Muistelisin lukeneeni tämän kielioppimuistisääntörunon peräti oikeakielisyyttä maassamme virallisesti ajavan kotimaisten kielten keskuksen ohjeistuksesta.Joku joskus lausui osuvasti:
Aina kun kirjoittaa enään, pitäisi vetää nenään.
Muistelisin lukeneeni tämän kielioppimuistisääntörunon peräti oikeakielisyyttä maassamme virallisesti ajavan kotimaisten kielten keskuksen ohjeistuksesta.Joku joskus lausui osuvasti:
Joku joskus lausui osuvasti:
Mutta silti haluat tilata safkaa samasta paikasta/tai vastaavasta ja oletat, että lukeminen onnistuu? Tämäkään ei avaudu, olen pahoillani. No mikä siinä, jos homma kerran toimii muuten, paitsi että applikaatio on susi. Tainnut sama turkkilainen koodata kirjallisen ohjeen mukaan.
Joku joskus lausui osuvasti:
Se sähköisen palvelun kautta menevä valintasi saattaa hyvinkin olla luettavissa toisessa päässä vaikka turkiksi jos sellainen kieliominaisuus on järjestelmään kertaalleen rakennettu. Puhelussa pitäisi olla tulkki mukana.
Kukin tavallaan. Älkää vaan koskaan ulkomaillakaan menkää ravintolaan. Siellä se pirun ruokalista on ihan eri kielellä kirjoitettu ja tarjoilijakin puhuu ihan outoja. Onneksi Mäkkärissä on kuvat tiskin yläpuolella.
Pysykää siis kotona, älkää puhuko kenellekään, varsinkaan ruokaa tilatessa. Osoittakaa, täpätkää tai matkikaa kaveria: "Same".
Ja kuten joku minulta kysyi aiemmin: Mikä sinulle ei avautunut? Vai oliko vaan tarkoitus tulla heittämään itsestään selvyyksiä. Kuitenkin käytit sanaa jos. Entäpä jos ei? Se ei vavautunut minulle.
Miksiköhän Elli poseerasi Haaga-Helian Pasilan kampuksella? Opiskeleekohan hän siellä.Miksi yliopistoissa pidetään yllä koulutuslinjoja, joihin otetaan sisään 2 tai 3 opiskelijaa? Äkkiseltään tuli mieleen, että käy kalliiksi tuollainen "yksityisopetus". Asia tuli mieleen YLE:n jutusta: Elli Abrahamsson tähtää maan halutuimpaan kauppakorkeakouluun kuten tuhannet muutkin: "Niin iso määrä, että on vaikea käsittää" – Katso korkeakouluhaun 600 suosituinta opiskelupaikkaa
Käy valmennuskurssia siellä.Miksiköhän Elli poseerasi Haaga-Helian Pasilan kampuksella? Opiskeleekohan hän siellä.
Mitä hauskaa on Niko Kivelän siirtymisessä Ässiin??? Ei avaudu, voisiko joku kertoa? Tämä asia vaivaa minua, en voi nukkua tietämättä mitä hauskaa siinä on.
Palstaitsemurhat.
Mitä hauskaa on Niko Kivelän siirtymisessä Ässiin??? Ei avaudu, voisiko joku kertoa? Tämä asia vaivaa minua, en voi nukkua tietämättä mitä hauskaa siinä on.
Herran nimi on sama kun eräällä koomikolla. Siinä varmaan tuon vitsi piilee.
Juutuubista lisätietoja tuosta nimikaimasta.
Niin, hurjimmat saattavat ostaa sieltä paikallisesta ruokakaupasta jopa ruokaa. Itse esimerkiksi olen joskus tällaiseen outouteen ryhtynyt, kyllä tuntuikin oudolta ja jännittävältä.Joku Sanna listasi kolme outoa tapaa, joita ihmiset tekevät matkoillaan. Sijalle yksi pääsi se, että käydään kiertämässä paikallisia ruokakauppoja. Sanna muistuttaa, ettei tavassa ole mitään outoa. Täh?
"IS: Sanna listasi 3 outoa tapaa, joita ihmiset tekevät matkoillaan
1. Paikallisten ruokakauppojen kiertely
Mitenpä muuten pääsisi paremmin kiinni paikallisiin tapoihin kuin lomakohteen ruokakulttuuriin tutustumalla?
Kaikkein suosituin outo matkailutapa on Unelmamaja-blogin mukaan paikallisissa ruokakaupoissa kiertely.
Bloggaaja tosin muistuttaa, ettei tavassa hänen mielestään ole mitään outoa.
”Yleensä tavallinen ruokakauppa kertoo aika paljon sikäläisestä elämästä; esimerkiksi hintatasosta, ruokakulttuurista ja asiakaspalvelusta”, Hoffrén kirjoittaa."
Mielestäni tästä jäi nyt puuttumaan eräs tärkeä seikka. Kyllä sieltä paikallisesta ruokakaupasta pitää hankkia myös paikallista olutta.Niin, hurjimmat saattavat ostaa sieltä paikallisesta ruokakaupasta jopa ruokaa. Itse esimerkiksi olen joskus tällaiseen outouteen ryhtynyt, kyllä tuntuikin oudolta ja jännittävältä.
Mielestäni tästä jäi nyt puuttumaan eräs tärkeä seikka. Kyllä sieltä paikallisesta ruokakaupasta pitää hankkia myös paikallista olutta.
Vai lasketaanko tämä oudoksi tavaksi?
Sivistysmaissa olut lasketaan peruselintarvikkeisiin ja voidaan katsoa kuuluvan ruokiin. Voi sieltä toki paikallisia terävämpiä juomia hankkia, mutta sehän ei tosiaan outoa ole lainkaan suomituristin suoritteena.Mielestäni tästä jäi nyt puuttumaan eräs tärkeä seikka. Kyllä sieltä paikallisesta ruokakaupasta pitää hankkia myös paikallista olutta.
Vai lasketaanko tämä oudoksi tavaksi?
Miks kusella käydessä pitäs pestä kädet? Etsä kai käsilles kuse. Etkä sä pese käsiäs senkään jälkeen ku rapsutat munia
Eka mappi, NRGn pick Train 6-0 CT-puolen FaZelle ja NRG +4.5 rounds 2.40 kerroin! Tasottuu tasottuu viimestään tokalla puoliskolla
Tuo Vedonlyöntivihjeet-ketju. En ymmärrä sanaakaan mitä siellä puhutaan. Kai se on suomea, mutta yhtä hyvin voisi olla vaikka klingonia.
Hah, mietin kyllä itse ihan samaa kun julkaisin, mutta uskoisin että ketjua tarkemmin seuraavat tuon ymmärtävät. Hienoinen kiire näet on, kun live-vedonlyönnistä kyse ja lisäksi nuo termit tulee suoraan pelistä ja vedonlyöntipuljuilta.Tuo Vedonlyöntivihjeet-ketju. En ymmärrä sanaakaan mitä siellä puhutaan. Kai se on suomea, mutta yhtä hyvin voisi olla vaikka klingonia.
Mitä helvettiä tuokin tarkoittaa? Ok, olen vanha ja maalainen ja ruma ja pienimunainen, mutta oikeasta elämästä tajuan jotain. Tuosta en.