten voi tarvittaessa näppärästi askarrella-paskarrella foliohatun itselleen kun kosmiset säteet ovat tunkeutuneet aivoihin.
Eikö niissä nykyisin ole se selffi-tikku? Introvertit ovat käsittääkseni pitäneet tätä talouspaperi- että foliorullakeppinä jo vuosia.
Takuulla tälläkin hetkellä joku jatkislainen lukee tuota ketjua eksoottinen hedelmä haitarissaan ja hakkaa lapaan samalla.Minulle ei avaudu, miksi ihmiset haluavat julkisella keskustelufoorumilla kertoa mielenkiintoisimman paikan, jossa ovat kakanneet.
Mulle ei avaudu että aina kun jossain mainostetaan puhelinta, niin painotetaan kuinka hyvä kamera siinä on. Selkeästikkin nykyään puhelimen tärkein ominaisuus on KAMERA. Siis mitä vittua? Voin väittää että elämässäni olen puhelinta käyttänyt kuvaamisen ehkä kaksi kertaa. Mikä perkeleen tarve ihmisillä on kuvata koko ajan kaikkea? Tai siis lähinnä vissiin itseänsä eri tilanteissa.
Asiahan ei aina ole ollut näin yksiselitteinen. Jollain tässä menneellä vuosisadalla pohdittiin vakavissaan onko naisella oikeutta omaan kehoonsa. Nykyään on varmaan jokseenkin itsestäänselvää että pillu kuuluu sille ihmiselle kenen kropassa se on kiinni.Kamera kuuluu älypuhelimeen siinä missä ratti autoon tai pillu naiseen.
Joo kun työmaalla huomaa jonkun puutteen on erittäin kätevää olla mukana kamera. Tai kun pitää lähettää pomolle viesti työmaalta keskellä yötä. Filmikamera on eri kätevä siinä kohtaa.Sama täällä! En tarvii kameraa kännykässä mihinkään. Ei avaudu mullekkaan, miks pitäs kuvata kaikkea. Eikö ne nää omin silmin sitä vai miks pitää puhelimen näytön kautta kattoo hä? HÄ?! Puhelimetkin olisi halvempia jos turhanpäiväset kamerat poistettais.
Filmikamera on eri kätevä siinä kohtaa.
Minulla on lankapuhelin ja käytän sitä siihen mihin se on tarkoitettu. Känny löytyy toki myös, mutten kanna sitä ikinä mukana ulkosalla, sillä en myöskään halua olla tavoitettavissa koko ajan. (Ikään kuin minulle nyt joku soittaisi ja ainoa numero minkä itse tiedän on se 112 eikä viitti sinnekään huvikseen soitella. Neiti Ajan kanssa tuli aikoinaan juteltua enemmänkin.)Olen kuullut, että on myös sellaisia lankapuhelimia, jotka mobiiliverkossa toimii. Jos oikein haluaa retroilla tai jos se "ei avaudu" miksi puhelinta voi kantaa mukana koska en minä halua olla tavoitettavissa koko aikaa.
Minulle ei avaudu muutosvastaisuus.
Operaattorikin tykkää kun maksat vuosittain kasvavaa ylihintaa palvelusta minkä nykytekniikalla saisi alle kympillä kevyesti.Minulla on lankapuhelin ja ...... Kaikilla hyvä mieli.
Minulle ei avaudu muutosvastaisuus.