Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 698 476
  • 33 886

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Elokuvat kestävät paremmin aikaa, kun ne on tehty aikana, jonka on itse elänyt. Olettaen tietysti, että sijoittuvat silloiseen nykyisyyteen. Varmaan itsestään selvää, mutta ketjun mukaisesti avautui eilen vasta minulle.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Keihäslegenda, olympiavoittaja Tapio Korjus osallistui uransa aikana vain yhden kerran arvokisoihin.

Vielä suurempi legenda, soutaja Pertti Karppinen oli/on ehkä vieläkin 201 cm pitkä. Ei sitä junnuna tullut tuommoiseen kiinnitettyä huomiota.
 
Viimeksi muokattu:

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tuomas Sammelvuo kuulostaa ihan Petri Matikaiselta.

Ihmettelinkin tossa yks aamu olympiaradiota kuunnellessa, että minkä helkkarin takia ne haastattelee Petu Matikaista siellä. Mutta se olikin Sammelvuo.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja ei ole sama asia eri nimikkeellä. Huh.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Spårakoff on nykyisin valkoinen. Eikö mikään ole enää pyhää?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@banaaninviljelijä oli täällä joskus muulla nimimerkillä. Pidin silloin ihan **tun ärsyttävänä. Mut Bansku onkin erittäin mukava Ja filmaattinen (tai oli, mut ajoi viikset ja parta taas kasvaa) mies.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä kesäloman odotushan on verrattavissa täällä ainakin ihan joulun odottamiseen. Etenkin varmaan nämä aivan viimeiset päivät ja yöt ennen lomaa tai joulua. Joulultahan se toki tuntuukin kun kesäloma alkaa, siis etenkin minulla kun rakastan joulun viettoa kaiken kukkuraksi.

Hieman vaikea keskittyä näihin viimeisiin päiviin ennen lomaa kun pyörii vain mielessä että olisipa jo perjantai ja loma alkaisi. Sekä sitten se nukkuminen on samasta syystä hieman haasteellista. Noh, viime yönä sain kuitenkin nukuttua ainakin 7-8 tuntia kun otin illalla yhden melatoniininkin pitkästä aikaa.

Kai tästä viimeisestä työviikosta ennen lomaani nyt kuitenkin selviän ja perjantaina alkaa se kauan odotettu kesälomani. Ja yksi yhdistävä tekijä myös joulun ja kesäloman odotuksessa on se että ennen joulua soittaa näitä joululauluja ahkerasti, ennen kesälomaa soi taas kesälaulut ihan kyllästymiseen asti jopa. Soitetuimpia laulujani ovat nyt olleet Käyn Ahon laitaan ja Kesän lapsi.

Onhan se kiva että vuodessa on tällain kesälläkin jotain mitä odottaa suuresti, eikä vain talvella.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhteen sokeri kiloon on käytetty n. 14 (suomalaista) sokerijuurikasta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuo valkoinen höttö, jota lentää pihan täydeltä, on horsmansiemeniä. Joitakin yksittäisiä höytyviä on lennellyt sisälläkin. Se on horsman siemennysaika sit ny...
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tuo valkoinen höttö, jota lentää pihan täydeltä, on horsmansiemeniä. Joitakin yksittäisiä höytyviä on lennellyt sisälläkin. Se on horsman siemennysaika sit ny...
Kerkesin säikähtää alun perusteella, että jossain sataa jo lunta. Onneks oli vaan horsmansiemenet tällä kertaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui näin keskellä viikkoa yösydämmellä punaista viiniä hörppiessä että valtaosa jatkiksen väestä on palannut sorvin ääreen tai peruskoulun penkille. Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta. Ja parhaasta päästä veljeskunnasta.
Köh. Tai sisarkunnasta.
Köh. Oletetusta kunnasta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui näin keskellä viikkoa yösydämmellä punaista viiniä hörppiessä että valtaosa jatkiksen väestä on palannut sorvin ääreen tai peruskoulun penkille. Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta. Ja parhaasta päästä veljeskunnasta.
Köh. Tai sisarkunnasta.
Köh. Oletetusta kunnasta.

Loukkaannuin. Olen kaupungista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta.
Mä olen vielä lomilla. Sitä ei ehkä voinut kyllä päätellä viime tuntien aktiivisuudesta (siis yöllä). Ensi viikolla palaan töihin. Ihan siis (fyysisesti) karautan paikalle "valkealla ratsulla"... siis sinisellä bussilla. Henkisesti en tiedä milloin palaan töihin... Nyt on siis tarkoitus että päivän viikossa kävisin työpaikalla hoitamassa siellä hommia ja loput päivät olisin etätöissä (siis kaikki kaksi, teen edelleen osa-aikatyötä).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui näin keskellä viikkoa yösydämmellä punaista viiniä hörppiessä että valtaosa jatkiksen väestä on palannut sorvin ääreen tai peruskoulun penkille. Muutama kohtalotoveri taitaa vielä olla lomilla päätellen viime tuntien aktiivisuudesta. Ja parhaasta päästä veljeskunnasta.
Köh. Tai sisarkunnasta.
Köh. Oletetusta kunnasta.
Minä olen lomalla ja kiitän normalisoida unirytmiä kun pitäisi kouluun mennä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Käsi ylös kaikki, jotka on oppinut pienenä lausumaan Bruce Leen nimen "Bruuse Lii", eikä pääse tavasta eroon.
Itse lausun Bruus Lii, en tuota että kirjainta kyllä saa loppuun millään.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Esa Tikkanen pelasi "vain" 877 NHL-runkosarjaottelua. Jotenkin aina luullut herran päässeen reilusti tonnin yli. Loppuvuosina tietty useita rikkonaisia kausia.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse lausun Bruus Lii, en tuota että kirjainta kyllä saa loppuun millään.

Bruce Springsteen tunnutaan ärsyttävän usein lausuttavan suomalaisittain "Bru-se"-tyyliin eikä "Bruus". Näin jopa joidenkin hänen faniensa toimesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös