Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 699
  • 33 924
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hah, hah...
Tulee mieleen elävästi, kun tuttavan naapurissa mies hakkasi hikisenä halkoja yläruumis paljaana, vai rintsikat oli yllä ja tietysti punatut huulet...
Mä oon välillä vähän semmonen show-off. Tzori.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui että maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Sellaisia jotka pitävät runsas lumisesta talvesta. Ja sitten niitä jotka tekevät lumityönsä itse...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, mikäs se tässä, lunta on piisannut....
Taidankin kuulua harvalukuiseen poikkeukseen, joka tekee itse lumityöt (osin mönkkärillä) ja pitää runsas lumisesta talvesta.
 

Liitteet

  • talvea.jpg
    talvea.jpg
    441,8 KB · kertaa luettu: 233

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No, mikäs se tässä, lunta on piisannut....
Taidankin kuulua harvalukuiseen poikkeukseen, joka tekee itse lumityöt (osin mönkkärillä) ja pitää runsas lumisesta talvesta.
Lumityöt ovat mukavimmillaan kun tuulee sopivasti ettei takkia sovi ottaa pois ettei tule liian kylmä, lumikola on tehty jollekin kääpiölle ja työn jälkeen vittuillaan kun on mukamas tehty työ huonosti.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yllättävän monia kiinnostaa. Presidentinvaaleissa ihmiset jaksavat vielä äänestää, ja presidentti-instituutio koetaan edelleen tärkeäksi, vaikka valtaa on vähennetty. Presidentti edustaa jonkinlaista jatkuvuutta, kun hallitukset ja pääministerit voivat vaihtua. Ja kyllä minuakin kiinnostaa, kuka on seuraava presidentti Niinistön jälkeen.

Niin ja presidentti valitaan vaaleilla, joten sitä saa äänestää. Hallitusta ja pääministeriä sen sijaan ei.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koronakaan ei muuten sitten ole alkujaan kiinalainen peli.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiinahan on aika hyvin profiloitunut halpojen kopioiden maaksi

Tää viimeisin on nyt kuitenkin osoittautunut aika kalliiksi kopioksi aiemmista lintuinfluenssista ja muista pöpöistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aikoinaan (1. maailmansodan aikana) naisten jalkapallosta oltiin Englannissa hyvin kiinnostuneita ja kymmenettuhannet kävivät katsomassa otteluita ja kaikki ei aina edes mahtunut sisään stadionille katsomaan otteluita. Parhaat pelaajat olivat julkkiksia. Jotkut jalkapallopomot pelkäsi ettei miesten ottelut enää kiinnosta kun niitä aletaan pelata kun miehet on tulleet rintamalta. He määräsivät ettei naiset saa enää pelata hyvillä kentillä. Niin loppui naisten jalkopallon hype...
Lähde: Maria Pettersson: Historian jännät naiset
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aikoinaan (1. maailmansodan aikana) naisten jalkapallosta oltiin Englannissa hyvin kiinnostuneita ja kymmenettuhannet kävivät katsomassa otteluita ja kaikki ei aina edes mahtunut sisään stadionille katsomaan otteluita. Parhaat pelaajat olivat julkkiksia. Jotkut jalkapallopomot pelkäsi ettei miesten ottelut enää kiinnosta kun niitä aletaan pelata kun miehet on tulleet rintamalta. He määräsivät ettei naiset saa enää pelata hyvillä kentillä. Niin loppui naisten jalkopallon hype...
Lähde: Maria Pettersson: Historian jännät naiset
Toisen maailmanpalon aikana USA:ssa koitettiin saada kansan mieltä ylemmäksi ja perustettiin naisten baseball-liiga koska vakituiset mailanheiluttelijat olivat veten takana nahtimehtällä. Alun vaikeuksien jälkeen liiga saikin ihan mukavasti huomiota ja mm. Dottie Schroeder nousi jonninmoiseksi staraksikin. Elokuvakin on aiheesta tehty. mm Tom Hanks, Geena Davis ja Madonna pääosissa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katsoin äsken vähän huolimattomaksi viimeksi ketjuun kirjoittaneen nimimerkin ja sen myötä avautui, että palstalla on HIFK-kannattajan @Moto lisäksi myös HIFK-kannattaja @Mojo.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Sepä avautui mistä Dingon rumpali Keijo Q (lausutaan Keijo Guu) on ottanut taiteilijanimensä. No, Keith Moon The Huusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös