Joku on puhunut myös kirjepostista. Kait ne sitä nykyaikana jo kyyhkyillä harjoittaa?Vesiposti, sähköposti, mitä ne vielä keksivätkään?
Joku on puhunut myös kirjepostista. Kait ne sitä nykyaikana jo kyyhkyillä harjoittaa?Vesiposti, sähköposti, mitä ne vielä keksivätkään?
Vesiposti, sähköposti, mitä ne vielä keksivätkään?
Helposti: Paloposti, pääposti, pikaposti, pakettiposti, lentoposti ja putkiposti.Vesiposti, sähköposti, mitä ne vielä keksivätkään?
Olen hiukan pettynyt, kun kukaan ei ole vielä ehdottanut kompostia.
Tunnetaan myös nimellä Ring of Fire.Laitoin tohon ekaan pizza sliceen melko roimasti ko. tuotetta ja ystävät hyvät, voin kertoa, huomenna on kloaakki ärtynyt kun pusken aterian ulos.
Kuka nyt Lahteen haluaisi... ;-)Lahteen pääsee
Minä. Tosin se on läpikulkupaikaksi valittu. Menen mökille. Autoni on vain jo siellä. Toivotaan että sen tämänhetkinen käyttäjä hakee mut Lahdesta.Kuka nyt Lahteen haluaisi... ;-)
Menit sitten muistuttamaan että viimeiset teinivuodet on kauempana kuin tuhkaus.Vuosi 2050 on lähempänä kuin vuosi 1990.
Vuosi 2050 on lähempänä kuin vuosi 1990.
Jos olen hengissä 2050 niin silloin pääsen eläkkeelle.Menit sitten muistuttamaan että viimeiset teinivuodet on kauempana kuin tuhkaus.
2050 on jo kohtuullisen armollinen. Kiitos tästäkin huomiosta.
Pääseekö sun mökille asti junalla?Minä. Tosin se on läpikulkupaikaksi valittu. Menen mökille. Autoni on vain jo siellä. Toivotaan että sen tämänhetkinen käyttäjä hakee mut Lahdesta.
Jos jaksaa kävellä 18km. Se menee helposti. Mut se juna on viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana pysähtynyt lähipysäkillä ehkä 4 kertaa. Kahdella olen ollut mukana. Ukko-Pekka se oli.Pääseekö sun mökille asti junalla?
Osuu sopivasti heti oikeaan ketjuunkin, kun nykyään tiedän googlettamatta, mikä lättähattu on. Sen verran jonne vielä näin vanhanakin olen, etten ilman tuohon lähikuntaan pykättyä kahvilaa olisi tuota tiennyt. Ja googlaamalla nyt sitten avautui, ettei nuo enää 1990-luvulla ole edes ollutkaan käytössä, eli eipä tuosta voi minkäänlaisia muistikuvia ollakaan.Mummulaan pääsi aikanaan lättähatulla. Nätisti kun pyysi niin pysäyttivät siihen mummolan kohdalle ja siitä sitten pari sataa metriä pellon laitaa niin oli perillä. Rautatieasemalle oli sitten jotain 6-7 km.
Älkää minusta välittäkö liikoja, mutta tässä oli väkevää kaikua matki haluamaasi kirjoittajaa -ketjusta, ja matkittu käyttäjä on @vilperiOsuu sopivasti heti oikeaan ketjuunkin, kun nykyään tiedän googlettamatta, mikä lättähattu on. Sen verran jonne vielä näin vanhanakin olen, etten ilman tuohon lähikuntaan pykättyä kahvilaa olisi tuota tiennyt. Ja googlaamalla nyt sitten avautui, ettei nuo enää 1990-luvulla ole edes ollutkaan käytössä, eli eipä tuosta voi minkäänlaisia muistikuvia ollakaan.
Ihan mukava ja viihtyisä paikka muuten tuo kahvila, ja ainakin lähiseudun (ja kait vähän kauempaakin reissaavien) motoristien suht isossa suosiossa käsittääkseni.
No nyt kun sanoit, niin vähän oli kieltämättä vilperimäinen viesti. Hyvällä tavalla kuitenkin.Älkää minusta välittäkö liikoja, mutta tässä oli väkevää kaikua matki haluamaasi kirjoittajaa -ketjusta, ja matkittu käyttäjä on @vilperi
Ehdottomasti siis hyvän mielen viestiksi tarkoitin.No nyt kun sanoit, niin vähän oli kieltämättä vilperimäinen viesti. Hyvällä tavalla kuitenkin.
Kerran kävi niin että huidottiin junapysäkillä iltahämärissä (huonon) taskulampun kanssa, kuten ohjeet olivat. Lättähattu ei meinannut huomata ja meni ohi parisataa metriä- veti jarrut pohjaan ja peruutti takas ja noukki meikän kyytiin.Mummulaan pääsi aikanaan lättähatulla. Nätisti kun pyysi niin pysäyttivät siihen mummolan kohdalle ja siitä sitten pari sataa metriä pellon laitaa niin oli perillä. Rautatieasemalle oli sitten jotain 6-7 km.