Tupakkaa olisi vaikeampi tosin tuoda kuin nuuskaa.Myynnin lopettaminen auttaisi varmaan yhtä paljon kuin nuuskan kanssa. Eli ei.
Tupakkaa olisi vaikeampi tosin tuoda kuin nuuskaa.Myynnin lopettaminen auttaisi varmaan yhtä paljon kuin nuuskan kanssa. Eli ei.
Siis meinaatko tupakan tekemistä kokonaan laittomaksi? Joka tapauksessa kiellot harvoin auttavat mitään tilannetta. Lähinnä tuo aiheuttaisi vitutusta ja harmaan talouden kasvua. Kerätään tupakasta veroeurot talteen ja nostetaan hintaa ajan kanssa.Tupakkaa olisi vaikeampi tosin tuoda kuin nuuskaa.
Kerätään tupakasta veroeurot talteen ja nostetaan hintaa ajan kanssa.
Jos valtio on niin huolissaan tupakoinnista ja tupakoivien ihmisten hoitokuluista, miksi tupakan myyntiä ei vain lopeteta? Tai sitten miksi ei laiteta tupakoivia ihmisiä itse maksamaan omia hoitokulujaan, jotka johtuu tupakoinnista? Mulle passais kumpikin, vaikka olenkin polttanut jotain 12 vuotta.
Ei tietenkään pätisi. Eikös Suomi jää koko ajan pakkaselle tupakasta? Tupakka tuottaa vähemmän rahaa, mitä se vie hoitokuluina. Tupakkahan se on nyt kaikkialla se paha asia, eikä sipsipussit.Pätisikö tämä omien hoitokulujen maksaminen muihinkin itse aiheutettuihin sairauksiin/onnettomuuksiin? Nopeasti tulee nyt mieleen esim. ylipainosta johtuvat sairaudet, sukupuolitaudit, liikenteessä koheltamisesta joutuvat vammautumiset ym. ym.
Ei avaudu se miten esim. jääkiekkojoukkueen fanit kantaa huolta siitä miten jollekin pelaajalle on tarjottu mottipäinen sopimus. Jos seuran kohtalo ei ole vaakalaudalla yksittäisen sopimuksen vuoksi niin ainakaan minua ei pahemmin stressaa yksittäiset sopimukset. Jos kokee että jollain pelaajalla on paska diili ja ei halua tukea tuollaista toimintaa niin jokainen voi olla itse antamatta rahaa seuralle TV-pakettien tai pääsylippujen muodossa.
Ei avaudu se miten esim. jääkiekkojoukkueen fanit kantaa huolta siitä miten jollekin pelaajalle on tarjottu mottipäinen sopimus. Jos seuran kohtalo ei ole vaakalaudalla yksittäisen sopimuksen vuoksi niin ainakaan minua ei pahemmin stressaa yksittäiset sopimukset. Jos kokee että jollain pelaajalla on paska diili ja ei halua tukea tuollaista toimintaa niin jokainen voi olla itse antamatta rahaa seuralle TV-pakettien tai pääsylippujen muodossa.
Tupakkaveroa maksamalla olet osallistunut tupakasta suoraan ja välillisesti aiheutuvien kansanterveydellisten kustannusten kattamiseen.Jos valtio on niin huolissaan tupakoinnista ja tupakoivien ihmisten hoitokuluista, miksi tupakan myyntiä ei vain lopeteta? Tai sitten miksi ei laiteta tupakoivia ihmisiä itse maksamaan omia hoitokulujaan, jotka johtuu tupakoinnista? Mulle passais kumpikin, vaikka olenkin polttanut jotain 12 vuotta.
Tupakkaveroa maksamalla olet osallistunut tupakasta suoraan ja välillisesti aiheutuvien kansanterveydellisten kustannusten kattamiseen.
Avaan.Vilman koskemattomuusamuletin käyttäminen Selviytyjät Suomi kilpailussa.
Algoritmi vihaa luontoa. On sääskiä, luppakonnia, anakondia ja tappajasusia.Twitter-feedissä tulee välillä vastaan viestejä, joissa on "piilotettu sisältö, joka saattaa olla sopimatonta/häiritsevää" (tms.), ja sitten niissä on ihan vain kuvia ja videoita luontomaisemista, esim. metsistä ja puroista. Millähän logiikalla jokin algoritmi nuo määritykset laatii?
Hetken kesti että avautui minulle tämä vuodatus mutta se liittyy siis Vilja Eerikaan... Kamala tapaus kyllä.Ei aukea minulle miten "mies"ystävän tai lukuisten viranomaisten epäilyksiä ei herättänyt "ranskalais-algerialainen", suomea sujuvasti puhunut, umpisavolainen, yli vuoden raskaana ollut (nelosia odottanut) "lääkäri", joka esiintyi nimellä Nadja Berough, ja viikkokausia sadistisesti pahoinpiteli pikkutyttöä ja lopulta murhasi tämän.
Miten v**un hyväuskoisen tyhmiä ihmiset voivat olla?
Miksei tuota Ruisrockin nimeä voi jo muuttaa? Provinssikin on Provinssi, vaikka rokimpaa musiikkia tuolla taitaa kuulla.
Miksei tuota Ruisrockin nimeä voi jo muuttaa? Provinssikin on Provinssi, vaikka rokimpaa musiikkia tuolla taitaa kuulla.
Mitä ihmeen väliä sillä on on?
Sama. Jatkoajan kirjoittajathan on kirjailijoita verrattuna joihinkin sankareihin työpaikalla.Ei avaudu, miten niin monelle aikuiselle ihmiselle on niin hankala kirjoittaa tekstiä, josta asia kävisi selkeästi ilmi. Enkä edes puhu Jatkoajasta, vaan aivan työsähköposteista.
Kyllä vituttaa kysellä takaisin, että saisiko saman suomen kielellä. (alkuperäinen viesti yleensä vain jäljittelee suomen kieltä)
Ei avaudu, miten niin monelle aikuiselle ihmiselle on niin hankala kirjoittaa tekstiä, josta asia kävisi selkeästi ilmi. Enkä edes puhu Jatkoajasta, vaan aivan työsähköposteista.
Kyllä vituttaa kysellä takaisin, että saisiko saman suomen kielellä. (alkuperäinen viesti yleensä vain jäljittelee suomen kieltä)
Mitä ihmeen väliä sillä on on?
Rukiinen voisi olla hyvä uusi nimi. Tai Ruissi. Mutta joo ei sillä oo mitään väliä.