Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 704 399
  • 33 901

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Avautui, että jossain pimeissä luolissa sivistyksen ulkopuolella asuu ihmisiä, jotka ovat äänestäneet Krista Kiurua vaaleissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on näköjään perjantai ja kolmastoista päivä.
Ja tapaturmapäivä teemalla...
Kun alkoholilla on osuutta asiaan, voivat ikävät ennustukset käydä toteen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Avautui näin keskellä viikkoa yösydämmellä punaista viiniä hörppiessä että valtaosa jatkiksen väestä on palannut sorvin ääreen tai peruskoulun penkille. Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta. Ja parhaasta päästä veljeskunnasta.
Köh. Tai sisarkunnasta.
Köh. Oletetusta kunnasta.

Minulla vasta ensimmäinen viikko lomaa takana ja kaksi jäljellä. Syyskuun puolella sitten vielä loput. Vuorokausirytmi on nyt mitä on, tosin normaalistikin tulee kukuttua valveilla yömyöhään, mutta ei ole niin tarkkaa, kun etätöitä tulee pääasiassa tehtyä.

Edit. Ja asia joka avautui: Polvi vieläkin vihoittelee, kun viime maanantain jalkapallovuorolla tallasin pallon päälle ja vedin kunnon ilmalennon sen sijaan, että olisi potkaissut palloa.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vapaapäivinä ja varsinkin lomalla ehtii ja etenkin jaksaa kirjoittaa paljon enemmän tännekin kuin arkena. Ehkä seuraavan kahden viikon aikana (kesälomallani) nähdäänkin paljon aktiivisempi Vilperi kuin normaalisti.

Arkisin varsinkin ei ole jaksanut osallistua keskusteluihinkaan kun on ajatellut että ei ole kuitenkaan intoa jatkaa sitä keskustelua. Olen suorittavassa työssä niin ei ole aikaa ja mahdollisuutta osallistua keskusteluihin työpäivien lomassa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen hiukan pettynyt, kun kukaan ei ole vielä ehdottanut kompostia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Roskaposti, olliposti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaaha, kaikki Pasilan raiteelta kaksi lähtevät junat eivät pysähdykään enää Malmilla. Pitänee vaihtaa junaa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Lidlin Bring The Pain soossi on melko tulinen. Ois pitäny varmaan lukea noita valmistusaineita tarkemmin, kun luin vaan, että 25 pinnaa ois Jalapenoa, mutta olihan siellä maininta mausteuutteesta. Jotain synteettistä kapsaisiinia varmaan huolella tossa putelissa. Laitoin tohon ekaan pizza sliceen melko roimasti ko. tuotetta ja ystävät hyvät, voin kertoa, huomenna on kloaakki ärtynyt kun pusken aterian ulos. Tai millon ikinä se päättää minusta poistua, vitustako minä sen tiedän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lahteen pääsee Pendolinon kyydissä halvemmalla ja nopeammin kuin Z-lähijunalla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuka nyt Lahteen haluaisi... ;-)
Minä. Tosin se on läpikulkupaikaksi valittu. Menen mökille. Autoni on vain jo siellä. Toivotaan että sen tämänhetkinen käyttäjä hakee mut Lahdesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös