Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 535
  • 34 590
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Roskaposti, olliposti.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaaha, kaikki Pasilan raiteelta kaksi lähtevät junat eivät pysähdykään enää Malmilla. Pitänee vaihtaa junaa.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Lidlin Bring The Pain soossi on melko tulinen. Ois pitäny varmaan lukea noita valmistusaineita tarkemmin, kun luin vaan, että 25 pinnaa ois Jalapenoa, mutta olihan siellä maininta mausteuutteesta. Jotain synteettistä kapsaisiinia varmaan huolella tossa putelissa. Laitoin tohon ekaan pizza sliceen melko roimasti ko. tuotetta ja ystävät hyvät, voin kertoa, huomenna on kloaakki ärtynyt kun pusken aterian ulos. Tai millon ikinä se päättää minusta poistua, vitustako minä sen tiedän.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lahteen pääsee Pendolinon kyydissä halvemmalla ja nopeammin kuin Z-lähijunalla.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka nyt Lahteen haluaisi... ;-)
Minä. Tosin se on läpikulkupaikaksi valittu. Menen mökille. Autoni on vain jo siellä. Toivotaan että sen tämänhetkinen käyttäjä hakee mut Lahdesta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuosi 2050 on lähempänä kuin vuosi 1990.
Menit sitten muistuttamaan että viimeiset teinivuodet on kauempana kuin tuhkaus.
2050 on jo kohtuullisen armollinen. Kiitos tästäkin huomiosta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vuosi 2050 on lähempänä kuin vuosi 1990.

Ei hätää, mulla on ajokortti tuolloin vielä voimassa.

Tai sitten ei, koska muutaman vuoden päästä, nykyhetkestä, joudumme kukin uusimaan 5-vuotiskaudet näihin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääseekö sun mökille asti junalla?
Jos jaksaa kävellä 18km. Se menee helposti. Mut se juna on viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana pysähtynyt lähipysäkillä ehkä 4 kertaa. Kahdella olen ollut mukana. Ukko-Pekka se oli.

Nick Neim

Jäsen
Mummulaan pääsi aikanaan lättähatulla. Nätisti kun pyysi niin pysäyttivät siihen mummolan kohdalle ja siitä sitten pari sataa metriä pellon laitaa niin oli perillä. Rautatieasemalle oli sitten jotain 6-7 km.
Osuu sopivasti heti oikeaan ketjuunkin, kun nykyään tiedän googlettamatta, mikä lättähattu on. Sen verran jonne vielä näin vanhanakin olen, etten ilman tuohon lähikuntaan pykättyä kahvilaa olisi tuota tiennyt. Ja googlaamalla nyt sitten avautui, ettei nuo enää 1990-luvulla ole edes ollutkaan käytössä, eli eipä tuosta voi minkäänlaisia muistikuvia ollakaan.

Ihan mukava ja viihtyisä paikka muuten tuo kahvila, ja ainakin lähiseudun (ja kait vähän kauempaakin reissaavien) motoristien suht isossa suosiossa käsittääkseni.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Osuu sopivasti heti oikeaan ketjuunkin, kun nykyään tiedän googlettamatta, mikä lättähattu on. Sen verran jonne vielä näin vanhanakin olen, etten ilman tuohon lähikuntaan pykättyä kahvilaa olisi tuota tiennyt. Ja googlaamalla nyt sitten avautui, ettei nuo enää 1990-luvulla ole edes ollutkaan käytössä, eli eipä tuosta voi minkäänlaisia muistikuvia ollakaan.

Ihan mukava ja viihtyisä paikka muuten tuo kahvila, ja ainakin lähiseudun (ja kait vähän kauempaakin reissaavien) motoristien suht isossa suosiossa käsittääkseni.
Älkää minusta välittäkö liikoja, mutta tässä oli väkevää kaikua matki haluamaasi kirjoittajaa -ketjusta, ja matkittu käyttäjä on @vilperi

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mummulaan pääsi aikanaan lättähatulla. Nätisti kun pyysi niin pysäyttivät siihen mummolan kohdalle ja siitä sitten pari sataa metriä pellon laitaa niin oli perillä. Rautatieasemalle oli sitten jotain 6-7 km.
Kerran kävi niin että huidottiin junapysäkillä iltahämärissä (huonon) taskulampun kanssa, kuten ohjeet olivat. Lättähattu ei meinannut huomata ja meni ohi parisataa metriä- veti jarrut pohjaan ja peruutti takas ja noukki meikän kyytiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy