@banaaninviljelijä oli täällä joskus muulla nimimerkillä. Pidin silloin ihan **tun ärsyttävänä. Mut Bansku onkin erittäin mukava Ja filmaattinen (tai oli, mut ajoi viikset ja parta taas kasvaa) mies.
Spårakoff on nykyisin valkoinen. Eikö mikään ole enää pyhää?
Kerkesin säikähtää alun perusteella, että jossain sataa jo lunta. Onneks oli vaan horsmansiemenet tällä kertaa.Tuo valkoinen höttö, jota lentää pihan täydeltä, on horsmansiemeniä. Joitakin yksittäisiä höytyviä on lennellyt sisälläkin. Se on horsman siemennysaika sit ny...
Avautui näin keskellä viikkoa yösydämmellä punaista viiniä hörppiessä että valtaosa jatkiksen väestä on palannut sorvin ääreen tai peruskoulun penkille. Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta. Ja parhaasta päästä veljeskunnasta.
Köh. Tai sisarkunnasta.
Köh. Oletetusta kunnasta.
Mä olen vielä lomilla. Sitä ei ehkä voinut kyllä päätellä viime tuntien aktiivisuudesta (siis yöllä). Ensi viikolla palaan töihin. Ihan siis (fyysisesti) karautan paikalle "valkealla ratsulla"... siis sinisellä bussilla. Henkisesti en tiedä milloin palaan töihin... Nyt on siis tarkoitus että päivän viikossa kävisin työpaikalla hoitamassa siellä hommia ja loput päivät olisin etätöissä (siis kaikki kaksi, teen edelleen osa-aikatyötä).Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta.
Minä olen lomalla ja kiitän normalisoida unirytmiä kun pitäisi kouluun mennä.Avautui näin keskellä viikkoa yösydämmellä punaista viiniä hörppiessä että valtaosa jatkiksen väestä on palannut sorvin ääreen tai peruskoulun penkille. Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta. Ja parhaasta päästä veljeskunnasta.
Köh. Tai sisarkunnasta.
Köh. Oletetusta kunnasta.
Itse lausun Bruus Lii, en tuota että kirjainta kyllä saa loppuun millään.Käsi ylös kaikki, jotka on oppinut pienenä lausumaan Bruce Leen nimen "Bruuse Lii", eikä pääse tavasta eroon.
Itse lausun Bruus Lii, en tuota että kirjainta kyllä saa loppuun millään.
Itse lausun Bruus Lii, en tuota että kirjainta kyllä saa loppuun millään.
Avautui, että jossain pimeissä luolissa sivistyksen ulkopuolella asuu ihmisiä, jotka ovat äänestäneet Krista Kiurua vaaleissa.
Ai nii, Pori. Vittutiäksä.Uskoisin että samaa porukkaa, jotka äänestävät Laura Huhtasaarta.
Ja tapaturmapäivä teemalla...Tänään on näköjään perjantai ja kolmastoista päivä.