Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 515
  • 34 590

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ensin mä hoksasin että Billie Eilish on nainen eikä mies, ja sitten hoksasin että ei hitto se sittenkin on mies, mutta nyt tajusin että hemmetti se onkin se nainen. Tai no varmuus tuli kun äsken googletin.

Joo en lue Reginaa enkä Sinä & Minää, paitsi parturissa!

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Siis ensin mä hoksasin että Billie Eilish on nainen eikä mies, ja sitten hoksasin että ei hitto se sittenkin on mies, mutta nyt tajusin että hemmetti se on onkin se nainen. Tai no varmuus tuli kun äsken googletin.

Avautuiko myös olut tahi muu urheilujuoma?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä oon ihastunut yhteen Prisman kassaan, mut se kattoo mua kuin jotain juoppoa. Ymmärrätteks tekään että miks?

Osta ensi kerralla vissyvettä sekä hedelmiä ja tarkkaile, muuttuukö katseensa millään tavalla.

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä ajattelin Marskin olevan johdannainen marsalkasta.
Minä tiesin aiemmin vain marskimaan. Marskimaa – Wikipedia

Suomi on tällä hetkellä ainoa maa, jolla on mitali kaikista Olympialaisista vuodesta 1908 alkaen, eli siitä lähtien kun Suomi ensimmäistä kertaa osallistui kisoihin.
Eikös nuo 1908 olleet muutenkin ensimmäiset olympialaiset, jossa urheilijat edustivat jotain valtiota tmv? Vai olenko ollut väärässä?

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mä oon ihastunut yhteen Prisman kassaan, mut se kattoo mua kuin jotain juoppoa. Ymmärrätteks tekään että miks?
Onko kyseessä automaattikassa vai perinteinen? Itse tykkään enempi niiden perinteisten muodoista (ks. kuva), mutta onhan siinä automaatissa enemmän mistä ottaa kiinni.

Liitteet

• kassa.png
    kassa.png
    888,6 KB · kertaa luettu: 85
K

Kiekkokatsoja

Keihäskarsijoista löytyy suomimiesten kirjo. Yksi on kyvytön mediapelle. Toinen voisi tehdäkin jotain, muttei pysty. Ja kolmas hoitaa hommansa.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Elokuvat kestävät paremmin aikaa, kun ne on tehty aikana, jonka on itse elänyt. Olettaen tietysti, että sijoittuvat silloiseen nykyisyyteen. Varmaan itsestään selvää, mutta ketjun mukaisesti avautui eilen vasta minulle.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Keihäslegenda, olympiavoittaja Tapio Korjus osallistui uransa aikana vain yhden kerran arvokisoihin.

Vielä suurempi legenda, soutaja Pertti Karppinen oli/on ehkä vieläkin 201 cm pitkä. Ei sitä junnuna tullut tuommoiseen kiinnitettyä huomiota.

Viimeksi muokattu:

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tuomas Sammelvuo kuulostaa ihan Petri Matikaiselta.

Ihmettelinkin tossa yks aamu olympiaradiota kuunnellessa, että minkä helkkarin takia ne haastattelee Petu Matikaista siellä. Mutta se olikin Sammelvuo.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja ei ole sama asia eri nimikkeellä. Huh.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Spårakoff on nykyisin valkoinen. Eikö mikään ole enää pyhää?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@banaaninviljelijä oli täällä joskus muulla nimimerkillä. Pidin silloin ihan **tun ärsyttävänä. Mut Bansku onkin erittäin mukava Ja filmaattinen (tai oli, mut ajoi viikset ja parta taas kasvaa) mies.

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Avautui lopullisesti että @Domi28 lla on minuun uppoava huumorintaju. Mustaa, härskiä ja kaksimielistä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä kesäloman odotushan on verrattavissa täällä ainakin ihan joulun odottamiseen. Etenkin varmaan nämä aivan viimeiset päivät ja yöt ennen lomaa tai joulua. Joulultahan se toki tuntuukin kun kesäloma alkaa, siis etenkin minulla kun rakastan joulun viettoa kaiken kukkuraksi.

Hieman vaikea keskittyä näihin viimeisiin päiviin ennen lomaa kun pyörii vain mielessä että olisipa jo perjantai ja loma alkaisi. Sekä sitten se nukkuminen on samasta syystä hieman haasteellista. Noh, viime yönä sain kuitenkin nukuttua ainakin 7-8 tuntia kun otin illalla yhden melatoniininkin pitkästä aikaa.

Kai tästä viimeisestä työviikosta ennen lomaani nyt kuitenkin selviän ja perjantaina alkaa se kauan odotettu kesälomani. Ja yksi yhdistävä tekijä myös joulun ja kesäloman odotuksessa on se että ennen joulua soittaa näitä joululauluja ahkerasti, ennen kesälomaa soi taas kesälaulut ihan kyllästymiseen asti jopa. Soitetuimpia laulujani ovat nyt olleet Käyn Ahon laitaan ja Kesän lapsi.

Onhan se kiva että vuodessa on tällain kesälläkin jotain mitä odottaa suuresti, eikä vain talvella.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhteen sokeri kiloon on käytetty n. 14 (suomalaista) sokerijuurikasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy