Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 237 434
  • 7 315

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö täällä ollut aika montakin joille tuli yllätyksenä, että Turenki on oikeasti paikkakunta Suomessa eikä vaan haukkumasana. Mäkin muistan kun olin junassa ja näin.
 

A Siente

Jäsen
Minkä takia toimivia nettisivuja pitää mennä muuttamaan. Lähes poikkeuksetta muutos tekee sivuista paskemman. Tilasin Pizzaonlinen kautta juuri ruokaa ja sekin sivu on pitänyt mennä muuttamaan hankalammaksi kun ennen.

Samaa itsekkin mietin. Vanha pizza-online oli yksinkertainen ja selkeä. Toimivaa ei pitäisi koskaan muuttaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan ei avaudu miksi liimataan naamaan irtoripset kun lähdetään ihan tosissaan (kai naiset sen jääkiekon tosissaan ottaa) pelaamaan jääkiekkoa... Ja muutenkin pakkeloidaan naama kuin oltaisiin bileisiin menossa. No joo, kukin taaplaa tyylillään minkä omaksi kokee. Kun itse menen tosissaan urheilemaan esim. jumppaan, salille, juoksemaan yms. niin poistan kyllä meikit jos sellaisia on.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan ei avaudu miksi liimataan naamaan irtoripset kun lähdetään ihan tosissaan (kai naiset sen jääkiekon tosissaan ottaa) pelaamaan jääkiekkoa..
Mulle ei avaudu miks naamaan liimataan missään tilanteessa mitään ylimääräisiä karvoja. Nuo on aivan järkyttävän näköiset. En juttelis, enkä antas sulojani kenellekkään kellä on liimattu irtoripset naamaan. Hyi. Kauhistuttavat suorastaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan ei avaudu miksi liimataan naamaan irtoripset kun lähdetään ihan tosissaan (kai naiset sen jääkiekon tosissaan ottaa) pelaamaan jääkiekkoa... Ja muutenkin pakkeloidaan naama kuin oltaisiin bileisiin menossa. No joo, kukin taaplaa tyylillään minkä omaksi kokee. Kun itse menen tosissaan urheilemaan esim. jumppaan, salille, juoksemaan yms. niin poistan kyllä meikit jos sellaisia on.

Oletko koskaan katsonut urheilua televisiosta. Siellä ne toimittajat haluavat sinua tai jotain toista haastatella koko ajan. Nykyään on vielä kaikenlaisia kummallisia HD-telkkareita ja mitä niitä on.

Jouduin viime kuussa erään nettipuljun haastatteluun. Hitto, jos ei olisi ollut meikkiä naamassa, niin eihän olisi mitään voinut sanoa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samaa itsekkin mietin. Vanha pizza-online oli yksinkertainen ja selkeä. Toimivaa ei pitäisi koskaan muuttaa.
Appissa ei enää saa kirjoitettua ravintolalle tekstitarkennusta. Sen kerran kun ei tullut kirjoitettua isoilla kirjaimilla ”EI OREGaNOA!” niin pizza oli sitä täynnä. Paska uudistus.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä olen katsonut. Tälläkin hetkellä katselen voimistelua...

Katsoin hetken varmaankin samoja kisoja ja aika ihania olivat monet. Kenenkään ulkonäköä ei saa moittia, mutta aavistuksen ihanempia nuo ovat kuin vaikkapa painijat.

Nyt taas tasalta alkaa miesten peli ja se ei ole yhtä kivaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katsoin hetken varmaankin samoja kisoja ja aika ihania olivat monet. Kenenkään ulkonäköä ei saa moittia, mutta aavistuksen ihanempia nuo ovat kuin vaikkapa painijat.
Oikein timmejä nuoria miehiä siellä voimistelukisoissa esiintyi mitä näyttävimmin suorituksin. Ihan kiva katsella. Oli siellä myös naisia kisaamassa, aika freeseiltä ja vähämeikkisiltä he näyttivät. Kun taas muodostelmaluistelussa oli kyllä kunnon sotamaalaukset naamassa mutta se kuuluu lajiin kun pitää olla näyttävää ja näyttää kivalta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulle ei avaudu miks naamaan liimataan missään tilanteessa mitään ylimääräisiä karvoja. Nuo on aivan järkyttävän näköiset. En juttelis, enkä antas sulojani kenellekkään kellä on liimattu irtoripset naamaan. Hyi. Kauhistuttavat suorastaan.
Jos osaavat laittaa ne kunnolla kiinni ei niitä välttämättä huomaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minkä takia toimivia nettisivuja pitää mennä muuttamaan. Lähes poikkeuksetta muutos tekee sivuista paskemman. Tilasin Pizzaonlinen kautta juuri ruokaa ja sekin sivu on pitänyt mennä muuttamaan hankalammaksi kun ennen.
On muuten aivan karmeat sivut nykyisin. Minulla on darra ja tahdon nyt ruokaa, en mitään monimutkaista labyrinttia. Kohtahan tässä ratkeaa uudestaan juomaan.
 
On muuten aivan karmeat sivut nykyisin. Minulla on darra ja tahdon nyt ruokaa, en mitään monimutkaista labyrinttia. Kohtahan tässä ratkeaa uudestaan juomaan.

Tota...eikö voisi vaikka soittaa sinne raflaan mistä haluaa safkansa ja se kiikutetaan kotio.
Niin itselläni on tapana tehdä ja viimeksi vuonna 2004 oli boxissa jotain mitä en ollut tilannut.
Toki joutuu soittamaan...hrrrr....
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tota...eikö voisi vaikka soittaa sinne raflaan mistä haluaa safkansa ja se kiikutetaan kotio.
Niin itselläni on tapana tehdä ja viimeksi vuonna 2004 oli boxissa jotain mitä en ollut tilannut.
Toki joutuu soittamaan...hrrrr....
Ei saatana hermo kestä tavata osoitetta puhelimen päässä olevalle kaksi sanaa suomea osaavalle turkkilaiselle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tota...eikö voisi vaikka soittaa sinne raflaan mistä haluaa safkansa ja se kiikutetaan kotio.
Niin itselläni on tapana tehdä ja viimeksi vuonna 2004 oli boxissa jotain mitä en ollut tilannut.
Toki joutuu soittamaan...hrrrr....
Ei saatana hermo kestä tavata osoitetta puhelimen päässä olevalle kaksi sanaa suomea osaavalle turkkilaiselle.
Se on juurikin näin. Krapulassa nyt muutenkaan halua sanoa kenellekään sanaakaan, sehän tuon koko palvelun idea on.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tota...eikö voisi vaikka soittaa sinne raflaan mistä haluaa safkansa ja se kiikutetaan kotio.
Niin itselläni on tapana tehdä ja viimeksi vuonna 2004 oli boxissa jotain mitä en ollut tilannut.
Toki joutuu soittamaan...hrrrr....

Mulle ei avaudu tämmöiset vastaukset, jotka ei liity mitenkään vastattuun asiaan.
 
Ei saatana hermo kestä tavata osoitetta puhelimen päässä olevalle kaksi sanaa suomea osaavalle turkkilaiselle.

Mutta silti haluat tilata safkaa samasta paikasta/tai vastaavasta ja oletat, että lukeminen onnistuu? Tämäkään ei avaudu, olen pahoillani. No mikä siinä, jos homma kerran toimii muuten, paitsi että applikaatio on susi. Tainnut sama turkkilainen koodata kirjallisen ohjeen mukaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta silti haluat tilata safkaa samasta paikasta/tai vastaavasta ja oletat, että lukeminen onnistuu?
Joillekkin ihmisille on helpompaa lukea ja ymmärtää vierasta kieltä, kun kuunnella ja koittaa kirjoittaa ylös. Vähän niinkun itsellenikin. Miksi ihmeessä näkisin soittamisen vaivan ja kyselyn, että saako sitä ja tätä, kun voin vaihtoehtoisesti rauhassa valita verkkokaupasta tuotteet.
 

Ralph

Jäsen
Tuskin yhden sanan toistelusta muutamassa ketjussa palstalta potkitaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, kolmella edellisellä viestillä varmaan viitataan tuohon neljänneksi edelliseen nimimerkkiin ja hänen hokemaansa sanaan.

En tiedä mikä kaveriin on mennyt. Lieneekö se sekoittanut pään, ettei oma suosikki pelaa enään tällä kaudella tai se, ettei ole enään oikein realistisia mahdollisuuksia voittaa pudotuspelien rahaversiossa ja yrittää päästä karkuun maksua. En kuitenkaan usko tuohon, kun ei maksettavaa ole enään kuin 10€. Niin tai näin, toivottavasti ei tänään enään jatka sitä. Enempää kun ei enään oikein kestäisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös